Poki co mam maly przebieg i nic sie na szczescie nie dzieje ale gdzies w starych tematach ktos pisal ze rozrzad sie odzywa juz przy 100k, a ktos inny pisal ze ma 250k i nic nie dotykal.
Gregor10 kiedys w mailach tez pisal mi ze jesli sie nic specjalnego nie dzieje i sie dba to spokojnie 200-250k do wymiany lancuszka
Jak u was? Jakie oznaczenie silnika i jakie wymiany rozrzadu ($$?) Przy okazji jakies powazniejsze naprawy przy 3.0 TFSI?
Pozdrawiam!
Wymiana rozrzadu 3.0 TFSI
- Quash
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 295
- Rejestracja: 14 kwie 2015, 21:52
- Imię: Tomek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 CDUD 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Gdynia/Tczew
Co to sie za jakas dziwna akcja z rozrzadem w 3.0TFSI robi ? Ten silnik nigdy nie mial z tym problemu, znam pare 3.0 tfsi z roznymi przebiegami i nigdy nie slyszalem o problemie z rozrzadem, przekopalem mase for internetowych i nigdy nic nie bylo o problemach z rozrzadem wiec spokojnie. 3.0 ale TDI miewaja z nim problemy.
U mnie oznaczenie CGWB, obecnie 150tys nalatane, kupowalem z przebiegiem 91 tys kilometrow i praktycznie od razu stage 2 byl zrobiony. Jedyna "powazna" naprawa to katalizatory, a tak spokoj i cisza, wymiana olejow i filtrow, oby tak dalej.
U mnie oznaczenie CGWB, obecnie 150tys nalatane, kupowalem z przebiegiem 91 tys kilometrow i praktycznie od razu stage 2 byl zrobiony. Jedyna "powazna" naprawa to katalizatory, a tak spokoj i cisza, wymiana olejow i filtrow, oby tak dalej.
460KM/550NM Compsport Stage 2
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga