[ BMK 3.0 224 KM] Wymiana świec żarowych w A6 C6 3.0 TDi
Witam,
mam taki problem, ok 3 miesięcy temu wymieniłem wszystkie świece w Audi A6c6 3.0. Ostatnio auto stało prawie dwa tygodnie i pojawił się nagle błąd pod linkiem wydruk z VCDS
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Wymieniłem przekaźnik świec na całkowicie nowy i po przejechaniu pojawiły się ponowne błędy. Może ktoś wie co to może być znowu ? Dzięki i pozdrawiam
Oroda,24,PaYdziernik,2018,19:15:31:00001
Wersja VCDS: AKP 17.8.1 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 A HW: 4F0 907 401 C
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
VCID: 1B34EFF0DAA5C19E64-804E
6 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
005658 - Owieca ?arowa cylindra 1 (Q10)
P161A - 001 - przerwa
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
Kody gotowooci: 0 0 0 0 0
mam taki problem, ok 3 miesięcy temu wymieniłem wszystkie świece w Audi A6c6 3.0. Ostatnio auto stało prawie dwa tygodnie i pojawił się nagle błąd pod linkiem wydruk z VCDS
https://drive.google.com/drive/folders/ ... sp=sharing
Wymieniłem przekaźnik świec na całkowicie nowy i po przejechaniu pojawiły się ponowne błędy. Może ktoś wie co to może być znowu ? Dzięki i pozdrawiam
Oroda,24,PaYdziernik,2018,19:15:31:00001
Wersja VCDS: AKP 17.8.1 uruchomiony na Windows 7 x86
www.vcds.pl
Adres 01: Silnik Plik etykiet: 059-907-401-ASB.clb
Oznaczenie elementu: 4F0 910 402 A HW: 4F0 907 401 C
Komponent i/lub wersja: 3.0L V6TDI G001AG 0020
Kodowanie: 0011372
Kod serwisu: WSC 66565 257 00032
VCID: 1B34EFF0DAA5C19E64-804E
6 - ilooa znalezionych b3edów. Oto one:
005658 - Owieca ?arowa cylindra 1 (Q10)
P161A - 001 - przerwa
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
005648 - Usterka sterownika
P1610 - 001 - b31d sumy kontrolnej
Ramka zamro?ona:
Stan b3edu: 01110001
Priorytet b3edu: 0
Czestooa b3edu: 1
Wew.licznik b3edów: 255
Przebieg: 280890 km
WskaYnik czasu: 0
Data: 2018.10.24
Czas: 17:40:56
Ramka zamro?ona:
Obroty silnika: 882 /min
Moment obrotowy: 89.7 Nm
Predkooa: 0.0 km/h
Cykl pracy: 1.0 %
Napiecie: 13.53 V
Cykl pracy: 24.9 %
Temperatura: 34.2*C
Kody gotowooci: 0 0 0 0 0
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 472
- Rejestracja: 15 lut 2015, 20:15
- Imię: Przemysław
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 BiTDI 313KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: DSG
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
chyba Ci zjarało wszystkie świece (być może źle złożyłeś obudowę komputera)
sprawdź świece miernikiem
tylko niech Cię Pan Bóg broni przed sprawdzaniem ich prądem 12V !!!!!
świece są na 4,4 v więc sprawdzasz miernikiem elektrycznym czy mają "przejście" prądu
ewentualnie omomierzem sprawdzasz ich oporność
sprawdź świece miernikiem
tylko niech Cię Pan Bóg broni przed sprawdzaniem ich prądem 12V !!!!!
świece są na 4,4 v więc sprawdzasz miernikiem elektrycznym czy mają "przejście" prądu
ewentualnie omomierzem sprawdzasz ich oporność
Ochrona komponentu online, także zdalnie.
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
POLSKIE Menu, lektor i mapy w MMI 2G / 3G Basic, High, Plus / Concert / RMC / MIB2 / Mh2p + konwersja USA na EU, AndroidAuto - Carplay
Naprawa jednostek MMI 3G zielony\czerwony ekran oraz bez reakcji, naprawa BOOTLOADER 2G HIGH
remont5 pisze:chyba Ci zjarało wszystkie świece (być może źle złożyłeś obudowę komputera)
sprawdź świece miernikiem
tylko niech Cię Pan Bóg broni przed sprawdzaniem ich prądem 12V !!!!!
świece są na 4,4 v więc sprawdzasz miernikiem elektrycznym czy mają "przejście" prądu
ewentualnie omomierzem sprawdzasz ich oporność
Nie wiem jak mogłem źle złożyć obudowę komputera ? Sprawdzę te świece jutro , tym czasem zmieniłem przekaźnik na stary , wykasowałem błędy i po przejechaniu 5 km na razie nie ma żadnych błędów. Zobaczymy co będzie dalej, dam znać.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 958
- Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
- Imię: Ustaw imię i auto
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 TDI 233KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 562
- Rejestracja: 19 kwie 2012, 20:56
- Imię: Leszek
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 CDYA 239KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Nakło nad Notecią
Ok. 0,8 Ohmrepek92 pisze:ale trzeba znać oporność nowej świecy
VCP+K
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Poprzednie Audi: A2 1.4 MPI 75 KM, A4 B7 2.0 TDI 140 KM, A6 C5 Avant 1.9 TDI 130 KM, A6 C6 Avant 2.0 TDI 180 KM S-line, A6 C6 Avant 3.0 TDI 233 KM Quattro tiptronic, A6 C6 Sedan 3.0 TDI 239 KM Quattro tiptronic
Obecnie: LEXUS GS 450h IV 345 KM
Panowie problem jest taki, że próbowałem zmierzyć ale miernik nic nie pokazuje , nic się nie zmienia jak sprawdzam - sprawdzałem na różnych zakresach.
Po wykasowaniu błędu w ciągu dnia jest ok, ale rano na zimnym jak odpalam i kręci to błąd znowu się pokazuje. Dodam tylko, że jak było wczoraj 17 stopni rano to auto odpaliło od strzała...ale jak temperatura spanie poniżej 10 to zaczyna dłużej kręcić.
Po wykasowaniu błędu w ciągu dnia jest ok, ale rano na zimnym jak odpalam i kręci to błąd znowu się pokazuje. Dodam tylko, że jak było wczoraj 17 stopni rano to auto odpaliło od strzała...ale jak temperatura spanie poniżej 10 to zaczyna dłużej kręcić.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga