Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 09 kwie 2020, 19:29

Felgi <okok> a i całokształt szary + czarny <okok>
nikosnikos pisze:Bardzo ładnie siadło (też za mną chodzi zmiana z 1BA), a felgi to już w ogóle mega <okok> Przytuliłbym <rotfl>
Natomiast filmik z przyspieszeniem - o ile mialeś gaz w podlodze, a zakładam, że jednak tak bylo - bez urazy, ale średnio...
Polecam zmianę z BA, u mnie chciałem obniżyć deczko auto ale jak się przejechałem to głownie zachwycony byłem prowadzeniem auta a o obniżeniu zapomniałem <lol>

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 09 kwie 2020, 19:30

Dziękuję za pozytywna ocenę ! Dzis nie moge oderwac wzroku od bestii :D
Pedal w podlodze byl ale trakcja byla wlaczona (o ile to cos zmienia)

Borykam sie z malym problemem ostatnio,
Mam dziwny dźwięk, ciężko zlokalizować skąd się bierze, ale według osłuchu ze strony pasażera z przodu.
Pojawia się on podczas skręcania w prawo w momencie jak mocno przyspieszam(pedał w podłodze), podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
Przegub?
Dodam ze nie mam drgań.
Pod koniec filmiku słychać to

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 09 kwie 2020, 20:16

nosport pisze: podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
wymiana oleju w quattro?

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 09 kwie 2020, 20:20

damos pisze:
nosport pisze: podczas skręcania w prawo wjeżdżając pod górkę. Bardzo ciężko jest mi opisać ten dźwięk. Jakby takie chrobotanie.
wymiana oleju w quattro?
Nie byl wymieniany. W skrzyni byl wymieniany 10k km temu.
Ale to by sie nie objawialo tez przy skrecie w lewo?

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 09 kwie 2020, 22:21

U niektórych użytkowników chrobotanie przy mocniejszym skręcie znikało po wymianie oleju w quattro.
Nie powinno być różnicy czy w lewo, czy w prawo.

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 17 kwie 2020, 21:13

nosport pisze:Amorki + Sprężyny (Bilstein + Eibach) ProKit B12
Jeśli to nie jest jakaś tajemna wiedza, to ile taka przyjemność? Jeśli tajemna, to prośba o PW :>
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 kwie 2020, 22:55

Prawie 2900 zł trzeba dać :). Ceny można sprawdzić na stronie Eibacha.

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 17 kwie 2020, 23:57

Lenistwo... <zalamka> Faktycznie 2813PLN cały zestaw na alledrogo.
Nosport - byłaby szansa, żebyś wrzucił fotkę robioną z boku auta? Opony masz 255/35/20?
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 15 maja 2020, 08:46

nikosnikos pisze:Lenistwo... <zalamka> Faktycznie 2813PLN cały zestaw na alledrogo.
Nosport - byłaby szansa, żebyś wrzucił fotkę robioną z boku auta? Opony masz 255/35/20?
Dokładnie taka jest cena. Opony to 265/30/20, felga 10J szerokości, ET30. Obaw duzo było, czy felga nie wyjdzie za obrys, czy nie będzie zbyt nisko, wyszlo na prawde fajnie.
Zdjęcia postaram się na dniach zrobic i je tutaj udostępnić.

[ Dodano: 2020-05-15, 08:46 ]
Ostatnio miałem mały problemik....
Myślałem ze padł mi wydech, wiec pojechałem do Częstochowy na diagnozę do Best-Performance.
Okazało się ze sportowe katy mi padły, jeden się zbrylił w kamień, drugi znikł. Zostały założone rury przelotowe bez katów.
Zhamowalismy samochód wyszlo 30KM/70NM mniej niż miałem na papierze...Czyli 440KM/554nM.
Nie wiem jak do tego się odnieść, po prostu chyba Kramek nie ogarnął tematu i zawyżył wynik?
Wgrałem soft APR Stage 2 + Ultracharger bo mają teraz dosyć ciekawą promocje.
Wynik jaki uzyskałem to 480.5HP / 583.5nM na PB98, dalej bez ruszania TCU, bo APR nie oferuje softu do ZF8HP.

Porobilem testy 0-100km/h
1. 3.93sec
2. 3.93sec
3. 3.86sec

Myślę ze jakbym zmienił gumę na kole i zmniejszył ciśnienie to bym jeszcze mógł trochę ugrać z czasem.

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 15 maja 2020, 09:44

Pisałem już niejednokrotnie, że hamownia to narzędzie tuningowe i jak się okazuje jest ono interesownie wykorzystywane przez różnej maści tunerów do wyciągania z ludzi pieniędzy. Ja na Twoim miejscu zareklamowałbym usługę. Bardzo dobre czasy 0-100 <okok> . Jeżeli mierzone wiarygodnym urządzeniem to teraz już masz dobre opony. Bardzo ciekawy jestem realnego czasu 100-200. To dokładniej oddaje rzeczywiste możliwości programu.
Ostatnio zmieniony 28 wrz 2020, 15:12 przez Zbichu, łącznie zmieniany 1 raz.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 21 maja 2020, 13:08

Czasy 100-200kmh zrobie jak bede mial mozliwosc.
Pomiary robione urzadzeniem o nazwie ReDrive, posiada 20Hz Modul GPS, dosyc szybki :)
Za około 10dni wleci soft do ZF8HP , wsad bedzie zgrywany/wgrywany flasherem o nazwie MPVI2(Czekam na przesylke z USA), a modyfikacja zajmie się jeden specjalista od tych skrzyń z USA.
Kilka fotek:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

[ Dodano: 2020-05-21, 13:08 ]
Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
Ostatnio zmieniony 16 maja 2020, 20:57 przez nosport, łącznie zmieniany 1 raz.

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 22 maja 2020, 11:41

nosport pisze:Skrzynie zrobiłem, czasy 0-100km/h zeszly do 3.56-3.61sec, ale czas 100-200km/h jest juz nie zadowalający, bo raptem 11 sec....
Z tego co widzę to mam strasznie wysoka temperaturę w dolocie, bo dochodzi nawet do 70C.
Czego to może być wina? Mam wymiennik ciepła od APR, ale nie zmieniałem pompy elektrycznej na wydajniejszą. Tak samo mam oryginalny filtr powietrza, za parę dni będę wstawiał K&N.
Zastanawiam się nad rozdzieleniem systemu chłodzenia i zrobić tak zwany killer chiller kit czyli podpiąć się pod układ klimy (A/C).
Do tego zamierzam zmienić elektryczna pompę CWA-100 na coś wydajniejszego.
Dobre czasy do 100. Ile dokładnie masz KM? Nie wiem na czym polega róznica miedzy a7 a a6... Praktycznie takie same auta, waża tyle samo a róznice w czasach spore oczywiscie na korzysc a7

[ Dodano: 2020-05-22, 11:41 ]
Filtr powietrza raczej na pewno trzeba wymienić. Ja mam pipercross CO174. Gregor ma wymiennik połaczony z klima ale to juz chyba sporo zabawy

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 22 maja 2020, 16:22

Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Tez kwestia paliwa z orlenu, ich 98 w moim regionie na pewno 98 oktanów nie ma, po zalaniu paliwa 98 z innej stacji, timing advance wzrosl, samochod zlapal troche wiecej sil. Pomiary w nastepnym tygodniu, teraz pogoda nie pozwala.

Zakupilem airboxa od RS7, wiec wleci razem z filtrem K&N.
Zastan

Awatar użytkownika
damos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1265
Rejestracja: 29 cze 2010, 11:17
Imię: Damos
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUD 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: damos » 22 maja 2020, 16:31

nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
No to grubo :) <okok> Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.
nosport pisze:Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 22 maja 2020, 18:37

damos pisze:
nosport pisze:Bez softu skrzyni bylo 480KM, teraz jak limiter podniesiony do 7200 mysle ze jest kolo 500 lub 500+.
No to grubo :) <okok> Jak najbardziej musisz zająć się intercoolerem.
nosport pisze:Czasy 100-200km/h slabe bo straszne duze IAT mam, dochodzi do 75C, przy 76C ECU zaczyna podlewac wiecej paliwa (wedlug softu APR). EGT jest kosmiczne przy 7000 RPM bo wynosi 1150 C.
Wysokie EGT! U mnie na maksa dobija do 900 C O ile pamiętam - normalnie jest 800 i mniej. Jednak na moją prośbę soft do silnika poszedł delikatny i podaje więcej paliwa, żeby zbić EGT i oszczędzić katalizatory.
Te silniki generują prawie 1000 C bez żadnego softu.
Taki jest plan, muszę obniżyć IAT i na tym się skupie w najbliższych tygodniach.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga