[CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Gamonie w ASO powiedzialem ok jak pasek trzeba wymieniac i pompe to od razu robcie caly komplet. Ale to bylo rok temu,przegladajac faktury zerknalem i tak mnie tknelo ze rolka nie wymieniona. Za pozno zeby wyjasniac, szkoda zycia i czasu,pytanie czy dlubac w tym czy nie. Jesli mozesz,to zapytaj prosze kolege fachowca
Jak wygląda zapchany DPF? Przeczytaj w tym temacie a6-c7-diesel/wypalanie-dpf-a-gaszenie-s ... 94209.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 170
- Rejestracja: 16 wrz 2019, 14:48
- Imię: Wielebyt ustaw auto
- Moje auto: Nie mam
- Rocznik: Inny
- Nadwozie: Inne
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Brak
- Paliwo: Brak
- Lokalizacja: Pabianice
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
rozmawiałem z kolegą.
powiedział ze przede wszystkim powinieneś zajrzeć do paska w jakim jest stanie w tej chwili. jeżeli nic nie wskazuje na jego nietypowe , nierównomierne zużycie to on by zostawił to na jakieś 40- 50tyś km i wtedy zrobił znowu wszystko..
rolki są dość wytrzymałe powiedział , nie widział jeszcze przypadku zatartej rolki przy takim przebiegu.
druga opcja - wymieniasz rozrząd i masz wszystko w nosie..
powiedział ze przede wszystkim powinieneś zajrzeć do paska w jakim jest stanie w tej chwili. jeżeli nic nie wskazuje na jego nietypowe , nierównomierne zużycie to on by zostawił to na jakieś 40- 50tyś km i wtedy zrobił znowu wszystko..
rolki są dość wytrzymałe powiedział , nie widział jeszcze przypadku zatartej rolki przy takim przebiegu.
druga opcja - wymieniasz rozrząd i masz wszystko w nosie..
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 mar 2019, 17:47
- Lokalizacja: Lublin
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Witam,
jestem po analizie całego wątku. Planowałem wymianę kpl. rozrządu wraz z paskiem wielorowkowym osprzętu (przebieg jeszcze ok. bo 150tyś, ale auto z 2014 więc te 6-7 lat...). Postanowiłem jednak jeszcze przejechać do ok 170tyś mam nadzieję że wytrzyma
Mam pytanie! Czy w moim aucie A6C7 2.TDI CNHA 190KM występuje (powinienem wymienić) taki pasek (poniżej opis) jak gość opisuje na innym forum w A4 CNHA 190KM :
Napęd pompy oleju w misce olejowej poprzez mały pasek zębaty:
- Pasek zębaty pompy oleju numer: 04L260849C Cena: 89,99 zł brutto ( wymiana paska to zrzucenie miski olejowej, obniżenie belki zawieszenia itd? )
jestem po analizie całego wątku. Planowałem wymianę kpl. rozrządu wraz z paskiem wielorowkowym osprzętu (przebieg jeszcze ok. bo 150tyś, ale auto z 2014 więc te 6-7 lat...). Postanowiłem jednak jeszcze przejechać do ok 170tyś mam nadzieję że wytrzyma
Mam pytanie! Czy w moim aucie A6C7 2.TDI CNHA 190KM występuje (powinienem wymienić) taki pasek (poniżej opis) jak gość opisuje na innym forum w A4 CNHA 190KM :
Napęd pompy oleju w misce olejowej poprzez mały pasek zębaty:
- Pasek zębaty pompy oleju numer: 04L260849C Cena: 89,99 zł brutto ( wymiana paska to zrzucenie miski olejowej, obniżenie belki zawieszenia itd? )
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 645
- Rejestracja: 23 lip 2017, 16:59
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Ogólnie producent nie określa interwału wymiany tego paska. Gdybyś chciał to wymienić to jak napisałeś zawieszenie w dół, wymiana obudowy z uszczelniaczem i na koniec jeszcze kontrola zbieżności. Ja jeszcze nie słyszałem by coś się z tymi paskami działo. Jeżeli masz $$ to gdybym był na Twoim miejscu pewnie bym go zmienił.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 8
- Rejestracja: 25 mar 2019, 17:47
- Lokalizacja: Lublin
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Dzięki za odpwiedź. Nadwyżki $$ nigdy zbyt wiele:) Z drugiej strony lubię mieć wszystko dograne, by w trasie nie spotkała mnie nieprzewidziana sytuacja (którą trzeba było rozwiązać np. przy wymianie rozrządu), ale skoro nie ma problemów z tym paskiem, to może zbytnia nadgorliwość niektórych mechaników!
Sugerowałem się tym wątkiem: https://a4-klub.pl/topic/438522-b85-20t ... eandiesel/
Sugerowałem się tym wątkiem: https://a4-klub.pl/topic/438522-b85-20t ... eandiesel/
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
darecki30@op.pl wszystko zależy ile zrobisz km rocznie ..
generalnie powinieneś myśleć powoli o zmianie paska ze względu na wiek ..
natomiast też jest taka sprawa że paski w c7 nie zużywają się nadmiernie i już kilka osób potwierdzało że pasek po 200tyś wyglądał bardzo dobrze..
oczywiście mówimy o potwierdzonych przebiegach..
możesz podjechać do jakiegoś kumatego mechanika to Ci go skontroluje wizualnie w jakim jest stanie..
namiary na jednego Ci podałem , możesz też podjechać do jakiegoś innego oczywiście..
też mnie czeka wymiana za kilka miesięcy bo mam już 205tyś a wóz też 2014r ... , niestety 177KM
mechanik zaglądał do paska przy ostatniej wymianie oleju na 195tyś to mówił że prawie jak nowy w dalszym ciągu../pierwszy raz go kontrolował po zakupie auta przy 148tyś/ .
zresztą nie słyszy się o problemach z pękającymi paskami rozrządu w c7.
na jakiej dzielnicy mieszkasz ?
generalnie powinieneś myśleć powoli o zmianie paska ze względu na wiek ..
natomiast też jest taka sprawa że paski w c7 nie zużywają się nadmiernie i już kilka osób potwierdzało że pasek po 200tyś wyglądał bardzo dobrze..
oczywiście mówimy o potwierdzonych przebiegach..
możesz podjechać do jakiegoś kumatego mechanika to Ci go skontroluje wizualnie w jakim jest stanie..
namiary na jednego Ci podałem , możesz też podjechać do jakiegoś innego oczywiście..
też mnie czeka wymiana za kilka miesięcy bo mam już 205tyś a wóz też 2014r ... , niestety 177KM
mechanik zaglądał do paska przy ostatniej wymianie oleju na 195tyś to mówił że prawie jak nowy w dalszym ciągu../pierwszy raz go kontrolował po zakupie auta przy 148tyś/ .
zresztą nie słyszy się o problemach z pękającymi paskami rozrządu w c7.
na jakiej dzielnicy mieszkasz ?
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Witam,
mam pytanie odnośnie rozrządu i daty na częściach. Kupiłem audi od znajomego, który mieszka na stałe w Szwecji. Gość zarzeka się, że wymieniał rozrząd przy 130tys. na przełomie 2017/18 roku. Obecnie zrobiłem audi 50tyś km. Demontowałem obudowę rozrządu i jest 17 w kołku na napinaczu rozrządu. Myślicie, że to data produkcji części? Czy raczej nie wierzyć i wymienić ?
2.0tdi 177km silnik.
mam pytanie odnośnie rozrządu i daty na częściach. Kupiłem audi od znajomego, który mieszka na stałe w Szwecji. Gość zarzeka się, że wymieniał rozrząd przy 130tys. na przełomie 2017/18 roku. Obecnie zrobiłem audi 50tyś km. Demontowałem obudowę rozrządu i jest 17 w kołku na napinaczu rozrządu. Myślicie, że to data produkcji części? Czy raczej nie wierzyć i wymienić ?
2.0tdi 177km silnik.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
no to pewnie data była..
a w jakim stanie pasek był ?
a w jakim stanie pasek był ?
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
Nie jest zużyty.
- leszekmw
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 874
- Rejestracja: 11 gru 2011, 13:13
- Imię: leszek
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2014
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: lublin
Re: [CGLC 2.0 177 KM] Wymiana rozrządu przy 210tys.
no to śmigaj sobie spokojnie do 230 i wymień.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga