Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
a6c5 2.7BiT vs a6c6 4.2 MPi vs a6c6 3.0TDI (przedlift)
Autor Wiadomość
medmaxx 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2002
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BES
Imię: Marcin
Wiek: 29
Dołączył: 22 Lut 2017
Posty: 21
Skąd: Białystok
Wysłany: 2018-01-11, 09:31   a6c5 2.7BiT vs a6c6 4.2 MPi vs a6c6 3.0TDI (przedlift)

Witam,

Tak z ciekawości, jak wygląda porównanie uśrednionych kosztów utrzymania powyższych aut?

Zakładam że paliwo (2.7 i 4.2 z LPG) będzie podobnie. Hamulce taniej w c5. Jak wygląda reszta? Nie mam na myśli tylko i wyłącznie cen części, ale to jak często i co (szczególnie drogiego) pada w powyższych oraz to, ile samemu można porobić przy aucie.
Zdaje sobie sprawę z tego, że każde auto jest inaczej utrzymane i było dbane, ale tak jak można uśrednić i porównać koszty utrzymania a6c5 1.8t vs 2.7Bit, tak chciałbym i tu dowiedzieć się coś ;)

O 2.7 BiT już co nieco wiem, ale jestem ciekaw jak to wypada na tle nowszej generacji.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
roman_tyk 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CGXB
Imię: Romek
Dołączył: 08 Maj 2008
Posty: 41
Skąd: Waw
Wysłany: 2018-01-12, 14:49   

2.7bit lpg bedzie najtanszy jesli nie bedzie zajechany.
o a6 3.0tdi zapomnij przedlifty beda generowac obfite koszta
 
 
Janek07 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2001
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Jan
Dołączył: 07 Mar 2017
Posty: 7
Skąd: Poznań
Wysłany: 2018-01-13, 10:31   

2.7 Bit, ja jeżdze na bp w przeciagu roku zrobiłem 35 tkm, w tym czasie wymieniłem przepływkę i czujnik temperatury spalin i to wszystko związane z silnikiem. Wymieniałem jeszcze olej i rozrząd i pasek osprzetu ale tego nie licze bo to w karzdym aucie trzeba zmieniać na start.Przebieg 280tyś . Osobiście mogę szczerze polecić 2.7 Biturbo, auto bardzo szybkie i elastyczne spalanie bp w mieście powyzej 15l musisz liczyć na trasie ok 12 l, można zejść niżej jednak ciężko to auto poprostu prowokuje do szybszej jazdy.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: