Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
audi a6 c6
Autor Wiadomość
slynd 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Konrad
Wiek: 26
Dołączył: 25 Paź 2017
Posty: 0
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-11-14, 14:40   audi a6 c6

Witam, pytałem o c7 teraz pytanie o c6 bo dość fajnego c7 nie udało się znaleść.

na allegro pojawiła się taka audiola:

https://www.otomoto.pl/of...r-ID6zbRML.html

jakieś za albo przeciw ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 15:18   

Auto pochodzi z USA i jest duża szansa, że była powypadkowa. Poproś o VIN :) .
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 35
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 203
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2017-11-14, 20:42   

Auto na bank z USA jak kolega mówi, i sądząc po czarnej podsufitce a srebrnym panelu od szyberdachu, pewnie dość mocno dostało, wystrzeliły kurtyny i stąd wymiana podsufitki (to tylko moje zdanie) i z tego co jeszcze widzę to, monitor nawigacji dość mocno poharatany (schodzi warstwa anty-refleksyjna)
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
roman_tyk


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-14, 23:24   

i co z tego ze z usa
tak jak kazdego auta sprawdz vin, sprawdz historie i dopiero zacznij watek, moze auto mialo uszkodzony tylko zderzak? nikt tego nie wie.
odnosnie podsufitki niekoniecznie, najczesciej po wystrzale kurtyny jej nie wymieniaja, tu moze ktos chcial miec slajn na dachu...
_________________

 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-14, 23:32   

Za podobną w Niemczech trzeba dać minimum 70 tysięcy zł + akcyza i chcesz mi powiedzieć, że z nią jest wszystko w porządku <rotfl> .
 
 
yarowsc 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDYC
Imię: Jarek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Sie 2017
Posty: 107
Skąd: lubuskie
Wysłany: 2017-11-14, 23:36   

to że z USA i powypadkowa, nie znaczy ze trzeba tę ofertę od razu odrzucić. większość aut na naszym rodzimym rynku motoryzacyjnym ma przeszłość powypadkową, mniejszą bądź większą.
co do oferty: obudowa kier. odstaje (ktoś grzebał, niedokładnie poskładał), prawe lusterko z modelu przedliftowego, prawdopodobnie sufit i czarna reszta dołożona (do kompletu zabrakło tego co pozostało jasne w okolicy przełącznika szyberdachu), przedni lewy błotnik trza delikatnie podnieść (nie leży w linii z drzwiami, maską i przednia częścią słupka. zdjęcie jeszcze tak zbliżone,że w/g mnie widać różnicę w odcieniu koloru między błotnikiem, a drzwiami)
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
roman_tyk


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-14, 23:55   

mat1324 napisał/a:
Za podobną w Niemczech trzeba dać minimum 70 tysięcy zł + akcyza i chcesz mi powiedzieć, że z nią jest wszystko w porządku <rotfl> .


to ze tyle sobie kosztuje to nie znaczy ze ktos je kupuje
ceny 3.0tfsi c6 w Polsce sa niskkie bo nikt tego nie kupuje, auta stoja miesiace, wiem bo obserwuje rynek.

A auta z usa sa tansze bo ciezej je sprzedac...wiadomo z jakiej przyczyny
To ze jest tansze nie znaczy ze jest gorsze niz ten rodzynek za 70tys w niemczech. Przynajmniej nie przejechalo milion kilometrow i mozna sprawdzic jego historie.
_________________

  
 
 
maf 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: M
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: MMZ
Wysłany: 2017-11-15, 15:05   

roman_tyk napisał/a:

A auta z usa sa tansze bo ciezej je sprzedac...wiadomo z jakiej przyczyny

Sam sobie zaprzeczasz - tzn. z jakiej przyczyny? Auta z USA nie są "tańsze" tylko w 99% to roz..by lub po powodzi. 1% zostawiam na auta kolekcjonerskie lub te sprowadzone przed 2008 r. po niskim kursie dolara.

Mi sprzed nosa uciekły 2 szt. w Polsce 3.0T ,w międzyczasie jak sprzedawałem stary samochód- nie potwierdzam zatem, że zalegają one miesiącami. Oczywiście oba były w wersji EU, cenowo pow. 60.000 PLN.
  
 
 
roman_tyk


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-15, 15:12   

auta z usa sa tanie (przy odsprzedazy w PL), bo ludzie nie moga sie ich pozbyc i obnizaja cene.

Druga srpawa polecam sie doedukowac, nowe audi a4 a6 z salonu USA jest znacznie tansze niz wziete z salonu w Niemczech/Polsce.

Trzecia sprawa auta bardzo mocno traca na wartosci z biegiem czasu.
Czwarta sprawa kazde "porysowane" drasniete auto na tamtejszym rynku to szrot, ktory najlepiej wyexportowac, ze wzgledu na zawyzone koszty napraw liczone w kilkudziesieciu tys USD zawsze.

Bardzo sie oplaca kupic dobry samochod dla siebie w USA.
Nigdzie indziej nie dostaniecie 1-2 latka z przebiegiem 20tys km w stanie salonowym z delikatnym uszkodzeniem. Nie mowie tutaj o autach wypadkowych, ktore dla zarobku sa potem odsprzedawane.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3595
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-11-15, 15:13   

Jeśli auto z USA nie ma bogatej historii, to zostaje szybko sprzedane, ale gdy wisi tygodniami i nawet niższa cena nie zachęca kupującego, to chyba jest coś na rzeczy <uoee> .
 
 
maf 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: M
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 11
Skąd: MMZ
Wysłany: 2017-11-15, 23:10   

roman_tyk napisał/a:
auta z usa sa tanie (przy odsprzedazy w PL), bo ludzie nie moga sie ich pozbyc i obnizaja cene.

Druga srpawa polecam sie doedukowac, nowe audi a4 a6 z salonu USA jest znacznie tansze niz wziete z salonu w Niemczech/Polsce.

Trzecia sprawa auta bardzo mocno traca na wartosci z biegiem czasu.
Czwarta sprawa kazde "porysowane" drasniete auto na tamtejszym rynku to szrot, ktory najlepiej wyexportowac, ze wzgledu na zawyzone koszty napraw liczone w kilkudziesieciu tys USD zawsze.

Bardzo sie oplaca kupic dobry samochod dla siebie w USA.
Nigdzie indziej nie dostaniecie 1-2 latka z przebiegiem 20tys km w stanie salonowym z delikatnym uszkodzeniem. Nie mowie tutaj o autach wypadkowych, ktore dla zarobku sa potem odsprzedawane.


Gwarantuję Ci, że edukacji mi w tym zakresie nie brakuje i nie muszę się specjalnie doszkalać.... To zapytam w drugą stronę- wiesz dlaczego auta są w amerykańskich salonach tańsze i co to oznacza w porównaniu do europejskiego samochodu? Jeśli nie to doedukuj się i możemy dalej polemizować <rotfl>

Mocna utrata na wartości amerykańskich samochodów to abstrahując od ich stanu, również coraz większa "fama" nt. samochodów z tego rynku wśród potencjalnych klientów.

[ Dodano: 2017-11-15, 23:13 ]
mat1324 napisał/a:
Jeśli auto z USA nie ma bogatej historii, to zostaje szybko sprzedane, ale gdy wisi tygodniami i nawet niższa cena nie zachęca kupującego, to chyba jest coś na rzeczy <uoee> .


Dokładnie. "Przerysowane" wychodzą za drogo na aukcjach, handlarze nie ściągają takich samochodów.
 
 
roman_tyk


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Wiek: 32
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 5
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-11-16, 08:45   

tak wiem. Głównym powodem jest to ze w USA prawo stoi za człowiekiem, a w Europie prawo stoi za tym, aby odpowiednia ilość pieniędzy ściągnąć dla siebie przez wysokie podatki, akcyzy, opłaty..

Mieszkając w USA, mógłbym w tej samej pracy kupic za roczne wynagrodzenie 3szt audi a6 c7. W Polsce po paru latach byloby to bardzo trudne.

Tylko mi nie mowcie ze Audi na USA sa gorzej wyprodukowane, bo takie herezje to chyba moze tylko tvn turbo sprzedawac. Mialem kiedys takiego kleinta, ktoremu mechanik doradzal ze nigdzie nie kupi czesci do audi a4 b8 z USA. Ludzie nie wiedza, nie maja pojecia i tyle w temacie, dopiero mogl wydruk z etki i elsy pomogl na zmiane myslenia.

O negatywach takich samochodow, wiedza wszyscy, ale nikt nie wie o pozytywach takich, ze nie ma wad olejowych w silnikach benzynowych, z tylu zawsze sa priotechniczne napinacze pasow bezpieczenstwa, kolektor w tfsi jest aluminiowy a nie plastikowy.
_________________

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: