Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Prezentacja w/w aut.
-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 25 maja 2020, 13:29

nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.

Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan
U mnie chyba kreci sie do 7000 wiec u Ciebie jest troche wyzej. Masz ultrachargera wiece to tez troche daje wiecej mocy, ja juz tego nie robiłem chociaz taki plan był NIestety EGT maja wysokie.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 28 wrz 2020, 10:00

Hej :)
Dawno mnie tu nie było.
Samochód dalej dzielnie pokonuje następne kilometry, bez żadnych awarii. Olej wymieniany co 6 tys km, w tym przedziale dolewka max 700 ml.
Zmiany jakie zostały zrobione to:
- Instalacja Killer Chiller Kit.
- Wrzucenie oryginalnego wymiennik ciepła (Wymontowanie wymiennika APR, jest na sprzedaż).
- Indywidualny custom soft APR zrobiony przez jednego znajomego (dzięki Ci za to).
- Porting Supercharger'a.
- Dodanie delikatnych pops & bangs (Kto by chciał namiar na magika który to zrobi, proszę PM).
- Zmiana biegów przy 7200 RPM !

Nie długo strojenie pod V-Power Racing 100 i ponowne hamowanie.


Btw. Ostatnie pomiary po zrobieniu skrzyni pokazały 488KM/593NM na RON98. Mam nadzieje ze tym razem będzie lepiej :)


Poniżej filmik bulgotu :) (Sorry za jakość, ale wiatr dał się we znaki)

https://www.youtube.com/watch?v=V6D73BHUD48

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 10 paź 2020, 12:04

Obrazek

Paliwo V-Power Racing 100

Wynik bardzo zadowalający. Wkrótce montaż WMI :)

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nikosnikos » 10 paź 2020, 12:27

Jest MOC!!! <okok> <brawo> Wrzuć jakiś filmik z przyspieszeń przy nadarzającej się okazji.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 10 paź 2020, 16:32

Czas 100-200 = 8.98s ^_^
0-100kmh nie mierze na razie bo opony nie wyrabiają z LC

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: qujot » 10 paź 2020, 17:48

<brawo> <brawo>

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: damos » 11 paź 2020, 02:00

NO... grubo! <lol> <luzik>
Jaki masz teraz intercooler? Fabryczny współpracuje z Killer Chiller?

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 11 paź 2020, 13:35

Jak KillerChiller jest włączony to fabryczny wymiennik ciepła jest ominięty ;) W tym zestawie chodzi o uzyskanie jak najniższej temperatury w dolocie startowej :) .

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: damos » 11 paź 2020, 16:25

nosport pisze:
11 paź 2020, 13:35
W tym zestawie chodzi o uzyskanie jak najniższej temperatury w dolocie startowej :) .
Ja wiem, ale nie znam szczegółów konstrukcyjnych - stąd pytanie :)

Awatar użytkownika
DaaN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 29 wrz 2020, 08:30
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Katowice

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: DaaN » 12 paź 2020, 08:25

piękne a7 z odpowiednią mocą, gratuluję <brawo>

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: -AnioŁ- » 12 paź 2020, 14:48

Widze ze dalej grzebiesz w maszynie. Mam bardzo podobne parametry jak u Ciebie na 98. Koniecznie napisz jaka bedzie róznica na 98 i 100.Powiedz mi co dał porting superchargera wieksze kanały ? I czy duza jest róznica w temp. miedzy wymiennikiem apr a killer chiller

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 12 paź 2020, 15:50

Porting superchargera? Większa odpowiedz na pedał gazu, szybciej buduje boost. Czasem dochodzi nawet do ~1.43bara.
Co do różnicy na Pb98? Raczej nie będę miał możliwości tego zrobienia. Jutro montuje WMI i samochód będzie strojony ponownie na dotrysk + pb98.
Killer Chiller jest spoko, bo zbija temperaturę startową. Wcześniej na APR dobijałem prawie do 90C. Teraz jest to 15-20C mniej :)
Spróbuje ugryźć 550+, zobaczymy czy sie uda :)

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: -AnioŁ- » 14 paź 2020, 14:11

Widze ze grubo idziesz. Ja juz raczej skoczyłem w tym aucie. Sporo trzeba pakowac kasy zeby wykrzesac troche wiecej koni. Dlatego jeszcze przed koncem roku bede zamieniał pewnie na RS6/ RS7, tutaj juz jest wieksze pole manewru. Koniecznie daj znac ile wyjdzie finalnie.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: nosport » 15 paź 2020, 06:09

VPR100 + WMI
100-200 = 8.37s.

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Re: A7 3.0 TFSI Daytona Gray

Post autor: -AnioŁ- » 15 paź 2020, 09:59

Widze ze czasy beda zbliżone do rs6. Ile teraz km pokazało ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga