[A6 C7] Kierownica spłaszczona a "normalna" |
Autor |
Wiadomość |
wallace

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 16 Mar 2018 Posty: 117 Skąd: PL
|
Wysłany: 2019-01-17, 21:04 [A6 C7] Kierownica spłaszczona a "normalna"
|
|
|
Kierownica spłaszczona u dołu a "normalna",jakie porównanie w praktyce? Spłaszczona wygląda lepiej i bardziej sportowo,ale jak jest z codziennym użytkowaniem? |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
pelonek1

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018 Posty: 82 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 2019-01-17, 21:59
|
|
|
Ja mam spłaszczoną u dołu i dobrze mi się używa. |
|
|
|
 |
Twórca


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 313KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Dołączył: 22 Wrz 2017 Posty: 103 Skąd: ZGY
|
Wysłany: 2019-02-02, 19:17
|
|
|
kolega w a4 ma spłaszczona
w porównaniu do mojej s-line spłaszczona jest grubsza i zajebiaszczo leży mojej dłoni |
_________________ Zapraszam nad morze www.domki-pustkowo.pl |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
pawcio81

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2011
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CAHA
Imię: Paweł
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 15 Paź 2016 Posty: 49 Skąd: Polkowice
|
Wysłany: 2019-02-02, 20:39
|
|
|
Mam spłaszczoną w C6, jeśli chodzi o wygląd oraz normalną jazdę w trasie/w ruchu miejskim, to jest rewelacyjna, idealna grubość, wyprofilowanie, świetny chwyt i precyzja, komfortowo się jej używa. Troszkę inaczej sprawa wygląda przy manewrowaniu parkingowym, wtedy spłaszczenie trochę przeszkadza w płynnym kręceniu kierownicą, na początku dziwnie się z tym czułem, teraz po dwóch latach użytkowania nie zamieniłbym na żadną inną, a mam trochę porównania, jeżdżę w pracy autami różnej klasy z różnymi kierownicami. |
|
|
|
 |
pelonek1

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018 Posty: 82 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 2019-02-03, 09:07
|
|
|
Wygodniej się też wsiada jeśli ktoś ma wysoko ustawiony fotel bądź kierowca jest większych rozmiarów, zawsze to ścięcie jeśli kierownica jest ustawiona na wprost pomaga. |
|
|
|
 |
maciekpkow

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 451 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 2019-02-03, 10:48
|
|
|
pelonek1 napisał/a: | Wygodniej się też wsiada jeśli ktoś ma wysoko ustawiony fotel bądź kierowca jest większych rozmiarów, zawsze to ścięcie jeśli kierownica jest ustawiona na wprost pomaga. |
Po to jest elektryczna regulacja i funkcja podnoszenia kierownicy po wyłączeniu zapłonu. |
_________________ https://s26.postimg.org/prjl7lwhh/images.jpg |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
pelonek1

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018 Posty: 82 Skąd: Warmia
|
Wysłany: 2019-02-03, 12:36
|
|
|
maciekpkow napisał/a: | pelonek1 napisał/a: | Wygodniej się też wsiada jeśli ktoś ma wysoko ustawiony fotel bądź kierowca jest większych rozmiarów, zawsze to ścięcie jeśli kierownica jest ustawiona na wprost pomaga. |
Po to jest elektryczna regulacja i funkcja podnoszenia kierownicy po wyłączeniu zapłonu. |
Jak masz takie opcje to tak, ja akurat nie mam i mi to bardzo pomaga, jakby było inaczej nie pisałbym zbędnego postu... |
|
|
|
 |
maciekpkow

Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Automat
Kod silnika: BMK
Imię: Maciek
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2017 Posty: 451 Skąd: Pruszków
|
|
|
|
 |
wallace

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 TDI 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2018
Skrzynia: S-tronik
Imię: Piotr
Dołączył: 16 Mar 2018 Posty: 117 Skąd: PL
|
Wysłany: 2019-02-06, 06:00
|
|
|
maciekpkow napisał/a: | No chyba że tak. W C7 to powinno być standard. Ja w C6 dokładałem a w bmw mam fabryczne. |
Może i powinno być,ale nie ma. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|