Mam starszą V6 (AJG, 30V, na pasku) z LPG, wartości w 093 to +1/-1 więc wzorowo.
Inżynier zaplanował jakieś-coś razy dwie sztuki (bo dwie połówki silnika).
Ktoś zrobił wiązkę do tego czegoś w silniku (razy dwa).
Programista oprogramował to w ECU silnika (i to jakieś dwa pola).
Jakiś-ktoś napisał kawałek programu w VCDS do obsługi tego czegoś (dwa kawałki kodu).
Ale Pan Mechanik mówi: olejmy kanał 093 w silniku [01] w VCDS i jego dwa wskazania.
Tam się nie patrzy.
Samemu to przemyśl: kto tu każe Ci olać i jeździć (przecież jeździ, skręca i hamuje!).
Miałem najtańsze wtryski LPG, jakie są na rynku, po zakupie, wymiana na inne, skrócenie wężyków, poprawny montaż, regulacja. Kiedyś auto jechało i zostawiało innych z tyłu. Teraz zrywa kapcia spod świateł a innych widzę z tyłu. Poprzednio też Audi jeździło ale nie było to tym, czym być powinno, do 165 koni wiele brakowało, a komputery były głupie i pokazywały, że wszystko było OK.