Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
Autor Wiadomość
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-06-30, 07:15   

zalozylem ATE i jak reka odjol , a do tego czasu wymienialem nie potrzebnie piasty bo slepo bylem zapatrzony w zimermany ze to napewno nie tarczy:) , elementy zawieszenia kola opony , ja nie polecam


damos u ciebie ok i ciesze sie ze u ciebie chociaz niestety nie u wszystkich ja wiecej ich nie kupie , wlasnie odeslalem na reklamacje
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 330
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-01, 10:53   

DariuszJob napisał/a:
damos u ciebie ok i ciesze sie ze u ciebie chociaz niestety nie u wszystkich ja wiecej ich nie kupie , wlasnie odeslalem na reklamacje

Własnie - u jednego jest ok, u innego nie. Staram się znaleźć różnice, które mogą wpłynąć na kłopoty lub ich brak, ale mam problem:
- pytam się o zmierzone bicie na piastach i na tarczach - brak odpowiedzi
- pytam się o sposób docierania tarcz - brak odpowiedzi
- pytam się o rodzaj klocków na tarczach - brak odpowiedzi

zamiast konkretów same wymijające ogólniki: wymieniałem piasty, teraz założę EBC, padły po 2 hamowaniach, miałem ceramiczne, złożę reklamację... :)

I jak tu się uczyć na cudzych błędach? :p
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 237 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3837
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-07-01, 11:12   

Dla mnie trochę dziwne jest to, że kolega DariuszJob posiada A7 z 2016, która na 100% posiada jeszcze dwuletnią gwarancję, a kombinuje z zamiennikami <uoee> . Mając auto warte ok. 250 tysięcy złotych chyba nie zarabia się 2 tysięcy zł na miesiąc, więc co za problem pojechać do ASO i wymienić u nich komplet <mysli> .
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Ł-y-S-y 


Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2007
Skrzynia: Automat
Imię: Tomasz
Dołączył: 30 Gru 2012
Posty: 151
Skąd: okolice 3Miasta
Wysłany: 2017-07-01, 20:14   

damos napisał/a:
DariuszJob napisał/a:
damos u ciebie ok i ciesze sie ze u ciebie chociaz niestety nie u wszystkich ja wiecej ich nie kupie , wlasnie odeslalem na reklamacje

Własnie - u jednego jest ok, u innego nie. Staram się znaleźć różnice, które mogą wpłynąć na kłopoty lub ich brak, ale mam problem:
- pytam się o zmierzone bicie na piastach i na tarczach - brak odpowiedzi
- pytam się o sposób docierania tarcz - brak odpowiedzi
- pytam się o rodzaj klocków na tarczach - brak odpowiedzi

zamiast konkretów same wymijające ogólniki: wymieniałem piasty, teraz założę EBC, padły po 2 hamowaniach, miałem ceramiczne, złożę reklamację... :)

I jak tu się uczyć na cudzych błędach? :p


Ja bicie jade zmierzyc w przyszlym tyg - odrazu zmieniam
- doscieranie tarcz+ klocki - u mnie byla trasa 500 km - delikatnie
a klocki to juz pisalem ATE z dodatkiem ceramiki
_________________
Bylo 1009 KM a juz jest 1183 w GARAGE - łacznie :) i jeszcze urosnie :)
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 330
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-02, 02:34   

Ł-y-S-y napisał/a:
Ja bicie jade zmierzyc w przyszlym tyg - odrazu zmieniam
Co zmieniasz? Bo chyba nie bicie? :) Bicie piasty należy zmierzyć przed montażem tarczy a po oczyszczeniu piasty. Po założeniu tarczy należy zmierzyć bicie na niej. Jeśli jest za duże - nic nie pomoże :( Limity są podane w ulotce dostarczonej wraz z tarczami.

Ł-y-S-y napisał/a:
doscieranie tarcz+ klocki - u mnie byla trasa 500 km - delikatnie
No właśnie. Producent dokładnie pisze jak układać tarcze. Seria 15 hamowań z podanych prędkości, w podanym czasie, po każdym kilkuminutowe studzenie. Później seria mocniejszych hamowań - również ze studzeniem po każdym.
Z pewnością nie trzeba się trzymać wymagań z aptekarską dokładnością, ale w zwykłej trasie tak się nie da dotrzeć. Ja docierałem w nocy - kiedy nikogo za mną ani z przodu nie było. Ostatnio miałem mocne hamowanie na autostradzie przy 220kph i hamulce świetnie się spisały. Możliwe, że faktycznie wystarczy jedna trasa, ale z pewnością nie 500km przejechane "ciągiem", na tempomacie po autostradzie. Lepsze jest coś o bardziej zróżnicowanym profilu: z wieloma umiarkowanymi hamowaniami (czyli od 100 do 0 na 50m :) )

Ł-y-S-y napisał/a:
a klocki to juz pisalem ATE z dodatkiem ceramiki
A tarcze miałeś gładkie, czy nawiercane? Ktoś już pisał (mat1324?), że tarcze Zimmermann nie sprawują się dobrze z klockami ATE i polecał Ferodo.
Ja na razie, mimo 450KM pod maską, jestem zadowolony z działania tego zestawu. mam nadzieję, ze nowy komplet u Ciebie również dobrze zadziała! <okok>
 
 
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-02, 08:07   

damos napisał/a:
DariuszJob napisał/a:
damos u ciebie ok i ciesze sie ze u ciebie chociaz niestety nie u wszystkich ja wiecej ich nie kupie , wlasnie odeslalem na reklamacje

Własnie - u jednego jest ok, u innego nie. Staram się znaleźć różnice, które mogą wpłynąć na kłopoty lub ich brak, ale mam problem:
- pytam się o zmierzone bicie na piastach i na tarczach - brak odpowiedzi
- pytam się o sposób docierania tarcz - brak odpowiedzi
- pytam się o rodzaj klocków na tarczach - brak odpowiedzi

zamiast konkretów same wymijające ogólniki: wymieniałem piasty, teraz założę EBC, padły po 2 hamowaniach, miałem ceramiczne, złożę reklamację... :)

I jak tu się uczyć na cudzych błędach? :p



co tu mierzyć jak wymieniłem na komplet ATE i kłopot z głowy - odpowiedź sama w sobie.


Auto nie jest na gwarancji a jedna tarcza w ASO 356 kosztuje 1250zł zdaje sobie sprawę z wysokiej klasy auta ale nie mam zamiaru płacic 1250zł za jedną tarcze bez przesady.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 330
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-02, 10:40   

DariuszJob napisał/a:
co tu mierzyć
Bicie na piaście i na tarczy. Bardzo pouczający i wartościowy pomiar, choć często ignorowany.
DariuszJob napisał/a:
co tu mierzyć jak wymieniłem na komplet ATE i kłopot z głowy - odpowiedź sama w sobie.

No nie do końca - sam przyznałeś, ze przed założeniem ATE wymieniłeś piasty:
DariuszJob napisał/a:
zalozylem ATE i jak reka odjol , a do tego czasu wymienialem [...] piasty

Może wymiana piast pomogła?
Może Zimmermanny miały bicie a ATE nie mają?
Może Zimmermanny miały nieodpowiednie klocki a ATE mają dobre?
Może Zimmermannów nie "układałeś" a z ATE postępowałeś ostrożniej?
Wbrew zapowiedziom - więcej pytań, niż odpowiedzi :(

DariuszJob napisał/a:
Auto nie jest na gwarancji
2016 i nie na gwarancji? Więc to rozbitek z USA? Auto z Niemiec nadal miałoby gwarancję. W takim razie wymiana piast(y) mogła pomóc. W czasie kolizji przednie koła bardzo często mocno cierpią - a z nimi ich osadzenie: piasta i łożysko.

edit:
Faktycznie - sam pisałeś:

DariuszJob napisał/a:
Auto z 2016r przebieg nie całe 40k [...] 1. Bicia kół/ wibracje kierownicy powyżej 120km/h
2.wyjące łożysko
3. bicie tarcz
A więc [...] wymiana łożyska , hałas znikł , ale dalej mam problem [...] coś podpukuje z tej lewej strony na nie równościach

Wyjące łożysko przy przebiegu 40K - gdybyś wtedy włożył ATE lub tarcze z ASO - pewnie też miałbyś bicie.
 
 
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-02, 19:39   

tak auto bylo lekko uderzone ale wymiana piasty nie pomogla dalej tarcze bily , zalozylem stara piaste (mialem mozliwosc zwrocic stara ze wzgledu na uklady z magazynierem) nowe ate i jak reka odjol

nie zadawalem sobie tylu pytan poszedlem prosta droga , tarcze na sam koniec oddalem do tokarza na sprawdzenie na stole pomiaru bicia i bily jak cholera poszly do reklamacji


i tak uprzedzajac pytanie , dobrze dotarlem , nie hamowalem gwaltownie , nie przepalilem , nie wjechalem w kałuże

slaby material i tyle wg mnie nie poradzi sobie zimerman z 440km maszyna


Na tarcze niema gwarancji , jest to element eksploatacyjny indywidulanie i mozesz skakac plakac , takie reklamacje sa z gory odrzucane ( mam kolege w aso z autopsji to zna)

a i gwarancja jest sciagnieta z uwagi wlasnie na historie wypadkowosci , ( naruszenie konsturkcji samochodu - gwarancja off) niemcy stany polska nie wazne

wracajac do tematu

ja ZIMERMANOW NIE POLECAM , i kolega wyzej rowniez , tobie sluzy i oby najdluzej nam sie nie sprawdzily pozdro!
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 330
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-07-03, 11:47   

DariuszJob napisał/a:
slaby material i tyle wg mnie nie poradzi sobie zimerman z 440km maszyna
Ja mam 450 KM...
DariuszJob napisał/a:
Na tarcze niema gwarancji , jest to element eksploatacyjny indywidulanie i mozesz skakac plakac , takie reklamacje sa z gory odrzucane ( mam kolege w aso z autopsji to zna)
W BMW załatwili tarcze "na gwarancji"
DariuszJob napisał/a:
a i gwarancja jest sciagnieta z uwagi wlasnie na historie wypadkowosci , ( naruszenie konsturkcji samochodu - gwarancja off)
Ciekawe... pisałeś, że "auto bylo lekko uderzone", a tu nagle naruszenie konstrukcji :) Anyway - w przypadku naprawy zgodnie z wymaganą technologią gwarancja zostałaby utrzymana, chyba, że producent nie przewiduje możliwości naprawy takich uszkodzeń.

DariuszJob napisał/a:
ja ZIMERMANOW NIE POLECAM
Ja uważam, że Zimmermanny są ryzykowna "ruletką". Mogą zadziałać, ale nie muszą. Najpewniejszą opcją są oryginały zakładane w ASO, ale w zbliżonej cenie można mieć komplet StopTech, który podobno świetnie daje sobie radę z mocą 400+.
DariuszJob napisał/a:
kolega wyzej rowniez
Kolega wyżej miał klocki ATE, co jest gorąco odradzane.
DariuszJob napisał/a:
tobie sluzy i oby najdluzej nam sie nie sprawdzily pozdro!
Dzięki! Również życzę bezproblemowej eksploatacji ATE!
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
DariuszKR 


Model: A7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Dariusz
Pomógł: 1 raz
Wiek: 44
Dołączył: 10 Lis 2015
Posty: 188
Skąd: Czeladź
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2017-07-03, 18:10   

dla mnie to lekko uderzone ale dla audi naruszenie konstrukcji i koniec kropka nic nie zrobisz
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 330
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-08-24, 17:44   

Zrobiłem na tarczach kilka tys. km i na razie, odpukać, bez problemów :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: