Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C6] Rozładowany akumulator
Autor Wiadomość
slawek1980 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-30, 18:27   

Witam wszystkich. Mam taki sam problem z akumulatorem, a mianowicie po pewnym czasie od zakupu auta i wgraniu polskiego menu wyswietlacz informowal mnie o rozladowaniu akumulatora, codziennie rano zawsze poziom akumulatora wskzywal 10% ale autko odpalalo, az pewnego dnia nie odpalilo, wiec podjalem decyzje o wymianie akumulatroa na nowy. Zakupilem nowy akumulator i znajomy go zakodowal, wskazanie akumulatora pokazywalo 60% naladowania pomimo, iz byl to nowy akumulator. Przez ok. 2 tygodnie zawsze pokazywal rano 60%, az w koncu pewnego dnia pokazal znow 10%. Dzisiaj rano autko odpalilo, ciezko, bo ciezko, ale odpalilo, zostal wyprowadzony z garazu i zgaszony. Po ok. 4 godzinach nie chcial odpalic. Juz nie mam pomyslow, co moze byc nie tak. Przeszukalem chyba cale forum i wszystko co znajdowalem na ten temat nie pomaga.
Pomozcie
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pan42 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 163KM
Napęd: FWD
Rok: 2013
Skrzynia: Manual
Kod silnika: CGLD
Imię: Andrzej
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 769
Skąd: lubelskie
Wysłany: 2011-01-30, 18:31   

Podłącz prostownik na kilkanaście godzin i będzie OK.
 
 
slawek1980 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-01-31, 17:54   

Prostownik nic nie pomoże, bo przecież kupiłem nowy akumulator.
Ale problem został rozwiązany dzięki pomocy crn, który zalecił zmianę ustawień w MMI w dowolnej opcji chociażby o sekundę ( o które ustawienia chodzi można znaleść na YouTube filmik umieszczony przez crn pod nazwą Audi ustawienia MMI) i ochwili wprowadzenia zmiany wszytsko jest OK. :-D
Pzdr
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
79marcin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 162
Skąd: LUBIN
Wysłany: 2011-02-24, 21:33   [A6 C6 3.0 TDI] Akumulator problem

Witam

Na tym filmiku widać że wchodzi we wszystkie opcje ale nic nie zmienia......hmmmm

Wiec co to daje....???

Pozdro

Marcin
 
 
zakwas 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BLB
Wiek: 31
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 18
Skąd: Frankfurt Am Main
Wysłany: 2011-02-24, 21:39   Re: [A6 C6 3.0 TDI] Akumulator problem

79marcin napisał/a:
Witam

Na tym filmiku widać że wchodzi we wszystkie opcje ale nic nie zmienia......hmmmm

Wiec co to daje....???

Pozdro

Marcin


bo pokazuje koledze jak ma ustawic mmi marcinku
_________________
wirus 170 koni ;] polecam wszystkim!!!
moja dziecinka ;] http://www.a6klub.pl/jest...3709.htm#144838
 
 
79marcin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 162
Skąd: LUBIN
Wysłany: 2011-02-25, 19:56   [A6 C6 3.0 TDI] Akumulator problem, jak go zakodować????

Witam

Wsadziłem nowy akumulator no i ........cały czas pokazuje poziom naładowania na 10 %.

Przejechałem 100 km i dalej pokazuje 10 %.

Jak zamkne auto to dioda od alarmu miga 3-4 min i przestaje.

Jak zakodować nowy akumulator????

Pozdro

Marcin
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pawel9992 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Dołączył: 30 Sie 2009
Posty: 1
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-03-03, 13:45   

Witam
Ostatnio miałem również problem z akumulatorem, był to akumulator nowy i codziennie rano świeciła się kontrolka od akumulatora, gdy przyszły większe mrozy auto nie odpalało.

Pojechałem do Panów z pewnego warsztatu i twierdzili oni że po aktualizacji MMI nowy soft wprowadza jakieś błędy i auto nie przechodzi w stan spoczynku. Nie wiem na ile w tym prawdy ale po wizycie u nich problem znikł i akumulator cały czas jest naładowany w 100%.

W każdym bądź razie może sprawdź po jakim czasie czerwony trójkąt od świateł awaryjnych gaśnie po zamknięciu auta może rzeczywiście nie przechodzi w tryb czuwania.
 
 
79marcin 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 39
Dołączył: 20 Paź 2008
Posty: 162
Skąd: LUBIN
Wysłany: 2011-03-03, 14:13   [A6 C6 3.0 TDI] Problem ze wskazaniem stanu AKU na MMI

Witam

Wszystko rozwiązane, wymieniłem sterownik regulator napięcia i jest OK.

Dzieki za pomoc

Pozdo

[ Dodano: 2011-04-27, 16:28 ]
Witam

Jak zmierzyć pobór prądu po zamknieciu auta? Mam miernik ale nie wiem jak go ustawić i gdzie wpiąć......:)))

Jak zamkne auto, ten alarm w drzwiach zaczyna migać dioda a na desce cały czas się świeci czerwony trójkat od awaryjnych.

Po jakim czasie ten trójkąt powinien zgasnąć i jak nie gaśnie co to oznacza?

Jestem po wymianie aku i sterownika aku bo mi padły.......

Pozdro
 
 
aw 


Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: DSG
Imię: Arek
Dołączył: 07 Lis 2010
Posty: 34
Skąd: Iława
Wysłany: 2011-12-10, 21:49   

a może któryś z kolegów wie, które ustawienie dotyczy wyłączenia podświetlenia przycisku świateł awaryjnych po zamknięciu auta?

Zauważyłem, że po zamknięciu samochodu pilotem przycisk ten jeszcze przez kilkadziesiąt sekund świeci się... Nie wiem po co?

No i drugie spostrzeżenie - po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i pozostaniu w samochodzie przycisk ten również przez dość długi czas podświetla się, a przy wyłączeniu jest charakterystyczne, cichutkie "cyknięcie" w głośnikach - tak jak by się wzmacniacz wyłączał. Po kilkudziesięciu minutach przebywania w aucie i braku jakichkolwiek ingerencji w urządzenia, przyciski, itp. przycisk ten (tzn. podświetlenie) włącza się, a z nim znowu cyknięcie, tak, jakbym włączył wzmacniacz. Kilkadziesiąt sekund i wyłącza się wszystko. I znowu pytanie po co? I jak to wyłączyć/deaktywować...?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mincek 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0 170KM
Napęd: FWD
Rok: 2005
Skrzynia: Manual
Imię: SEB
Dołączył: 30 Mar 2012
Posty: 2
Skąd: GDN
Wysłany: 2012-03-30, 16:34   

maxon napisał/a:
Poniżej filmik z ustawieniami jakie mam teraz u siebie. Myślę, że każdy kto będzie chciał będzie mógł odczytać dane ustawienia. Sorry za jakość, nagrywane kalkulatorem ;)


Mam ten sam problem, co w oryginalnym poście... może ktoś dać namiar na ten fikmik, bo go nie widzę?

Z góry thx!
 
 
0x4B25A 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2005
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Imię: Krzysztof
Pomógł: 136 razy
Wiek: 34
Dołączył: 30 Sty 2011
Posty: 5769
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-03-30, 17:25   

aw napisał/a:
Zauważyłem, że po zamknięciu samochodu pilotem przycisk ten jeszcze przez kilkadziesiąt sekund świeci się... Nie wiem po co?


Ano po to, abyś wiedział, że po zgaszeniu tego przycisku, auto przeszło w tryb uśpienia... zużywa mniej energii <okok>
_________________
SAP ABAP Certified Developer
 
 
UneeK 



Model: A6 C7
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: S-tronik
Kod silnika: CDUC
Imię: Tomek
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 470
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2012-03-30, 22:13   

mincek napisał/a:
maxon napisał/a:
Poniżej filmik z ustawieniami jakie mam teraz u siebie. Myślę, że każdy kto będzie chciał będzie mógł odczytać dane ustawienia. Sorry za jakość, nagrywane kalkulatorem ;)


Mam ten sam problem, co w oryginalnym poście... może ktoś dać namiar na ten fikmik, bo go nie widzę?

Z góry thx!



Chyba o TEN filmik chodziło.
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
coolmen77 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: AUK
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 24 Kwi 2010
Posty: 560
Skąd: Głogów
Wysłany: 2012-04-09, 16:28   

panowie ktoś ogarnął ten temat?
aku niby nowy (pierwszy kwartał 2011) i zakodowany
regulator wymieniłem (na używany)
ustawienia w mmi niby ok (jedynie jedno związane chyba z ściemnianiem ekranu mmi heli-cośtam ciągle wraca na tą samą wartość)
sprawdzałem skrzyneczkę w podszybiu - suchutka i czysta
pojeżdże trochę i aku niby 100% a rano 10%
ciągle ten sam problem
już mnie powoli trafia <uoee>
jakieś sugestie?
 
 
ArKos72 



Model: Nie mam
Nadwozie: Inne
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Arek
Pomógł: 9 razy
Wiek: 46
Dołączył: 12 Gru 2011
Posty: 277
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 2012-04-09, 19:48   

Ja tego typu problem zawsze diagnozuje tak, że szeregowo wpinając miernik w którąś klemę, wyjmuję po kolei bezpieczniki ze skrzynki. Jeśli po którymś z nich następuje spadek poboru prądu, to wiem który obwód i co jest do niego podłączone, a potem to już kwestia wąskiego kręgu poszukiwa?.
_________________
Opel Astra G 2.0 16v combi
Opel Calibra 2.0 16v -> 3.0v6
VW Polo 1.0 8v
 
 
mateoosh 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2012
Skrzynia: Automat
Imię: mateusz
Pomógł: 17 razy
Wiek: 42
Dołączył: 13 Gru 2009
Posty: 118
Skąd: Wlkp
Wysłany: 2012-04-11, 13:33   

wyczytaj dane historyczne z modulu zarzadzania energia - bedzie widac, jak wygladal prad przy uspionych sterownikach na szynie.

niestety, VCDSem tego nie zrobisz.
_________________
----------------------------------
Byly uzytkownik C7 TFSI Q
... obecnie ... BedeMiałWydatki :)
--------------------------------------
VCP Developer
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: