Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Osłony Audi A6 OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Osłony
przeciwsłoneczne
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C7 3.0 TFSi komplet tarcze+klocki przód i tył
Autor Wiadomość
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 141
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-06-05, 23:38   

Cholera bo też mam taki zestaw u siebie (Zimmerman nawiercany + Ferrodo) i o ile z ~200 się hamuje tak samo jak na ori, to z wyższych prędkości jest dość mocny huk. <mysli>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Lewian 



Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 TFSI 252KM
Napęd: Quattro
Rok: 2017
Skrzynia: Automat
Imię: Adam
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 11 Kwi 2012
Posty: 259
Skąd: Kleczew
Wysłany: 2019-06-06, 09:04   

Może to nie od hamulców ?
Wiercone tarcze raczej nie powodują jakiegoś hałasu.
_________________
LEWIAN - HAMULCE
Wszystko związane z hamulcami, zapraszamy !

Gwarancja najniższej ceny - znalazłeś taniej ? pisz !

http://hamulcesklep.pl
507-857-074
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1089
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-06, 11:02   

A ja własnie planuję zmianę hamulców, bo pojawiło mi się bicie z przodu a klocki z tyłu się skończyły.
Bicie nie jest wielkie i pojawia się przy hamowaniach z prędkości 150+, ale dla mnie to i tak wystarczy do wymiany. (tym bardziej, że zestaw u Lewiana dostałem w naprawdę dobrej cenie)
Więc tarcze przeżyły u mnie jakieś 40 tys. km
Najbardziej zaskakuje mnie fakt, że.... chyba nie zmieniałem klocków z przodu!? :shock:
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 141
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-06-06, 14:47   

Lewian napisał/a:
Może to nie od hamulców ?
Wiercone tarcze raczej nie powodują jakiegoś hałasu.


Sam już nie wiem co jest grane. Od zmiany tarcz i klocków same problemy.
Najpierw od 200km/h Bicie i huk przy hamowaniu. Myślałem, że tarcze krzywe, już miałem reklamować ale mechanik poradził żeby koła wyważyć (sam je wyważał przy zmianie na lato). Założyłem zimówki dla testu i bicie przy hamowaniu znikło ale huk pozostał. Wyważyłem letnie jest jakby lepiej ale nadal huczy przy hamowaniu. powiedzmy do tego ~200km/h jest spokój.

Wraz ze zmianą tarcz auto było obniżone 1BA-> 1BE robiona geometria więc zawieszenie jest ok. <bezradny>
 
 
damos 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Damos
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 29 Cze 2010
Posty: 1089
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-06, 15:25   

a mierzyłeś bicie na piaście i na tarczy?

Warto sprawdzić luzy w zawieszeniu...
_________________
Gregor10 stage 2: 450KM/548Nm
 
 
elstako 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Stanisław
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-06, 23:54   

damos napisał/a:
A ja własnie planuję zmianę hamulców, bo pojawiło mi się bicie z przodu a klocki z tyłu się skończyły.
Bicie nie jest wielkie i pojawia się przy hamowaniach z prędkości 150+, ale dla mnie to i tak wystarczy do wymiany. (tym bardziej, że zestaw u Lewiana dostałem w naprawdę dobrej cenie)
Więc tarcze przeżyły u mnie jakieś 40 tys. km
Najbardziej zaskakuje mnie fakt, że.... chyba nie zmieniałem klocków z przodu!? :shock:

zostajesz przy tym samym zestawie?
ja mam swoje auto od roku, na ori po niemcu przejechałem 28tys i wymieniłem klocki na Ferrodo, bo jechałem na ferie i nie chciałem ryzykować wymiany w trakcie urlopu. Po przejechaniu 10 tys na Ferrodo jakieś 2 tyg temu miałem kilka hamowań 240->150, 200->80 niektóre niestety gwałtowne :( miałem wrażenie że coś bije ale teraz jestem pewien bo właśnie wróciłem z trasy gdzie znowu byłem zmuszony do paru awaryjnych hamowań 200->90 i ewidentnie przy takich prędkościach jest falowanie.
Zastanawiałem się nad całkowitą wymianą na układ ceramiczny, ale to jest koszt pod 20 tys, więc wychodzę z założenia, że wole częściej wymieniać jednak klasyczny układ.
czytam i czytam te wpisy które pojawiły się już dwa lata temu i widzę jednak, że zdania są podzielone. ASO z zasady omijam, jednam mój mechanik po wymianie klocków sam powiedział że wymiana tarcz to będzie wyzwanie, bo zdaje sobie sprawę, że mając 440KM pojawiają sie prędkości przy których podczas hamowania minimalnie żle ustawiona tarcza spowoduje momentalne jej zniszczenie. Podsumowując, jaki komplecik mi proponujecie, jeśli chodzi cenę to wole dodac kilka stów i mieć większą żywotność niż wydać de facto też trochę kasy i potem sobie pluć w brodę.
_________________
Jetronik stage I - 440 KM
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
qujot 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 310KM
Napęd: Quattro
Rok: 2013
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CTUA
Imię: Krzysztof
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 16 Maj 2016
Posty: 141
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2019-06-07, 00:32   

damos napisał/a:
a mierzyłeś bicie na piaście i na tarczy?

Warto sprawdzić luzy w zawieszeniu...


Na dniach oddaję do mechanika żeby to przejrzał od początku.

elstako napisał/a:
zostajesz przy tym samym zestawie?
ja mam swoje auto od roku, na ori po niemcu przejechałem 28tys i wymieniłem klocki na Ferrodo, bo jechałem na ferie i nie chciałem ryzykować wymiany w trakcie urlopu. Po przejechaniu 10 tys na Ferrodo jakieś 2 tyg temu miałem kilka hamowań 240->150, 200->80 niektóre niestety gwałtowne :( miałem wrażenie że coś bije ale teraz jestem pewien bo właśnie wróciłem z trasy gdzie znowu byłem zmuszony do paru awaryjnych hamowań 200->90 i ewidentnie przy takich prędkościach jest falowanie.
Zastanawiałem się nad całkowitą wymianą na układ ceramiczny, ale to jest koszt pod 20 tys, więc wychodzę z założenia, że wole częściej wymieniać jednak klasyczny układ.
czytam i czytam te wpisy które pojawiły się już dwa lata temu i widzę jednak, że zdania są podzielone. ASO z zasady omijam, jednam mój mechanik po wymianie klocków sam powiedział że wymiana tarcz to będzie wyzwanie, bo zdaje sobie sprawę, że mając 440KM pojawiają sie prędkości przy których podczas hamowania minimalnie żle ustawiona tarcza spowoduje momentalne jej zniszczenie. Podsumowując, jaki komplecik mi proponujecie, jeśli chodzi cenę to wole dodac kilka stów i mieć większą żywotność niż wydać de facto też trochę kasy i potem sobie pluć w brodę.


Osobiście jakby nie nowe zimówki 18" to zakładałbym tak jak wcześniej ktoś tu wspominał 400/380mm z A8
 
 
elstako 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Stanisław
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-07, 11:14   

qujot napisał/a:


Osobiście jakby nie nowe zimówki 18" to zakładałbym tak jak wcześniej ktoś tu wspominał 400/380mm z A8


na zime mam też 18" ale opony już są do wymiany i ew. mogę zostać na 19" cały rok - opyle te 18" i kupie za to opony na 19"

[ Dodano: 2019-06-07, 20:24 ]
Tak się głośno zastanawiam, czy nie byłoby logiczne zamontowanie ukladu analogicznego do S6? On ma w serii 420-450KM waży jeszcze więcej bo ma 8 garów, to chyba jego układ powinien być odpowiedni, jak myslicie. Czy ktoś jest mi w stanie dobrać ew taki zestaw, żeby wszedł do moich 19"
_________________
Jetronik stage I - 440 KM
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10155
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-07, 21:10   

Podaj VIN albo podeślij na PW, to dobiorę zestaw od S6 i napiszę co trzeba dokupić :) .

[ Dodano: 2019-06-07, 21:28 ]
Wiesz, że taki zestaw przekroczy 10 tysięcy złotych <mysli> .
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
elstako 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2014
Skrzynia: S-tronik
Imię: Stanisław
Wiek: 34
Dołączył: 06 Cze 2019
Posty: 3
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2019-06-07, 23:16   

mat1324 napisał/a:
Podaj VIN albo podeślij na PW, to dobiorę zestaw od S6 i napiszę co trzeba dokupić :) .

[ Dodano: 2019-06-07, 21:28 ]
Wiesz, że taki zestaw przekroczy 10 tysięcy złotych <mysli> .

Oj. To nie wiedziałem..
To moze jednak sprobuje coś z zimmermanna np black z. Tylko czy to faktycznie tak dziala ze kupuje takie tarcze i nowe klocki, daje do mechanika i on to montuje jak plug&play czy są wymagane jakieś dodatkowe elementy
_________________
Jetronik stage I - 440 KM
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 550 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 10155
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2019-06-07, 23:26   

Jeśli kupisz wszystko pod serię, to będzie p&p. Zawsze możesz zadzwonić do Lewiana, który sprzedaje głównie Zimmermanna :) .

https://www.a6klub.pl/profiles/32658.htm
 
 
palec85 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CGWB
Imię: Tomasz
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 23 Wrz 2015
Posty: 738
Skąd: Słubice, Polska
Wysłany: 2019-06-11, 15:41   

Ja mam nawiercane zimmermany i klocki ferodo. Bylo ok a teraz jak sie nagrzeja to piszcza przy lekkim hamowaniu. Mechanik sprawdzal,przeczyscil wszystko nasmarowal,klocki dziwnie jak by srodkowym pasem sie scieraly a nie na calej powierzchni(na tarczy nie ma sladu przy rantach jak by zle lapaly). Przeszlifowal klocki i 2 dni byl spokoj i wrocilo spowrotem. Zrobilem mniej niz 10tys km na nich. Docieranie byly prawidlowo wedlug instrukcji. Jak mocniej zahamuje to przez jakis czas jest spokoj i nie piszcza. Jakies wadliwe trafilem?poza tym rano przy puszczaniu hamulca powoli i przy zatrzymaniu calkowitym skrzypia. W ciagu dnia to znika. Masakra. Ktos ma jakis pomysl co to moze byc? Najbardziej zastanawia to,ze po przeslifowaniu ich bylo ok z 2 dni.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: