Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Silniki wysokoprężne
danolek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 31 mar 2009, 08:42
Lokalizacja: Belgia

Post autor: danolek » 31 sty 2020, 02:11

Gamonie w ASO :) powiedzialem ok jak pasek trzeba wymieniac i pompe to od razu robcie caly komplet. Ale to bylo rok temu,przegladajac faktury zerknalem i tak mnie tknelo ze rolka nie wymieniona. Za pozno zeby wyjasniac, szkoda zycia i czasu,pytanie czy dlubac w tym czy nie. Jesli mozesz,to zapytaj prosze kolege fachowca :)
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html

krzychu973
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 170
Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
Imię: Wielebyt ustaw auto
Moje auto: Nie mam
Rocznik: Inny
Nadwozie: Inne
Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
Napęd: Brak
Skrzynia: Brak
Paliwo: Brak
Lokalizacja: Pabianice

Post autor: krzychu973 » 31 sty 2020, 08:19

Dla zdrowia wymień calość, jak byłem młody gówniarz założyłem sam pasek ,ale mając świadomość kontrolowałem stan i po niedługi czasie wymieniałem komplet bo delikatnie go brzegiem brało - co nie występowało na starym.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Post autor: leszekmw » 31 sty 2020, 10:18

rozmawiałem z kolegą.
powiedział ze przede wszystkim powinieneś zajrzeć do paska w jakim jest stanie w tej chwili. jeżeli nic nie wskazuje na jego nietypowe , nierównomierne zużycie to on by zostawił to na jakieś 40- 50tyś km i wtedy zrobił znowu wszystko..
rolki są dość wytrzymałe powiedział , nie widział jeszcze przypadku zatartej rolki przy takim przebiegu.
druga opcja - wymieniasz rozrząd i masz wszystko w nosie..

darecki30@op.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 25 mar 2019, 17:47
Lokalizacja: Lublin

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: darecki30@op.pl » 28 gru 2020, 19:24

Witam,
jestem po analizie całego wątku. Planowałem wymianę kpl. rozrządu wraz z paskiem wielorowkowym osprzętu (przebieg jeszcze ok. bo 150tyś, ale auto z 2014 więc te 6-7 lat...). Postanowiłem jednak jeszcze przejechać do ok 170tyś mam nadzieję że wytrzyma :)
Mam pytanie! Czy w moim aucie A6C7 2.TDI CNHA 190KM występuje (powinienem wymienić) taki pasek (poniżej opis) jak gość opisuje na innym forum w A4 CNHA 190KM :

Napęd pompy oleju w misce olejowej poprzez mały pasek zębaty:
- Pasek zębaty pompy oleju numer: 04L260849C Cena: 89,99 zł brutto ( wymiana paska to zrzucenie miski olejowej, obniżenie belki zawieszenia itd? )

Nikostratus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 645
Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 230KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: Nikostratus » 28 gru 2020, 20:38

Ogólnie producent nie określa interwału wymiany tego paska. Gdybyś chciał to wymienić to jak napisałeś zawieszenie w dół, wymiana obudowy z uszczelniaczem i na koniec jeszcze kontrola zbieżności. Ja jeszcze nie słyszałem by coś się z tymi paskami działo. Jeżeli masz $$ to gdybym był na Twoim miejscu pewnie bym go zmienił.

darecki30@op.pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 25 mar 2019, 17:47
Lokalizacja: Lublin

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: darecki30@op.pl » 28 gru 2020, 22:10

Dzięki za odpwiedź. Nadwyżki $$ nigdy zbyt wiele:) Z drugiej strony lubię mieć wszystko dograne, by w trasie nie spotkała mnie nieprzewidziana sytuacja (którą trzeba było rozwiązać np. przy wymianie rozrządu), ale skoro nie ma problemów z tym paskiem, to może zbytnia nadgorliwość niektórych mechaników!
Sugerowałem się tym wątkiem: https://a4-klub.pl/topic/438522-b85-20t ... eandiesel/

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: leszekmw » 30 gru 2020, 11:33

darecki30@op.pl wszystko zależy ile zrobisz km rocznie ..
generalnie powinieneś myśleć powoli o zmianie paska ze względu na wiek ..
natomiast też jest taka sprawa że paski w c7 nie zużywają się nadmiernie i już kilka osób potwierdzało że pasek po 200tyś wyglądał bardzo dobrze..
oczywiście mówimy o potwierdzonych przebiegach..
możesz podjechać do jakiegoś kumatego mechanika to Ci go skontroluje wizualnie w jakim jest stanie..
namiary na jednego Ci podałem , możesz też podjechać do jakiegoś innego oczywiście..
też mnie czeka wymiana za kilka miesięcy bo mam już 205tyś a wóz też 2014r ... , niestety 177KM <uoee>
mechanik zaglądał do paska przy ostatniej wymianie oleju na 195tyś to mówił że prawie jak nowy w dalszym ciągu../pierwszy raz go kontrolował po zakupie auta przy 148tyś/ .
zresztą nie słyszy się o problemach z pękającymi paskami rozrządu w c7.
na jakiej dzielnicy mieszkasz ?

bolec69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 07 wrz 2019, 17:26
Lokalizacja: Podkońce

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: bolec69 » 07 mar 2021, 11:08

Witam,

mam pytanie odnośnie rozrządu i daty na częściach. Kupiłem audi od znajomego, który mieszka na stałe w Szwecji. Gość zarzeka się, że wymieniał rozrząd przy 130tys. na przełomie 2017/18 roku. Obecnie zrobiłem audi 50tyś km. Demontowałem obudowę rozrządu i jest 17 w kołku na napinaczu rozrządu. Myślicie, że to data produkcji części? Czy raczej nie wierzyć i wymienić ?
2.0tdi 177km silnik.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: leszekmw » 07 mar 2021, 15:14

no to pewnie data była..
a w jakim stanie pasek był ?

bolec69
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 07 wrz 2019, 17:26
Lokalizacja: Podkońce

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: bolec69 » 07 mar 2021, 19:22

Nie jest zużyty.

Awatar użytkownika
leszekmw
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 874
Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
Imię: leszek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2014
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: lublin

Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.

Post autor: leszekmw » 08 mar 2021, 11:22

no to śmigaj sobie spokojnie do 230 i wymień.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C7 (2011-2018)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga