Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa
Autor Wiadomość
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-19, 12:53   [AUDI A6 2.5 TDI AKE] Po przedmuchaniu N75 VAG nie działa

Hej, potrzebuję pomocy :-)
Wczoraj wyjąłem i przedmuchałem zawory N75 i N11, i po złożeniu w całość nie mam ani podciśnienia na Gruszke Turbo, ani też VAG nie pokazuje wartości innych niż RPM silnika :(
Dodam, iż mam wrażenie, iż N75 się zaczął grzać od tylnej strony, od wtyku jakby..
Załączam screenshot, jakby ktoś miał pomysł - będę wdzięczny.

Screen Shot 2017-05-18 at 22.32.25.png
vag output
Plik ściągnięto 26 raz(y) 217,32 KB

 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mixsio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Michał
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-05-26, 22:34   

kolego te zaworki jak się czyści to się je rozbiera, instrukcja na necie jak to wyczyścić możesz spróbować bo i tak już nic do stracenia teraz nie masz bo prawdopodobnie już ich załatwiłeś, wygląda to tak że rozkasuje się tą blaszaną opaskę i się go czyści pałeczką z watą i np jakimś alkoholem, po wyczyszczeniu klej i szczelnie wszystko składamy i to nie zawsze wychodzi, samym przedmuchaniem zrobiłeś to że jak tam miałeś jakieś nagary to zatkałeś jeszcze gorzej zaworki/zaworek albo też wywaliło uszczelnienie do elektroniki i zrobiło zwarcie w zaworku, więc albo masz zwarcie, albo przytkany tak bardzo i nie masz odczytu bo wartości masz N/A dlatego że są poza zakresem pomiarowym
_________________
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
 
 
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-05-29, 09:44   

Hej :-)

Dzięki za odpowiedź. Zaworek już dawno temu rozebrałem - guma była dziurawa, na samym środku mocowania przy stożku który otwiera/zamyka. Wymieniłem zawór na również wadliwy, nie trzyma podciśnienia od dolnej najmniejszej rurki.
Niestety, czy z zaworami, czy bez, VCDS dalej pokazuje N/A, a nic nie wyjąłem, nic nie wyszarpałem.. Jakieś pomysły? :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
mixsio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Michał
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 90
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2017-05-29, 22:23   

tak mam pomysł, ale pewnie ci się nie spodoba, dawno temu wałkowaliśmy to na forum VW gość pożyczał prądu w zimie koledze który miał wywalony regulator napięcia w alternatorze, gdy tamtego auto załapało dowalili w gaz i uszkodzili kompa ( ECU ) i był również brak odczytu z tych właśnie zaworków, silnik odpalał, ale kucy nie było, więc tak jak się dobrałeś do zaworków i zrobiłeś zwarcie to w najlepszym wypadku masz upalony gdzieś przewód i będzie do wymiany więc przetrzep centymetr po centymetrze, a jak nie to multimetr w dłoń, zlokalizować pin przy komputerze we wtyczce i prześwietlanie przewodu, a w najgorszym jak zrobiłes zwarcie i upaliło ci układ na komputerze to będziesz szukał drugiego, żeby się nie narażać na koszta szukaj kolegi z takim samym ECU, albo jechać na jakiś szrot i pod pretekstem podpięcia odpalenia i sprawdzenia czy wszystko jest ok podepnij kabel odpal VCDS czy tam coś i zobacz czy ci czyta, jak czyta to komp, jak nie czyta to kabel, warunek jeden co do zaworków N75 i N11 które rozbierałeś nie może być żadnych zastrzeżeń, czytaj MAJĄ BYĆ 100% SPRAWNE,a nie jakieś modzone no to powodzonka kolego bo zabawy z tym troche będzie.


aha i jeszcze jedna rzecz, sprawdź przepływkę, weź ją wyczyść, tylko delikatnie i nie żądnym pędzlem jak to jakiś debil w sieci instrukcje napisał poza tym pędzlem reszta spoko, zobaczy czy piny całe, itp, jak sprawdzić przepływkę to sobie poszukasz w necie procedurę, a może i ją czyściłeś ?? ?? i jej pomogłeś, zacznij od przepływki, jak po wyczyszczeniu nic nie da to zacznij sie bawić dopiero kablami i komputerami, tylko mówię, delikatnie i z głową żebyś i jej nie dobił
_________________
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
 
 
zokko 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Bartosz
Wiek: 33
Dołączył: 29 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2017-06-03, 10:28   

Dzięki, lecę po multimetr i sprawdzę wszystko po kolei.

[ Dodano: 2017-06-08, 12:28 ]
Po zejściu do auta z multimetrem, elektronika jakby 'wróciła do normy', sensu - wróciła do stanu tuż-po-zakupie. Po włączeniu zapłonu wycieraczki zaczęły chodzić (cholera wie czemu, ale cieszy:) i komputer odzyskał wskazania. Dziś wstawiam komplet nowych N11 + N75 i robimy test. W następnej kolejności przepływomierz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: