Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 Diesel Miasto
Autor Wiadomość
Howard66 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 57
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-11-08, 09:12   A6 C7 Diesel Miasto

Witam wszystkich. Wiadomo że diesli w ofertach używanej audi A6 C7 jest mnóstwo a bezyniaków bardzo mało. Moje pytanie brzmi czy jest sens kupować diesla do miasta ? Mowa tutaj o 2.0 177 .Czy są może osoby które głównie użytkują ten silnik w mieście? Co do filtra to wiem że można go usunąć, natomiast czy są inne negatywy takiej opcji.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Quash 



Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: Tomek
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 14 Kwi 2015
Posty: 84
Skąd: Gdynia/Tczew
Wysłany: 2017-11-08, 13:26   

Powiem ci szczeze ze generalnie idea A6 do poruszania sie tylko badz glownie po miescie jest bez sensu, te samochody jednak sa stworzone do pokonywania tras czy to diesel czy benzyna. Co do samego problemu diesla w meisice to dpf jedno ale ciagle bedziesz jezdzil na nierozgrzanym silniku wiec oszczednosci z paliwa pojda sie walic tak czy siak.
_________________
460KM/550NM Compsport Stage 2
 
 
Howard66 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Paweł
Wiek: 36
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 57
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2017-11-08, 17:01   

Więc pozostaje szukać tylko w benzynie.Myślę że po debiucie audi a6 c8 będzie więcej ofert c7 .Odnośnie miasta to wiem że większość powie że tylko benzyna ,najlepiej mniejsze auto jak a4 i mniejszy silnik .No ale jak to niektórzy mówią prawdziwe audi zaczyna się od a6 :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Misiek_kb89 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI CAHB 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2012
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Kris
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Gru 2014
Posty: 50
Skąd: Polska
Wysłany: 2017-11-09, 22:10   

Powiem Ci kolego tak. Przesiadłem się z Passata b5 kombi na A6C7 kombi. W mieście auto jest nie wygodne. Oczywiście tu tylko moja opinia. Duże. szerokie tam gdzie Passatem parkowałem bez stresu to Audi się nie mieści. Parkowanie pod sklepami czy hipermarketami jest wyzwaniem bo linie wyznaczające miejsce parkingowe są bardzo blisko siebie. Reasumując dla mnie czy diesel czy benzyna auto do miasta jest za duże. Te auto tak jak kolega wyżej pisał jest na trasy. Tam dopiero pokazuje to co najlepsze. Gdybym potrzebował auto na miasto teraz bogatszy o doświadczenie na pewno nie było by to A6. Myślę, że max jakieś a4 lub nawet nowszy Passat czy Skoda. A6c7 jest o 16cm szersze od mojego Passata b5 i jakieś 25cm dłuższe. W mieście jak dla mnie robi to kolosalną różnicę. Ostatecznie jak bym chciał wielkie auto to coś z SUV lub tym podobne. No i na miasto i krótkie odcinki to benzyna bez dwóch zdań. Wiem Kolego, że trochę nie na temat bo pytanie było czy diesel czy benzynka. Jak jeździsz A6 starszej generacji to może jesteś oswojony z wielkością:) Dla mnie to nowość:) Co do spalania jak usuniesz DPF i to nie bedzie problemem to mimo wszystko moim zdaniem Diesel będzie oszczędniejszy od benzyny.
 
 
filipo 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Kod silnika: CDUC
Imię: Mirosław
Dołączył: 16 Gru 2016
Posty: 24
Skąd: warmia
Wysłany: 2017-11-11, 17:27   

Przed kupnem swojego auta, jako że kolega ma wypożyczalnie samochodów, testowałem przez kilka dni 2.0 tdi 177KM i 2.0 benzynę /niby hybrydę/. Nie wiem jak w obecnym aucie wychodzi Ci spalanie, może jesteś przyzwyczajony, ale ja gdybym kupił benzyniaka to bym żałował. Pomimo że to była hybryda jeżdżąc z lekką nogą odcinkami do 25 km spalanie nie schodziło poniżej 9 l. A nie było to miasto. Natomiast ten tdi spalał tak mało że aż byłem zdziwiony. Poprzednim autem z silnikiem 2.0 tdi lecz o wiele mniejszym też audi jeździłem kilka lat i myślę że jak robisz odcinki co najmniej z 5 km to warto brać tdi.
 
 
amisz 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Automat
Imię: Amisz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Gru 2016
Posty: 126
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2017-11-11, 19:37   

Uwazam ze c7 tak samo sie nadaje do miasta jak i na trase w korkach naprawde wygodnie sie siedzi w duzym samochodzie a jak masz komfortowe fotele to tylko automat do szczescia jak sie obawiasz o przyrost oleju w silniku bo nagle zaczyna sie wypalac dpf usuwasz go i po problemie
_________________
SPRZEDAM A6C7 https://www.a6klub.pl/aud...c04e39cbcf8377f
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kiler22 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Automat
Kod silnika: AHA
Imię: marek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Wrz 2016
Posty: 206
Skąd: poznań
Wysłany: 2017-11-12, 17:44   

hmm ja tam się nie znam za bardzo na nowszych konstrukcjach - może są bardziej udane niż silniki 2.0 z lat 2004-2007 ale te starsze silniki w mieście może i paliły litr mniej niż benz ale ..... od takiej jazdy baaardzo często zapiekała się zmienna geometria turbo , wszelkie DPFy i wiele wiele innych rzeczy które po prostu producent przewidział że mają pracować a w mieście na krótkich odcinkach nie bardzo mają okazję . wtedy wydatki na naprawę tego wszystkiego lekko "zjadały" oszczędności typu litr paliwa na 100 km
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: