Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGWB 3.0 299 KM] Sportowe katalizatory

Silniki benzynowe
Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 27 lut 2020, 14:38

Zgadza się, że wszyscy to robią, ale "Kramek" ostatnio się nie popisał modyfikacją 3.0 tfsi z dual pulley:
https://www.facebook.com/Auto-Power-Soft-Kramkowski-Chiptuning-Hamownia-4WD-DPFGPFFAPAdblue-308998642633504/
Niemniej powodzenia i 5 z przodu życzę, bo warunki spełnione wszystkie. Wystarczy dobre "strojenie".

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 27 lut 2020, 14:43

Zbichu pisze:Zgadza się, że wszyscy to robią, ale "Kramek" ostatnio się nie popisał modyfikacją 3.0 tfsi z dual pulley:
https://www.facebook.com/Auto-Power-Soft-Kramkowski-Chiptuning-Hamownia-4WD-DPFGPFFAPAdblue-308998642633504/
Przecież to moje Audi, nie popisał się bo tak było ustalone, nie chcieliśmy zwiększać obrotów dalej, żeby udźwignąć więcej koni, temp powietrza doładowanego była już wysoka. Zostało ustalone ze wpadne znowu na mapę, jak ogarne chlodzenie i reszte rzeczy :)

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 27 lut 2020, 14:45

Wysoka czyli ile?

-AnioŁ-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 83
Rejestracja: 19 gru 2019, 15:14
Imię: Mariusz
Moje auto: S6 C7
Rocznik: 2017
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 DLZA 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Haiti

Post autor: -AnioŁ- » 27 lut 2020, 14:47

nosport pisze:
..AnioŁ.. pisze:
nosport pisze:Wyżej wymieniłem na liście Coolant Performance System (CPS) od firmy APR.
Samochód aktualnie na strojeniu. Skrzynia tez zostanie dłubnięta.
A sorry nie doczytałem. U mnie jest taka róznica że jest jeszcze dodatkowy zbiornik i dodatkowa pompka ale czy to faktycznie jest potrzebne to nie wiem ...

[ Dodano: 2020-02-27, 14:04 ]
a i jak nie tajemnica to gdzie stroisz ?
Nie robię z tego żadnej tajemnicy, sam jestem ciekaw wyniku który zostanie uzyskany.
Strojenie odbywa się w Auto Power Soft Kramkowski Suwałki.
Może to przetrze nosy dla osób które twierdzą ze tylko św. graal strojeniu 3.0 TFSI to gregor10.
Te silniki zostały już dawno dobrze rozpracowane, za sprawa tunerów zza oceanu.
Dużo renomowanych firm w Polsce potrafi je dobrze wystroić.
I nastepny swoje. Kazdy stroi gdzie chce. Ja tylko pytam... Napisałem ze gregor posiada duzą wiedze i wszystko. W takim ukłądzi nie odzywam sie wiecej i nic nie pisze bo widze ze wiekszosć obrazona strasznie. Powodzenia i bez awaryjnego setupu

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 27 lut 2020, 14:50

Zbichu pisze:Wysoka czyli ile?
Tego w tej chwili Ci nie powiem bo szczerze mówiąc nie pamiętam a nie chce wprowadzać w błąd.
Wiem tylko ze został zrobiony dosyć bezpieczny soft ze względu na ori katy i dosyc wysokie IAT.

[ Dodano: 2020-02-27, 14:50 ]
..AnioŁ.. pisze:
nosport pisze:
..AnioŁ.. pisze: A sorry nie doczytałem. U mnie jest taka róznica że jest jeszcze dodatkowy zbiornik i dodatkowa pompka ale czy to faktycznie jest potrzebne to nie wiem ...

[ Dodano: 2020-02-27, 14:04 ]
a i jak nie tajemnica to gdzie stroisz ?
Nie robię z tego żadnej tajemnicy, sam jestem ciekaw wyniku który zostanie uzyskany.
Strojenie odbywa się w Auto Power Soft Kramkowski Suwałki.
Może to przetrze nosy dla osób które twierdzą ze tylko św. graal strojeniu 3.0 TFSI to gregor10.
Te silniki zostały już dawno dobrze rozpracowane, za sprawa tunerów zza oceanu.
Dużo renomowanych firm w Polsce potrafi je dobrze wystroić.
I nastepny swoje. Kazdy stroi gdzie chce. Ja tylko pytam... Napisałem ze gregor posiada duzą wiedze i wszystko. W takim ukłądzi nie odzywam sie wiecej i nic nie pisze bo widze ze wiekszosć obrazona strasznie. Powodzenia i bez awaryjnego setupu
Źle mnie kolego zrozumiałeś, ja nie mam z tym żadnego problemu, ani do Cb ani do innych. To oczywista sprawa ze każdy stroi gdzie chce ale po prostu mi już zbrzydło słuchanie od XX osób ze jak 3.0 TFSI to tylko do gregora. Peace !

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 27 lut 2020, 19:23

Przy IAT >50 C sterownik cofa zapłon. Przy wysokim EGT zalewa paliwem (AFR 10-10,2) i moc idzie w dół. Można oszukać, ale konieczne badanie temperatury gazów wylotowych jak i AFR sondą szerokopasmową przy strojeniu. Opieranie się na danych ze sterownika przy tych parametrach to proszenie się o kłopoty. Można zrobić mod pod jedno hamowanie dla wykresu 500+, a potem obniżyć parametry <lol>
... i jak wynik?

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 27 lut 2020, 19:45

Nic nie wyszło, ze względu na to ze jutro mam z rana wyjazd. Zabrakło czasu żeby ogarnąć sterowanie przepustnica od APR. Tak apropo to przepustnica APR jest dokładnie od Dodge RAM 1500 5.7 Hemi...
Samochód został tylko zhamowany ponownie (Czyli od ostatniej wizyty gdzie miałem tylko 2 kola zmienione).
Doszedł więc intercooler/katy sportowe/wydech, bez zmiany mapy wypluło teraz 454.8KM i 592,8NM.
Tydzień mnie nie będzie, do tego czasu tuner ogarnie strojenie tej przepustnicy, mam nadzieje.

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 27 lut 2020, 19:53

Nie radzi sobie. Jest mapa kalibracyjna przepustnicy, ale Swiftec jej nie pokazuje <rotfl>
Zanim wrócisz ktoś mu to ogarnie.

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 27 lut 2020, 19:58

Zbichu pisze:Nie radzi sobie. Jest mapa kalibracyjna przepustnicy, ale Swiftec jej nie pokazuje <rotfl>
Zanim wrócisz ktoś mu to ogarnie.
Nie radzi bo nie miał z tą przepustnica do czynienia, tez go to nie skreśla :P
Kręta droga do tych 500 ^_^

Zbichu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 333
Rejestracja: 29 lis 2014, 14:14
Lokalizacja: Bagdad

Post autor: Zbichu » 28 lut 2020, 11:29

Oczywiście, że go nie skreśla. Jednak nie trzeba mieć z ta przepustnicą do czynienia żeby dostosować ją do działania. Wystarczy znać jej średnicę.

Sizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2015, 09:21
Lokalizacja: Burdeniszki

Post autor: Sizi » 12 mar 2020, 08:18

I jak sytuacja? Jest 500?

nosport
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 14 kwie 2019, 11:00
Imię: Damian
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2015
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: za siedmioma górami

Post autor: nosport » 13 mar 2020, 21:11

Sizi pisze:I jak sytuacja? Jest 500?
Nie udalo się.
Problem z TCU, nie udało się zwiększyć obrotów do wyższej granicy.
Wyszło 470KM / 624NM.

Wykres do wglądu w temacie o mojej A7.

Sizi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 20 kwie 2015, 09:21
Lokalizacja: Burdeniszki

Post autor: Sizi » 14 mar 2020, 11:23

Można czuć niedosyt po takich inwestycjach, ale jak piszesz to nie koniec. Widać potencjał modyfikacji. Ponad 620Nm w piku zapewne skończyłoby się ponad 500KM przy około 6800-7000 obrotów <okok>

Awatar użytkownika
qujot
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 449
Rejestracja: 16 maja 2016, 21:09
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Rzeszów

Post autor: qujot » 18 mar 2020, 04:46

Panowie, ja mam pytanie odnośnie katów. Mam założone sportowe z normą EURO4. Zonk polega na tym, że po przejechaniu 1-2kkm zaczęło sypać błędem, sprawność katalizatora lewego zbyt niska <glupek> i wali checkiem

Pytanie moje brzmi czy po wymianie katów trzeba robić ten nieszczęsny remap, czy wszystko powinno hulać jak dawniej?
CZy to nowy kat już się rozleciał?
Czy to może sonda oszukuje?
Jakie logi zrobić, żeby zbadać czy to kat czy sonda?
Czy da się bezinwazyjnie dostać do sond żeby je zamienić miejscami prawo-lewo?

Awatar użytkownika
nikosnikos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 143
Rejestracja: 22 kwie 2019, 17:08
Imię: Nikoś
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: 3city

Post autor: nikosnikos » 18 mar 2020, 10:13

Strojenie po wymianie katów na sportowe jak najbardziej wskazane.
MW Motorline STAGE2 445KM/555Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga