Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 

Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
Autor Wiadomość
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1028
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-09-24, 13:07   

palec85 napisał/a:
Hamuje fajnie,dotarlo sie dobrze i jestem zadowolony
Mówiłem Ci, że będzie dobrze :) <okok>
U mnie zestaw polecany przez mat1324 sprawuje się bardzo dobrze!
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 534 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 9793
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-09-24, 13:15   

I to nawet przy 450 KM :) .
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 694
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2018-09-24, 21:26   

No ja chyba ten sam zestaw mam🙂od Lewiana klocki ferodo premier i tarcze zimmermann nawiercane🙂
 
 
zekering78 


Model: A6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: ruud
Dołączył: 29 Sty 2015
Posty: 137
Skąd: Nl
Wysłany: 2018-10-28, 12:19   

Czytam wątek o hamulcach i się pogubiłem troszkę.
Możecie mi napisać z jakiego zestawu jesteście najbardziej zadowoleni?
_________________
Stage 1+ by Vagtechniek
430pk/530Nm
 
 
Filipppc6 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-02-03, 15:19   

Założyłem ten zestaw i przez 4tysie km było lecz dziś kilka razy hamowałem z 190 i mam bicie do 120km/h. Od 0-120 nie ma bicia... Jak u was sprawuje się ten zestaw?
_________________
RS7/S ?? ?HP project + 428 Mper 300hp + C6
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 694
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-02-03, 21:22   

U mnie do dzisiaj hamuje bez zastrzezen. Zadnego bicia nigdy nie odczuwalem.
 
 
y0p5 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Maciek
Dołączył: 14 Sty 2019
Posty: 10
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2019-02-15, 10:55   

U mnie rowniez do 3.0tfsi 440km wpadł zestaw zimmerman gładki + ferodo premier. 1tys km bez zastrzezen :)
 
 
rclmati 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2015
Posty: 106
Skąd: Łódź
Wysłany: 2019-02-19, 15:43   

y0p5 napisał/a:
U mnie rowniez do 3.0tfsi 440km wpadł zestaw zimmerman gładki + ferodo premier. 1tys km bez zastrzezen :)


ile Cie taki zestaw wyszedł?
 
 
Filipppc6 


Model: A7 4G
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Filip
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Cze 2013
Posty: 152
Skąd: Warszawa
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2019-02-19, 21:35   

Ja miałem bez zastrzeżeń ok. 4tysie.

Sprawa wygląda tak że było ok do momentu aż przyszły śniegi i wolniej zacząłem jeździć... po 4 tygodniach ślimaczej jazdy wyjechałem na obwodnicę i zacząłem hamować z 180 a tu ZONK - bicie...

Zauważyłem że bicie ustaje gdy mocniej docisnę hamulec... a od 100km/h w dół hamuje już normalnie niezależnie od siły nacisku hamulca ....

Więc :
1. Hamulce zastały się i zebrał się syf z klocków w porach tarczy ( Taką wskazówkę mi udzielono i zalecono kilkunastokrotne zhamowanie auta z dużych prędkości bo podobno klocki Ferodo mają tendencję to pylenia ) - jeszcze nie robiłem tego
2. Luźny któryś wahacz

3. Krzywa tarcza ( nie wiem jakim cudem skrzywiłaby się )

4. Źle ułożony klocek który kleszczy się i ma złą siłę docisku





Kupiłem zegar do pomiaru tarcz i w wolnej chwili biorę się za rozwiązanie tego problemu...

Sid zalecał swap zacisków i tarcz z a8 ( 400mm lub 380mm ) - podobno nie ma problemu z klockami i tarczami - szczególnie w A7 i sporą mocą.... oczywiście jest to opcja dla wymagających a nie dla emerytów którzy jadą skrajnym prawym.



EDIT:

Ciekawostka dla reszty - uszkodzony był prawy banan ( dolny wahacz ) - wymieniłem lewą i prawą stronę i jest już OK
_________________
RS7/S ?? ?HP project + 428 Mper 300hp + C6
 
 
Gawer 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CREC
Imię: Piotr
Dołączył: 19 Wrz 2010
Posty: 2
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-24, 20:31   

damos napisał/a:
U mnie zestaw polecany przez mat1324 sprawuje się bardzo dobrze!


Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?

U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1028
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-24, 22:18   

Gawer napisał/a:
Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?
jakieś... 30-40 tys?
Gawer napisał/a:
U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?
U mechanika, u którego robię proste rzeczy. Nic szczególnego.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
pelonek1 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Przemek
Dołączył: 23 Gru 2018
Posty: 214
Skąd: Warmia
Wysłany: 2019-04-24, 22:51   

damos napisał/a:
Gawer napisał/a:
Jaki przebieg zrobiłeś na tym zestawie?
jakieś... 30-40 tys?
Gawer napisał/a:
U kogo we Wrocku zmieniałeś tarcze?
U mechanika, u którego robię proste rzeczy. Nic szczególnego.


A napisz w jakiej kondycji są Twoje klocki po tylu tkm no i jak hamujesz bo wiadomo zużycie od tego zależy.
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1028
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-04-25, 13:37   

Tylne klocki mi się kończą, z przednich została... połowa? Tarcze są już lekko nierówne i mają mały rant.
To dzisiejsza fota przedniego klocka - widać grubą warstwę okładziny.

Hamuję różnie - większość przebiegu auta jest z trasy, gdzie większość hamowań jest typu: 180->90, lub 140->60. Jednak zwykle jeżdżę na tyle płynnie, by nie musieć gwałtownie hamować.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 132
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-06-05, 18:09   

A jak z głośnością hamowania przy nawiercanych?
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1028
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-05, 23:32   

Nie jest źle. W innym aucie miałem EBC Turbo Grove i klocki Red Stuff - te były głośne. W Audi prawie nie ma róznicy.
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: