Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

A7 3.0 TFSI Daytona Gray 589KM/665NM !

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 24 sty 2020, 14:40

Jestem ciekaw efektów i trzymam kciuki za dobry wynik!
Gregor podsyłał mi kiedyś info nt. stage 3 - okolice 480KM/580Nm przy PB98 i okolice 500KM/600Nm przy setce - ale koszt już zabijał. Sportowe katy raczej wiele nie powinny zmienić - seryjny wydech niby jest mało restrykcyjny. Ja na całym nowym wydechu z katami CPSI200 nic więcej nie ugrałem w SPAM do wyników innych na seryjnych katach.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 12 lut 2020, 17:54

Sportowe katy to must have jezeli chcemy sie zblizyc do 500 kucy, oryginalne stockowe wypalaja sie szybko przy wysokim EGT. CPS i Przepustnica juz u mnie, dzisiaj dojda katalizatory, mysle ze w nastepnym tygodniu wymiana i strojenie:)

[ Dodano: 2020-02-12, 17:54 ]
Samochód zostawiony u mechanika na wymianę:
-Sportowe katalizatory (EURO4) by BAQ Garage.
-CPS APR
-Throttle Body APR
-Tarcze nawiercane Zimmerman
-Klocki Ferodo
-Olej 5W40 Motul
-Filtry

W poniedziałek strojenie.

Awatar użytkownika
Doc
Administrator
Administrator
Posty: 2660
Rejestracja: 08 gru 2007, 01:02
Imię: Andrzej
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Legionowo
Kontakt:

Post autor: Doc » 13 lut 2020, 01:46

Kamilu... normalnie "igła! A7". <okok> <brawo>

ps:
Link z fb do "Nasze Auta". ;)
Doc ;)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
2007-12-08, Doc / Andrzej - założyciel jako pierwszy, największy, znany forum Audi A6 / A7 w Polsce. Kontakt z redakcją. Ps: Polecam iParts.pl

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 15 lut 2020, 09:26

Doc pisze:Kamilu... normalnie "igła! A7". <okok> <brawo>

ps:
Link z fb do "Nasze Auta". ;)
Doc ;)
Dzięki Andrzeju :)

Samochód na kilka dni uziemiony.
Zostawiłem w czwartek u mechanika na owe modyfikacje, ale prawy front pipe z sportowym katem nie pasuję, został wczoraj odesłany do BAQ Garage, zadeklarowali się poprawić i odesłać w poniedziałek.

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 15 lut 2020, 09:57

Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s

Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?

Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )


Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :

Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....


Przepustnica oryginał APRA?
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 15 lut 2020, 12:23

Filipppc6 pisze:Po modzie możesz wrzucić pomiar przyśpieszenia 0-100 np. z Draggiego bo ciekawe czy będzie ok 4,1s

Słyszałem opinie że kompresory padają przy dużych modach... macie wiedzę dlaczego padają? chodzi o chłodzenie czy brak smarowania?

Porządne chłodzenie można zrobić niewielkim kosztem - jest firma w PL która robi chłodnicę do S-ek ( będą pasować do 3.0 tfsi )


Co do tarcz Zimmermana i klocków Frodo to miałem kiedyś taki zestaw i mogę porównać to z obecnymi tarczami 400mm i 6-tłoczkowymi zaciskami + klocki HAWK :

Zimmerman + Frodo = normalna jazda bez ostrego i długiego hamowania z dużych prędkości. Tarcze 356mm są poprostu za małe do A7... to samo powie wam SID...
Jedynym skutecznym i niewiele droższym rozwiązaniem jest wzięcie zacisków Brembo na 6 tłoków + tarcze 400mm ( mogą być seryjne ) + klocki HAWK 5.0 ( nie polecam EBC YELLOW STUFF bo strasznie piszczą, pylą i niszczą tarcze )
Ciekawe jak duże tarcze wpłynęły by na zawieszenie - czy nie byłaby potrzebna pneumatyka aby auto nie nurkowało....


Przepustnica oryginał APRA?
Miałem w planach wymianę układu hamulcowego na coś wydajniejszego, ale niestety zabrakło mi czasu na zaczerpniecie wiedzy na ten temat, akurat klocki mi się kończyły wiec poszedł zestaw na SZYBKO :)

Co do padających kompresorów to chyba z przegrzania.

Na ReDrive przy mocy ~450-460KM wynik 0-100km/h - 4.2Xsec
Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie

Kolego, masz jakiś namiar do siebie? Fb? Whatsapp?
Zainteresowałeś mnie tym chłodzeniem

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 27 lut 2020, 23:10

nosport pisze:Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie
Zmieniałeś sterownik? Prośba o jakieś szczegóły techniczno/cenowe.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 28 mar 2020, 10:26

nikosnikos pisze:
nosport pisze:Oczywiście start przy użyciu procedury LC w Tipie
Zmieniałeś sterownik? Prośba o jakieś szczegóły techniczno/cenowe.


To jest taka 'oszukana' procedura Launch Control w Tipie.

[ Dodano: 2020-03-13, 21:13 ]
Nie udało się dlubniecie obrotów skrzyni...

Wynik 470KM/ 624NM

Jeszcze się nie poddaję, ale na razie musi wystarczyć to co jest :)

Obrazek

[ Dodano: 2020-03-28, 10:26 ]
Mały update.
Padła druga chłodniczka/intercooler w Superchargeru, wiec została wymieniona na najnowsza o oznaczeniu rev S.

Może ktoś z Was słyszał o przerabianiu superchargera żeby nie dochodziło własnie do rozszczelnienia tych IC? Za oceanem ponoć są firmy które ten temat ogarniają...


Zimy nie widać, wiec można już zakładać setup na lato.
Wlecą nowe felgi 20" firmy Concaver, do tego opony Pilot Sport 4S

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 28 mar 2020, 22:40

https://www.chlodnic-pol.pl/


Mają chłodnicę do S7 4.0tfsi . Pasuje ona również do 3.0tfsi....


Ich chłodnica wykorzystuje maksymalnie miejsce pomiędzy chłodnicą klimy a belką. Zbliżona jest wymiarem do głównej chłodnicy wodnej czyli będzie ok 4 x większa od oryginalnego intercoolera....


Do tego OBOWIĄZKOWO dorzucacie pompę wody o wydajności ok 2200l na godzinę :)


Całość spinacie wężami silikonowymi, kolankami i obejmami sprężynowymi.
Sygnał na pompę ma iść po zapłonie, czyli tak aby woda była cały czas przerzucana.
Oczywiście pozostałe pompy wody zostawiacie w układzie.


Chłodnicę montujecie do belki.


Układ należy dobrze odpowietrzyć bo ta pompa ze względu na dużą wydajność będzie początkowo napowietrzać płyn chłodniczy.
Idealne miejsce na montaż pompy jest pod prawą lampą. Wystarczy obejmę z gumą (w celu ograniczenia wibracji) zamocować do prawej strefy zgniotu, obok klaksonu.
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 29 mar 2020, 13:23

Kolego, ja glowny wymiennik ciepla mam wymieniony juz od jakiegos czasu.

Chodzi mi o rozszczelniające się IC w Superchargeru.
W USA są firmy które przerabiają SC, żeby owe chlodniczki więcej się nie rozszczelnialy

Filipppc6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 160
Rejestracja: 02 cze 2013, 22:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Filipppc6 » 29 mar 2020, 15:46

Czyli wymiennik w kompresorze? Jedynie z czym się spotkałem w kompresorze to zapocenie pojawiające się od przodu.... Trzeba wymienić kompresor na drugi i tyle... Czas wymiany ok . 3h...

Jak coś to mam do opchnięcia kompresor w 100% sprawny od 3.0TFSI 2016 z przebiegiem 30 000km. ( wersja poliftowa ze sprzęgłem elektromagnetycznym - możesz wykorzystać z niego nawet same IC... Mogę oddać go za hm.. 700zł z przesyłką.


Skoro pojawiają się zapocenia to może słaby obieg cieczy jest i przegrzewa chwilowo IC w kompresorze?

Nigdy nie spotkałem się z rozszczelnieniem IC kompresora ...
S7/RS 640HP/850NM + 428 Mper 300hp +G30 5??HP + C6

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 30 mar 2020, 15:19

Rozszczelnienia pojawiają się po wymianie kola pasowego na większe(mając już wymienione kolo kompresora) , czyli po prostu jak się zwiększy jeszcze bardziej obroty kompresora. W USA są firmy które przerabiają SC, szukam kogoś ogarniętego w tym temacie w Polsce, ale jak na razie z mizernym skutkiem.

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 30 mar 2020, 15:55

Decydując się na większe modyfikacje zawsze trzeba mieć na uwadze dodatkowe koszta i szybsze zużywanie się niektórych elementów. Mimo wszystko nie uważam, że jest to regułą. Masz wysokie ratio na kompresorze, ale nie jesteś go w stanie tak rozkręcić jak ja swój, jeżdżę na stockowym chłodzeniu i fabrycznych katalizatorach. Jeśli chodzi o katalizatory to te fabryczne i tak są lepsze od wszystkiego co jest na krajowym rynku. Natomiast chłodzenie by się przydało szczególnie latem, ale ja nie jeżdżę cały czas z butem w podłodze i tu wystarczą odpowiednie ustawienia w programie. Dziwi mnie, że nie wiesz jakie masz podstawowe parametry w aucie, temperatury chociażby w dolocie. Zaufać tunerom to nie jest dobry pomysł. Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co stanie się z takim samochodem po opuszczeniu bramy zakładu.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 09 kwie 2020, 16:18

Zbichu pisze:Decydując się na większe modyfikacje zawsze trzeba mieć na uwadze dodatkowe koszta i szybsze zużywanie się niektórych elementów. Mimo wszystko nie uważam, że jest to regułą. Masz wysokie ratio na kompresorze, ale nie jesteś go w stanie tak rozkręcić jak ja swój, jeżdżę na stockowym chłodzeniu i fabrycznych katalizatorach. Jeśli chodzi o katalizatory to te fabryczne i tak są lepsze od wszystkiego co jest na krajowym rynku. Natomiast chłodzenie by się przydało szczególnie latem, ale ja nie jeżdżę cały czas z butem w podłodze i tu wystarczą odpowiednie ustawienia w programie. Dziwi mnie, że nie wiesz jakie masz podstawowe parametry w aucie, temperatury chociażby w dolocie. Zaufać tunerom to nie jest dobry pomysł. Oni nie ponoszą żadnej odpowiedzialności za to co stanie się z takim samochodem po opuszczeniu bramy zakładu.
Proponuje przeczytać moje wcześniejsze posty, bo widzę ze kolega zaczyna rozmowę na inny temat.
Ja poszukuje informacji na temat przerobienia SC. Nie proszę o informacje na temat dodatkowych kosztów, bo dobrze zdaje z nich sprawę. To że nie pisze odnośnie IAT to nie znaczy ze tego nie sprawdzam. Na przyszłość proszę o czytanie ze zrozumieniem, a nie snucie swoich teorii . Pozdrawiam.

[ Dodano: 2020-04-05, 13:00 ]
Mały filmik z przyspieszenia, ale nakręcony na szybkiego bez żadnego przygotowania.



[ Dodano: 2020-04-09, 16:18 ]
Kilka zmian :
-Amorki + Sprężyny (Bilstein + Eibach) ProKit B12
-Nowe felgi Concaver CVR1 20x10J ET30 + Oponki Michelin Pilot Sport 4S

Siadło dosyć fajnie niżej.
Miałem zawieszenie 1BA wiec strasznie bujało na zakrętach.
W końcu auto lepiej się prowadzi.


Photo




Obrazek

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 09 kwie 2020, 19:13

Bardzo ładnie siadło (też za mną chodzi zmiana z 1BA), a felgi to już w ogóle mega <okok> Przytuliłbym <rotfl>
Natomiast filmik z przyspieszeniem - o ile mialeś gaz w podlodze, a zakładam, że jednak tak bylo - bez urazy, ale średnio...
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A7 4G (2010-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga