Polecam zmianę z BA, u mnie chciałem obniżyć deczko auto ale jak się przejechałem to głownie zachwycony byłem prowadzeniem auta a o obniżeniu zapomniałemnikosnikos pisze:Bardzo ładnie siadło (też za mną chodzi zmiana z 1BA), a felgi to już w ogóle mega Przytuliłbym
Natomiast filmik z przyspieszeniem - o ile mialeś gaz w podlodze, a zakładam, że jednak tak bylo - bez urazy, ale średnio...
A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !
- qujot
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 453
- Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Rzeszów
Felgi a i całokształt szary + czarny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Dziękuję za pozytywna ocenę ! Dzis nie moge oderwac wzroku od bestii :D
Pedal w podlodze byl ale trakcja byla wlaczona (o ile to cos zmienia)
Borykam sie z malym problemem ostatnio,
Mam dziwny dźwięk, ciężko zlokalizować skąd się bierze, ale według osłuchu ze strony pasażera z przodu.
Pojawia się on podczas skręcania w prawo w momencie jak mocno przyspieszam(pedał w podłodze), podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
Przegub?
Dodam ze nie mam drgań.
Pod koniec filmiku słychać to
Pedal w podlodze byl ale trakcja byla wlaczona (o ile to cos zmienia)
Borykam sie z malym problemem ostatnio,
Mam dziwny dźwięk, ciężko zlokalizować skąd się bierze, ale według osłuchu ze strony pasażera z przodu.
Pojawia się on podczas skręcania w prawo w momencie jak mocno przyspieszam(pedał w podłodze), podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
Przegub?
Dodam ze nie mam drgań.
Pod koniec filmiku słychać to
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
- nikosnikos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 143
- Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
- Imię: Nikoś
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 FSI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: 3city
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Dokładnie taka jest cena. Opony to 265/30/20, felga 10J szerokości, ET30. Obaw duzo było, czy felga nie wyjdzie za obrys, czy nie będzie zbyt nisko, wyszlo na prawde fajnie.nikosnikos pisze:Lenistwo... Faktycznie 2813PLN cały zestaw na alledrogo.
Nosport - byłaby szansa, żebyś wrzucił fotkę robioną z boku auta? Opony masz 255/35/20?
Zdjęcia postaram się na dniach zrobic i je tutaj udostępnić.
[ Dodano: 2020-05-15, 08:46 ]
Ostatnio miałem mały problemik....
Myślałem ze padł mi wydech, wiec pojechałem do Częstochowy na diagnozę do Best-Performance.
Okazało się ze sportowe katy mi padły, jeden się zbrylił w kamień, drugi znikł. Zostały założone rury przelotowe bez katów.
Zhamowalismy samochód wyszlo 30KM/70NM mniej niż miałem na papierze...Czyli 440KM/554nM.
Nie wiem jak do tego się odnieść, po prostu chyba Kramek nie ogarnął tematu i zawyżył wynik?
Wgrałem soft APR Stage 2 + Ultracharger bo mają teraz dosyć ciekawą promocje.
Wynik jaki uzyskałem to 480.5HP / 583.5nM na PB98, dalej bez ruszania TCU, bo APR nie oferuje softu do ZF8HP.
Porobilem testy 0-100km/h
1. 3.93sec
2. 3.93sec
3. 3.86sec
Myślę ze jakbym zmienił gumę na kole i zmniejszył ciśnienie to bym jeszcze mógł trochę ugrać z czasem.
Pisałem już niejednokrotnie, że hamownia to narzędzie tuningowe i jak się okazuje jest ono interesownie wykorzystywane przez różnej maści tunerów do wyciągania z ludzi pieniędzy. Ja na Twoim miejscu zareklamowałbym usługę. Bardzo dobre czasy 0-100 . Jeżeli mierzone wiarygodnym urządzeniem to teraz już masz dobre opony. Bardzo ciekawy jestem realnego czasu 100-200. To dokładniej oddaje rzeczywiste możliwości programu.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2020, 15:12 przez Zbichu, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Czasy 100-200kmh zrobie jak bede mial mozliwosc.
Pomiary robione urzadzeniem o nazwie ReDrive, posiada 20Hz Modul GPS, dosyc szybki
Za około 10dni wleci soft do ZF8HP , wsad bedzie zgrywany/wgrywany flasherem o nazwie MPVI2(Czekam na przesylke z USA), a modyfikacja zajmie się jeden specjalista od tych skrzyń z USA.
Kilka fotek:
[ Dodano: 2020-05-21, 13:08 ]
Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
Pomiary robione urzadzeniem o nazwie ReDrive, posiada 20Hz Modul GPS, dosyc szybki
Za około 10dni wleci soft do ZF8HP , wsad bedzie zgrywany/wgrywany flasherem o nazwie MPVI2(Czekam na przesylke z USA), a modyfikacja zajmie się jeden specjalista od tych skrzyń z USA.
Kilka fotek:
[ Dodano: 2020-05-21, 13:08 ]
Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2020, 20:57 przez nosport, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 83
- Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
- Imię: Mariusz
- Moje auto: S6 C7
- Rocznik: 2017
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 DLZA 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Haiti
Dobre czasy do 100. Ile dokładnie masz KM? Nie wiem na czym polega róznica miedzy a7 a a6... Praktycznie takie same auta, waża tyle samo a róznice w czasach spore oczywiscie na korzysc a7nosport pisze:Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
[ Dodano: 2020-05-22, 11:41 ]
Filtr powietrza raczej na pewno trzeba wymienić. Ja mam pipercross CO174. Gregor ma wymiennik połaczony z klima ale to juz chyba sporo zabawy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.
Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.
Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan
- damos
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1265
- Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
- Imię: Damos
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2011
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wrocław
No to grubo Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.nosport pisze:Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 95
- Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
- Imię: Damian
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: za siedmioma górami
Te silniki generują prawie 1000 C bez żadnego softu.damos pisze:No to grubo Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.nosport pisze:Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Taki jest plan, muszę obniżyć IAT i na tym się skupie w najbliższych tygodniach.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga