A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył |
Autor |
Wiadomość |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-08-26, 20:58
|
|
|
Nawiercane potrafią trochę hałasować, ale wszystko i tak zależy od klocków .
[ Dodano: 2018-08-26, 22:02 ]
Dlaczego policzyłeś po dwa zestawy klocków? Klocki kupuje się w zestawie na całą oś, więc wystarczy jeden komplet . Dla danej osi kupujesz: 2x tarcza + 1x klocki . |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
damos


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Cze 2010 Posty: 854 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2018-08-27, 15:45
|
|
|
palec85 napisał/a: | Witam. Czy koleg damos moglby napisac cos o nawiercanych zimmermannach jak doswiadczenia?za 2 tyg bede wymienial komplet przod i tyl | Już piszę:
zrobiłem ok. 30 tys. km i jestem zadowolony.
Jest odrobinę głośniej, ale nie tak, jak na EBC Turbo Groove w innym aucie.
Hamują dobrze, wystarczają do codziennej, w miarę dynamicznej jazdy. Hamowania z 200 do 70 się nie boją.
Spokojnie mogę polecić zestaw sugerowany przez kolegę mat1324! On wie, co mówi i te tarcze z tymi klockami spisują się dobrze. |
_________________ Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm |
|
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-08-27, 16:02
|
|
|
|
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
palec85

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 626 Skąd: Słubice, Polska
|
Wysłany: 2018-08-27, 19:08
|
|
|
Ja juz zamowilem wczoraj komplet na tyl i przod. Tarcze zimmermann nawiercane i klocki ferodo. Za tydzien wymiana🙂
[ Dodano: 2018-08-31, 18:52 ]
Mi juz tatcze i klocki doszly ale mam pytanie odnosnie docierania. Czy obowiazkowo trzeba wykknac te 30 hamowan i nie zatrzymywac sie calkowicie podczas stygniecia tarcz pomiedzy kolejnymi hamowaniami?nie mozna jakos inaczej tego zrobic? |
|
|
|
 |
repek92


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Marcin
Pomógł: 61 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Lip 2013 Posty: 2368 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: 2018-08-31, 17:57
|
|
|
na pewno trzeba uważać z hamowaniem przez np 100 km żeby nie hamować gwałtownie z dużych prędkości do zera, czy uważać na kałuże itd jeździć i hamować normalnie i będzie dobrze |
_________________ Sprawdzenie historii samochodu. |
|
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-08-31, 18:36
|
|
|
1. Przyspieszenie do prędkości A.
2. Delikatne hamowanie do prędkości B.
3. Przyspieszenie do prędkości A.
4. Chłodzenie hamulców przez minutę.
5. Pięciokrotne powtórzenie punktów 2-4.
Powyższe instrukcje wykonujesz dla prędkości:
a) A = 60 km/h, B = 20 km/h
b) A = 100 km/h, B = 40 km/h
Po takich seriach możesz już odważniej używać hamulca . Ważne, aby nie hamować do zera i pozwolić hamulcom schłodzić się między hamowaniami. |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
palec85

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 626 Skąd: Słubice, Polska
|
Wysłany: 2018-08-31, 19:31
|
|
|
No to juz bardziej realne do zrobienia🙂dzieki bardzo🙂
[ Dodano: 2018-09-03, 10:45 ]
mat1324 a te chlodzenie to po kazdym hamowaniu czy po serii hamowan dopiero chlodzenie?bo trafilem akurat na artykul o docieraniu i tam bylo napisane o podobnych seriach hamowan x5 lub x10 i po tym czas na schlodzenie. Moze byc czuc smrod klockow ale to normalne. Przeszperalem temat i na innych stronach tez jest napisane podobnie. To ktora szkola lepsza?🙂 |
|
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-09-03, 10:35
|
|
|
Po każdym hamowaniu należy schłodzić hamulce . |
|
|
|
 |
palec85

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 626 Skąd: Słubice, Polska
|
Wysłany: 2018-09-03, 10:37
|
|
|
Ok,podziekowal🙂 |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
snaper

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Wiek: 29 Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 18 Skąd: Białsytok
|
Wysłany: 2018-09-03, 20:42
|
|
|
Faktycznie mat1324 policzyłem 2 razy myślicie że przy mocy około 450km ten zestaw będzie się odpowiednio spisywał czy lepiej rozejrzeć się za zaciskami od A8 lub Q7 na tarczę o większej średnicy ? Bo jak mam po roku wszystko wymieniać i robić swap to możne lepiej już teraz przyszłościowo ? |
|
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-09-03, 22:34
|
|
|
Jak chcesz większe, to załóż sobie zestaw od S6, czyli 400 mm na przodzie i 356 mm na tyle. |
|
|
|
 |
snaper

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Wiek: 29 Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 18 Skąd: Białsytok
|
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
mat1324

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 501 razy Wiek: 26 Dołączył: 23 Sty 2013 Posty: 8977 Skąd: Nowy Tomyśl
|
Wysłany: 2018-09-04, 18:39
|
|
|
Zapytaj się damosa, który ma taki zestaw w aucie (3.0 TFSI) z 450 KM pod maską . |
|
|
|
 |
snaper

Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Wiek: 29 Dołączył: 18 Paź 2011 Posty: 18 Skąd: Białsytok
|
Wysłany: 2018-09-04, 20:37
|
|
|
Dzięki wszystko jasne |
|
|
|
 |
palec85

Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Wrz 2015 Posty: 626 Skąd: Słubice, Polska
|
Wysłany: 2018-09-07, 05:40
|
|
|
U mnie juz zamontowane. Mi sie nawiercane podobaja na aucie🙂jeszcze troche zaciski przeszlifowalem wiec w miare srebrne sie spowrtoem zrobily i wyglada to fajnie. Docieralem w miare instrukcji wyzej.
[ Dodano: 2018-09-22, 19:31 ]
Pare kilometrow juz zrobilem i powiem dla chcacych zamontowac nawiercane tarcze,ze wcale glosniej to nie hamuje🙂dla mnie wrazenia akustyczne w porownaniu z poprzednimi tarczami sa takie same. Hamuje fajnie,dotarlo sie dobrze i jestem zadowolony. Takze,nie bac sie "nawiertow"🙂 |
|
|
|
 |
AUDI AG Tomasz 

Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
|
|
 |
|