Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu
Autor Wiadomość
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-12, 20:17   [APU 1.8 150 KM] analiza logów 1.8T apu

proszę o analizę logów czy wszystko ok

Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_gd4l8f.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_K8Rvm.html (1.8t apu audi a6 Q)
Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_wuc9hx.html (1.8t apu audi a6 Q)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-15, 02:09   

ktoś nie żałował softu... turbina jaka tam siedzi?
Hamowałeś to?
  
 
 
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-15, 07:07   

Witam Turbina jest oryginał nie byłem jeszcze na hamowni taki przyjechał że Szwecji jest faktura za chip czyli mam rozumieć że wszystko jest ok z moimi logami
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-15, 10:11   

garbus19 napisał/a:
mam rozumieć że wszystko jest ok z moimi logami

tego nie powiedziałem
Ciężko mi ocenić bo soft jest srogi. Jesli to k03 to obstawiam że by tyle nie napompowała... Więc chyba coś modzona. Wątpie że k03s by dała radę tyle uciągnąć. Wydaje mi się że MAF jest zaniski. I podejrzewam, że soft jest pod 98 a Ty pewnie lejesz 95.
 
 
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-15, 10:18   

Ok dobra to sprawdzę jeszcze tę turbinę dokładniej może to być hybryda. zapomniałem dodać że jest tu LPG i masz rację leje do baku 95 ale chyba zacznę 98 jeszcze jakieś logi może zrobić trzeba?
  
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-15, 11:06   

Po zalaniu 98 zrób 003+020, bo widać spalanie stukowe, stąd podejrzewałem, że lejesze 95. No chyba że log na LPG to byłoby bardzo źle skoro jest takie stukowe. Spalanie stukowe może być też spowodowanym złym odczytem z MAF (i jeszcze kilkomma innymi sprawami moze być spowodowane), co do którego nei mam pewności ale obstawiam że jest za niski. Najlepiej jakbyś miał skąd skombinować pewną na powtórzenie logu.
Z LPG logi 002+033 powinny być dwa, na obu paliwach.
Dodatkowo ja zawsze zalecam statyczny 033 z przełączaniem paliw. co minutę zmiana paliwa, zmianę znaczymy przyciskiem MARK. 4minuty ciągłego logu.
To ma ponad 200 nawet śmiałbym stwierdzić że zbliża się do 250koni...ale no nie znam się aż tak dobrze na chipach żeby powiedzieć na pewno...
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-15, 11:54   

Logi robiłem na benzynie zapytam znajomego też ma 1.8t a6 tylko czy przepływka będzie taka sama i postaram się zrobić te logi na jego przepływomierzu a ten statycznye logi mogę zrobić na starej czy też podmienić. Zobaczę może tylko brudna jest przepływka. Ten co gaz zakładał to też mówił że ma napewno ponad 200 kucy.
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-15, 13:30   

jaki jest konfig LPG?
garbus19 napisał/a:
a ten statycznye logi mogę zrobić na starej czy też podmienić

moze być na starej
 
 
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-15, 13:37   

Logitech 324obd reduktor ac r01 do 250 czerwony wtryski yeti plus narazie lata bez problemów
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


volvo132 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T AWT 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AWT
Imię: Wojciech
Dołączył: 30 Wrz 2014
Posty: 66
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2019-05-15, 21:23   

Nie jestem ogarem jeśli chodzi o 1.8t ale coś tam wiem.
U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03 ale przepływ o 15g większy + zdecydowanie niższe czasy wtrysku. 25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi u mnie na wtryskach z BEX mam maksymalnie nie całe 19ms. kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.

Najlepiej niech się Łukasz13 wypowie, on jest mistrzem w 1.8t.
_________________
Soft by Łukasz13 -170g/s. wtryski BEX. Napinacz bez wtyczki. BiXenon - Hella Intemo by Gwerty. Blenda i prawe lusterko polift.
 
 
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-15, 21:43   

Gazownik też gadał że wtryski nie wyrabiają trzeba by było większe bo przy 6000 nie dają rady ale za to gazowe już tak.
Błędów nie było najpierw sprawdziłem potem logi robiłem.
  
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-16, 08:54   

volvo132 napisał/a:
25ms to strasznie długie jak na benzynę, prawdopodobnie zapętla i dlatego masz stukowe między innymi

Faktycznie nie zwróciłem uwagi że wtrsyki są na granicy pętlenia, deczko ją przekraczają. Dla 4000 max 30ms, 5000 powinno być 24ms max, dla 6000 już 20ms. Ale to nie tylko powód stukowego bo stuka dużo przed zapętleniem.
volvo132 napisał/a:
kasowałeś błedy przed logiem? bo lambda wskazująca 0 przez cały zakres praktycznie to nie spotykane zjawisko.

akurat tu nie masz racji. Masz AWT i sondę szerokopasmową, wtedy wskazania inne niż 0 są normalne bo auto cały czas jedzie w CL. Kolega ma zwykła sondę i wskazanie cały czas 0 jest jak najbardziej normalne. Wskazania inne niż 0 to by było bardzo źle. Auto przy bucie idzie w OL i 0 jest normalne
volvo132 napisał/a:
U siebie mam ciut niższe o 0,2 Bar doładowanie na standard regenerowanej K03

wg mnie "ciut" w tym wypadku to już sporo. Wiadomo, Łukasz13 by wiedział lepiej, ale znalazłem info, że to co Ty masz to raczej górna granica dla K03. Owszem pewnie nawet te 0,2 więcej się da zrobić, tylko pytanie czy warto. Z drugiej strony jest jeszcze taka rzecz, że skoro autor softu dopuścił petlenie to mógł też troche przekombinować z doładowaniem.
  
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-16, 09:02   

Jakie wtryski założyć i czy wystarczy wymienić czy trzeba jakoś adaptację robić. Ten chip był robiony w 2010 tak wynika z faktury i gwaracji pozdro 😁
  
 
 
zwonko 


Model: Inne
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.0 115KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Imię: Dominik
Pomógł: 17 razy
Wiek: 30
Dołączył: 02 Lut 2017
Posty: 667
Skąd: Tarnów
Wysłany: 2019-05-16, 16:54   

No ale nie sprawdziles co tam siedzi :) po zmianie wtrysków robi się korektę softu. I korektę w LPG.
 
 
garbus19 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Łukasz
Dołączył: 12 Maj 2019
Posty: 9
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2019-05-16, 17:35   

Korekta softu odpada bo nie ma blisko nikogo kto by to zrobił dobrze a z gazem dam sobie radę mam kabel I tak sprawdzam co jakiś czas czy wszystko jest ok. A turbo sprawdzę dopiero w sobotę bo od rana z dziećmi siedzę a popołudniu do roboty i logi też w sobotę ale tylko te statyczne bo kolega narazie nie ma czasu chyba że wyczyszcze przepływkę i wtedy zrobię.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: