Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: Doc » 16 paź 2021, 02:58

O nie Damianie! <nono> A jeśli twoje zdjęcie ucieknie? Hę? <mysli>
Dobra... wysłałem w naszym serwerze. ;)

Ps:
Kolor (folia) super fajna! <brawo>

Obrazek
Obrazek
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: nosport » 16 lut 2022, 13:33

Czesc wszystkim
Dawno mnie tu nie było.
Samochód dalej jeździ, bezproblemowo. Skończyły się możliwości zwiększenia mocy na seryjnym kompresorze.
Decyzja padła na wyrzucenie kompresora i wrzucenie turbo, nie chciałem uziemiać samochodu wiec wpadł pomysł zakupu uszkodzonego silnika, zakup się udał, 1 cylinder przytarty.
W skrócie co jest zrobione a co trzeba jeszcze zrobić.
Zrobione:
-Tulejowanie bloku.
-Kute tłoki 82.5mn (Pojemność spadnie do 2.85L) CR 9.5:1 z 10.3:1.
-Kute korby.
-Głowice po portingu.
-Wzmocnione zawory wydechowe i ssące LOBA.
-Wzmocnione sprężyny zaworowe.
-Przerobiony kolektor z 2.7 Biturbo(po portingu) + adapter.
-Przerobiona odma z 3.2 FSI.
-Turbo Garrett G35-900.

Co zostało:
-Złożyć cały motor.
-Układ chłodzenia dla turbo.
-Smarowanie dla turbo.
-Oil Catch Tank.
-Dodatkowe 6 wtryskiwaczy.

Oczywiście na koniec pozostaje wystrojenie wszystkiego na Pb98/Pb98 + WMI / E40-70

Dmuchawa docelowo ma dmuchać 2.4-2.5b nadciśnienia.

130TDI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 503
Rejestracja: 08 mar 2012, 21:53
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2018
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: 130TDI » 22 cze 2023, 08:40

I jak udały się mody z wrzuceniem turbo?

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: nosport » 06 lip 2023, 08:12

130TDI pisze:
22 cze 2023, 08:40
I jak udały się mody z wrzuceniem turbo?
Odszedłem z zamysłem. Buduję S5 B8.5 4.2 Turbo z ZF8HP ; )
A7 dzielnie pokonuje kilometry, zbliżam się do 190 tys km.
Do sprzedania:
-Kute korby / tłoki (82.5mm, potrzebne tulejowanie bloku)
-Wydech tytanowy do A6/A7 C7 Cat-back

Zmieniał ktoś z Was gałke od zmiany biegów?

Miaudi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 12 paź 2022, 20:52
Imię: Szymon
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 218KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Post autor: Miaudi » 30 wrz 2023, 19:43

na jaki lewarek zmianę planujesz. ja jestem laik straszny, a ogarnąłem dość elegancko wymianę zużytej plastikowej (przedlift) na skórzaną (przedlift również)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga