Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Maglownica
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi a6 c6 AVANT - zakup
Autor Wiadomość
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-15, 21:07   Audi a6 c6 AVANT - zakup

Witam serdecznie, potrzebuje ogólnej porady. Przeczytałem mnóstwo wątków, portali, artykułów, pytałem mechaników. Chciałbym zapytać również Was - użytkowników. Jak wygląda sprawa Audi a6 c6 AVANT. Interesuje mnie zakup takiego samochodu. Chciałbym zapytać głownie o to, jakie są koszty eksploatacyjne, jak drogie są naprawy i utrzymanie samochodu. Oraz co psuje się najczęściej. Jeszcze kwestia zawieszenia, co ile mniej więcej trzeba szykować się na jakieś naprawy?

Po przeczytaniu wielu artykułów nie doszedłem do jakiś logicznych i ważnych wniosków, raczej same informacje po łebkach, które można powiedzieć o każdym samochodzie. Potrzebuje konkretów. Pozdrawiam serdecznie
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-15, 21:17   

Pytasz się o konkretny silnik, czy ogólnie o A6 C6?
 
 
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-15, 21:25   

Ogólnie, jeśli chodzi o silnik to nawet nie wiem jaki wybrać. Znalazłem bardzo ładny samochód obok mnie od osoby prywatnej z silnikiem 2.0 TDI
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-15, 21:28   

2.0 TDI jest dobry na krótkie trasy poza miastem, ponieważ przeważnie ma DPFa, więc w mieście można go wykończyć, a do dłuższej trasy zbytnio się nie nadaje z racji małej mocy. Pamiętaj, że C6 jest dość ciężkie.
 
 
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-15, 21:31   

A jesli chodzi o pozostale kwestie o ktore pytalem?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-15, 21:33   

Zawieszenie w C6 jest bardzo trwałe i spokojnie przejedzie z 150 tysięcy km i więcej. Ciężko coś pisać jak nie wiadomo jaki chcesz silnik i jakie masz oczekiwania co do auta.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-15, 21:36   

To może jaki silnik odpada na pewno? Jeśli chodzi o użytkowanie to raczej 35/65 miasto/trasa. Tak będę używać samochód. Chodzi mi generalnie o najbardziej uciążliwe naprawy jakie mogą się pojawić
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-15, 21:46   

Nie ma idealnego silnika, ponieważ każdy ma wady, o których nie wspomina się głośno.

Przeczytaj sobie chociaż tytuły tematów dotyczących silników C6 (przejrzyj chociaż kilka stron):

https://www.a6klub.pl/sil...4-2011-vf58.htm
https://www.a6klub.pl/sil...4-2011-vf62.htm

Najbezpieczniejsze są poliftowe silniki 3.0 TDI oraz 3.0 TFSI :) .
 
 
Rojovsky 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: RWD
Rok: 1997
Skrzynia: Manual
Imię: Mateusz
Wiek: 23
Dołączył: 10 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-04-15, 22:20   

Nie chcę zaśmiecać, jestem przerażony, pojechałem dzisiaj w dłuższą trasę i doznałem szoku, praktycznie co 3-4 mijany samochód to A6 C6, bądź A4 B7. Sam poszukuję poliftowej A6 C6 3.0 TFSI, ale dzisiejsza przejażdżka dała mi trochę do myślenia, chciałem kupić takie autko żeby się trochę wyróżniać, ale co z tego kiedy masa Audi A6 na drogach i parkingach, popularność rośnie. <lol>

Polecam lekturę <rotfl>
Cytat:
http://www.auto-swiat.pl/uzywane/najczesciej-sprzedawane-samochody-uzywane-w-polsce-te-modele-ciesza-sie-najwiekszym/ky607d?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=moto
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
130TDI 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Kamil
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2012
Posty: 301
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2018-04-16, 08:17   

Większość awarii w modelu C6 oscyluje w obszarze silnika, osprzętu oraz skrzyni.
Kolego wybierz jakiś konkretny silnik który Cię interesuje, to moglibyśmy się jakoś odnieść.
Zawieszenie (wahacze), wbrew krążącym opiniom jest dosyć trwałe. Np. w moim C6 było wymieniane przy przebiegu 220 tys. km, obecnie ma 320 tys.
W sytuacji gdy masz zawieszenie pneumatyczne koszty ewentualnej awarii mogą telepnąć po kieszeni. Ja już wymieniałem 2 przednie miechy, tania impreza to nie była.
 
 
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-16, 08:36   

Powiem szczerze, że znalazłem samochód w silniku 2,0 TDI. Skrzynia TIPTRONIC. Wygląda bardzo ładnie i uczciwie. Byłem pytać mechanika rajdowego, który ma wiedzę jak mało kto na temat samochodów i powiedział mi, że lepiej A6 nie kupować, bo nie ma dobrego silnika. Lepiej poszukać jakiegoś Volvo. Ale nie zamierzam się kierować opinią tylko jednej osoby. Generalnie silnik 2,0 lub 2,7, no i jest tego najwięcej.

A, jeszcze mam pytanie dot. Dwumasy. Jak często trzeba wymienać?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-16, 08:43   

W 2.0 TDI nie ma tiptronica, tylko jest nieszczęsny mutlitronic <uoee> .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Valhalla_Q 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Kuba
Wiek: 30
Dołączył: 15 Kwi 2018
Posty: 0
Skąd: Brudne Południe
Wysłany: 2018-04-16, 09:04   

https://www.otomoto.pl/of...k-ID6zxodm.html

zerknijcie...
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 392 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 6779
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-04-16, 10:12   

To jest multitronic <lol> . Tiptronic był montowany tylko z silnikami powyżej 2.4 litra oraz z napędem quattro.

To auto jest za tanie, ponieważ cena nie powinna zejść poniżej 30 tysięcy km :| . Wydaje mi się, że auto ma pewne uszkodzenie, o którym wie właściciel i chce się go pozbyć. Zobacz na datę na liczniku - 26.01.2018. Od tamtego czasu koleś nie może sprzedać samochodu, a to o czymś świadczy <uoee> . Po drugie, jak na 2.0 TDI ma dość bogate wyposażenie, a cena i tak niska.
 
 
jacob 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAGB
Imię: JAKUB
Pomógł: 2 razy
Wiek: 36
Dołączył: 08 Wrz 2012
Posty: 215
Skąd: MIELEC
Wysłany: 2018-04-17, 01:47   

Tak na pierwszy rzut oka, bo na jasnym kolorze super widać że to auto ma lekko pogięte progi, a może to tylko złudzenie, sam już nie wiem w każdym bądź razie zwróć na o uwagę przy oględzinach
_________________
jacob😈😈😈
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: