Ogłoszenie |
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.
|
[ALF 2.4 165 KM] Co to za reduktor?? |
Autor |
Wiadomość |
Brada

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 21 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2018-12-05, 22:45 [ALF 2.4 165 KM] Co to za reduktor??
|
|
|
Witam. Wie ktoś może co to za reduktor. Muszę ogarnąć lpg, PB zrobione. |
_________________ Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
kiler22


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 461 Skąd: poznań
|
Wysłany: 2018-12-05, 23:14
|
|
|
na moje niefachowe oko wygląda jak shark |
|
|
|
 |
Brada

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Rafał
Wiek: 37 Dołączył: 24 Maj 2014 Posty: 21 Skąd: Zielona Góra
|
Wysłany: 2018-12-06, 08:11
|
|
|
Dzięki, wygląda że tak. Powinna być naklejka ale reduktor pewnie przelatany i naklejka odpadła albo ściągnęli żeby nie było widać że za słaby bo do 150 km. Mam już niestety wtryski Valteki to i widzę że reduktor muszę nowy żeby to grało bo jak na razie to kicha przy niskich. Na wyskoch obrotach idzie do końca ale niskie do ponad 2300 prycha. Ciśnienie przed kalibracją na wolnych było 1,4 teraz zrobiło się 1,2 po kalibracji. No i kompensacje musze zrobić bo lipa.https://www.fotosik.pl/zdjecie/26e0c0d8815efe5ehttps://www.fotosik.pl/zdjecie/8c050f3353fe2830
 |
_________________ Audi to jest auto w którym czuję się najlepiej. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
kiler22


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 14 Wrz 2016 Posty: 461 Skąd: poznań
|
Wysłany: 2018-12-06, 09:53
|
|
|
shark jest w dwóch wersjach 1200 i 1500 . niestety ze zdjęć ja nie zauważam różnicy między nimi ale 1500 bez problemu powinien obsłużyć Twój silnik
Ja też nie jestem jakimś super fachowcem więc MOŻE się okazać że to wyrób "sharkopodobny"
"prychaie" na niskich RACZEJ nie będzie winą małej wydajności reduktora .
Oczywiście może on być niesprawny ale tego ze zdjęć nikt nie oceni
wtryski ja bym wyrzucił w pierwszej kolejności
sprawdź czy przy takiej troch rzeźnicko-chałupniczej instalacji nie masz pomylonych wtyczek przy wtryskach gazowych |
|
|
|
 |
qwerty01

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AGA
Imię: Marcin
Pomógł: 3 razy Dołączył: 25 Gru 2012 Posty: 348 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 2018-12-09, 23:18
|
|
|
Mam u siebie shark 1500 i dupy nie urywa. Na jałowych 1.4 bara, ale przy bucie spada do 1 bara. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
|