Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
auto płynie pow. 200 km/h
Autor Wiadomość
ink100 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Rafał
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 45
Skąd: Góra
Wysłany: 2018-05-21, 21:55   auto płynie pow. 200 km/h

Cześć.
tak jak w temacie. jadac powyzej 200km/h mam wrazenie, ze auto ucieka na lewo i prawo, czuje, ze kierownica musze caly czas ruszac by auto jechalo prosto. mechanik potwierdzil, ze zawieszenie jest bez zarzutu. jezdze na felgach 18', 245/45. nie wiem od czego zaczac? byc moze tez tak mielisscie?

Pozdrawiam
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 432 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 7454
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-05-21, 22:12   

Masz zwykłe zawieszenie, czy pneumatyczne?

Problem dotyczy C6? Pytam, ponieważ napisałeś w dziale dla C7.
 
 
carlos777 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: S-tronik
Imię: Kristof
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 04 Gru 2017
Posty: 291
Skąd: Wałbrzych
Wysłany: 2018-05-22, 01:26   

Zacznij od felg i opon.
_________________
Wcześniej
https://www.a6klub.pl/profiles/15569.htm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leon0376 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 130
Skąd: FR
Wysłany: 2018-05-22, 05:39   

A geometrie sprawdzałeś ?
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 474
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-05-22, 16:27   

Mam ten sam problem tylko u mnie to zaczyna sie od okolo 170km/h chociaz czasami jedzie normalnie. U mnie tez niby zawiecha ok ale majac doswiadczenie z poprzedniej a6 c5, tam tez mowili,ze wszystko sztywne, 3 rozne stacje diagnostyczne a po rozpieciu zawiechy ukazaly sie luzy na gumach i sworzniach. Geometria i wtedy i teraz jest ok wiec tak jak wtedy przymierzam sie do zmiany calej zawiechy z przodu. Jak nic nie da to wymienie caly tyl.
 
 
ink100 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Rafał
Dołączył: 09 Paź 2015
Posty: 45
Skąd: Góra
Wysłany: 2018-05-23, 20:25   

Zawieszenie zwykłe. Mam C7 (juz uaktualniłem profil). nie sprawdzałem geometrii, lecz auto bez trzymania kierownicy jedzie prosto, podczas gwaltownego hamowania rowniez... ja za jakis czas zmieniam zawieszenie na te od KW, tylko do tego momentu chcialbym bezpiecznie pojezdzic..
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-06-28, 10:12   

jeżeli masz zbieżne koła to nie ściąga.
podjedź na geometrię hunter i będzie wszystko jasne.
przy stałej/częstej jeździe z tak dużymi prędkościami powinno też być większe ciśnienie w kołach .
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 474
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-07-05, 12:06   

Ja postanowilem sie nie rozdrabniac tylko wymieniam we wtorek prawie cala zawieche z przodu lacznie z koncowkami drazka. Zostana tylko gorne wahacze nie wymienione. Nic nie puka i nie stuka ale wieksze predkosci nie jest za fajnie. Bawic sie w strzelanie,co to moze powodowac i jezdzic za kazdym razem na geometrie to chyba taniej wyjdzie taka opcja. Oczywiscie kazda czesc lemforder wiec raczej do konca uzytkowania przeze mnie auta powinny starczyc.
 
 
leon0376 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: piotr
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 19 Mar 2011
Posty: 130
Skąd: FR
Wysłany: 2018-07-05, 12:23   

Tylmy zawias tez moze powodować pływanie auta jeśli są luzy.A jeszcze jedno.Opony mają ten sam rozmiar bieżnika?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-07-05, 13:30   

tylny też ma jak najbardziej .
ale zazwyczaj czuć go już przy mniejszych prędkościach rzędu 80-110km/h
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 474
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-07-05, 15:05   

Jezeli o mnie chodzi to moj mechanik naginal brecha tylny zawias na podniesionym aucie i luzow nie znalazl. U mnie opony takie same. 255/40/19 continentale sport contact 6. Raczej u mnie nie odczuwam zeby tyl jakos tanczyl czy zle sie zachowywal.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-07-06, 11:40   

tylko zrób potem geometrie na dobrej maszynie .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 474
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-07-06, 13:45   

Tak,wiem. Tego samego dnia na geometrie jestem umowiony.

[ Dodano: 2018-07-10, 17:49 ]
No wiec u mnie tuleja banana miala juz spore pekniecie a tule przedniego dolnego wahacza(nosnego)byly pekniete na obwodzie ale nie az tak mocno. Nie zdazylem na geometrie bo zeszlo z jedna sruba sworznia tego wymienianego od wahacza nosnego. Nie chciala sie odkrecic a mechanik nie chcac zerwac jej i tym samym zafundowac mi kosztow w postaci nowej zwrotnicy troche sie meczyl. I tak troche aluminium zostalo na gwincie ale nagwintowal od nowa,dal inna srube i zlapalo jak nowa🙂Takze dla wymieniajacych w przyszlosci ten sworzen, nic na chama. Koncowki w sumie bez wiekszych luzow ale tez wymienione. Jak zrobie geometrie to dam znac czy poprawilo sie prowadzenie ale raczej musi patrzac na stan tulei.

[ Dodano: 2018-07-20, 11:20 ]
Witam. U mnie dalej dupa totalna. Roznicy prawie zadnej a w przednim zawieszeniu prawie wszystko wymienione procz gornych wahaczy. Moze to jednak z tylu cos nawalilo. Nie mam juz pojecia. Dlugie łuki na autostradzie to jest bardzo niepewnie. Mam takie wrazenie,ze to jednak od tylu to plywanie pochodzi. Ma ktos jakis pomysl?rece juz opadaja. Do 160km/h najpewniej sie jedzie. Pozniej to juz masakra sie robi i strach jechac.
 
 
Spokojniaczek 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AJK
Imię: Patryk
Dołączył: 27 Sty 2013
Posty: 7
Skąd: Braniewo
Wysłany: 2018-08-03, 09:09   

Niestety u siebie mam to samo.. stawiam na przekładnie kierowniczą.
 
 
leszekmw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0.TDI 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2014
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLC
Imię: Leszek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 224
Skąd: lublin
Wysłany: 2018-08-03, 10:01   

może założyć inny komplet kół..może to opony ?
a o tyle pisałem... , i też sie wydaje że tuleje ok .
miałem to tylko w innym aucie .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: