Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
SuperParts!
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM dlugo kreci chyba cofa paliwo
Autor Wiadomość
bloq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-02-13, 16:25   Audi A6 C5 1.9 TDI 130 KM dlugo kreci chyba cofa paliwo

Witam autko jest z 99 roku ale jest po swapie, ma wstawiony silnik AVF ze skrzynia 6 biegowa, audi kupilem ponad pol roku temu na początku paliła na tak zwanego strzała na zimnym silniku natomiast na cieplym trzeba było długo krecic, pojechałem do elektryka stwierdził uszkodzony pompowtrysk i czujnik temperatury, wyciagnelem wszystkie 4 i wyslalem do regeneracji ( nie pytajcie ile to lkosztowało, podpowiem ze duzo :P ) czujnik temperatury cieczy tez został wymieniony, niestety to nie pomogło mechanik podejrzewał slaby akumulator lub konczoncy sie rozrusznik, kupiłem nowy akumulator i zregenerowałem rozrusznik i teraz jest odwrotnie :P hehe po przestanej nocy na zimnym silniku auto trzeba bardzo dlugo krecic (3 4 razy po minucie) tak jakby paliwo nie dochodziło ale jak juz odpali potem pali na strzała, fakt faktem na rozgrzanym trzeba troche dluzej pokręcić ale o wiele krócej niz wtedy.. może być ze mechanik spieprzył cos przy zakładaniu pompowtrysków?? czy szukac przyczyny w pompie paliwowej?? VCDS pokaze uszkodzona pompe ?? Pomocy to auto wykonczy mnie psychicznie o finansach juz nie wspomne :p
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 27 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1012
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-02-13, 17:59   

Na zimnym mogą mieć wpływ świece. Ustawienie zapłonu?
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
klonas 


Model: 80 B3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 90KM
Napęd: FWD
Rok: 1991
Skrzynia: Manual
Imię: Marian
Wiek: 39
Dołączył: 01 Lut 2014
Posty: 7
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2018-02-14, 08:42   

Nie chcę zakładać wątku na jedno pytanie. Zalałem zły płyn do zbiornika, chcę odłączyć wtryski aby holując doładować na 5 biegu serwo wspomagania hamulcowego. Gdzie to mogę odłączyć pompowtryski? Wlałem o zgrozo płyn do spryskiwaczy ( zamyślony bezmyślnie ) Zgasło po 1 km.

Do mechanika mam tylko 3 km.

AWX 130 km PD
  
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bloq 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Łukasz
Wiek: 31
Dołączył: 03 Sty 2018
Posty: 6
Skąd: Zielona Góra
Wysłany: 2018-02-14, 10:47   

gdzie w mojej audi znajde zawór zwrotny paliwa?? w pompie w zbiorniku czy na vacu pompie przy grodzi?? rozmawiałem z mechanikiem i podejrzewa jedna z tych pompek..
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: