Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C6 3.0 Tdi] Wymiana paska pompy paliwa

Silniki wysokoprężne
cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 19 wrz 2011, 11:51

Nie chcialbym pisac bzdur bo poprostu sie nie znam ale wydaje sie to malo prawdopodobne zeby byla jeszcze jadna pompa. To nie samolot zeby wysztko musialo byc zdublowane :)
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
maciek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 10 sie 2010, 12:16
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: maciek71 » 19 wrz 2011, 20:45

cygi-v, dzięki za próbę odpowiedzi. Może wypowiedziałby się ktoś kto ma 100% pewność czy jest jeszcze jakaś inna pompa czy już nie ma? To powiedzcie co jeszcze może tak buczeć po przekręceniu kluczyka przez kilka sekund i jakby jak "napompuje" to buczenie ustaje ?

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 20 wrz 2011, 09:18

a nie masz czasem pneumatycznego zawieszenia ... ?
Skoro allroad to nawet na pewno masz, a po kazdym odpaleniu kompresor podnosi i wyrównuje ciśnienie w poduchach, trwa to czasem kilka - kilkanascie sekund i jesli po takim czasie buczenie ustaje to ja bym obstawial wlasnie problem z tym kompresorem a nie jakies wyimaginowane pompy paliwa. W koncu pompa paliwa pracuje caly czas jak auto jest wlaczone ... to czemu niby po chwili mialaby przestac buczec?
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
maciek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 10 sie 2010, 12:16
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: maciek71 » 20 wrz 2011, 09:35

cygi-v, no z jednej strony masz rację że pompa paliwa pracuje cały czas ale jak przekręcasz kluczyk ale nie odpalasz silnika to wydaje mi się że napompuje i przestaje pompować. Co do wyimaginowanym pomp to się pojawiło po sugestii serwisu o wymianie kolejnej pompy a mi się to właśnie wydawało mało prawdopodobne i stąd właśnie się pojawiło moje zapytanie. A buczenie dochodzi ze strony pasażera z prawej strony. Z resztą wystarczyło odłączyć kostkę od pompy w zbiorniku aby się przekonać że to nie ona buczy i szukać innej przyczyny. Ale wszyscy wiedzą jak działają autoryzowane serwisy.....

cygi-v
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:24
Lokalizacja: Dolnyśląsk

Post autor: cygi-v » 20 wrz 2011, 10:03

sprobuj podniesc\opuscic auto i zobacz czy wtedy tez slychac to buczenie
282KM 570Nm
I'v got petrol in my veins

Awatar użytkownika
maciek71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 10 sie 2010, 12:16
Lokalizacja: Inowrocław

Post autor: maciek71 » 20 wrz 2011, 10:22

cygi-v, nie nie słychać. Nie raz na postoju podnosiłem i opuszczałem i jest cisza. A przed chwilką dzwoniłem aby potwierdzić to co usłyszałem w sobotę po wymianie pompy w zbiorniku i ponownie usłyszałem że po stronie pasażera z prawej strony pod progiem jest jeszcze jedna pompa paliwa.No i kolej teraz na nią.

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 20 wrz 2011, 11:36

cygi-v, można napewno wymienić wielorowkowy z napinaczami bez problemu... bez ściągania przodu... zapewniam :) I to w całkiem krótkim czasie...

Brunon67
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 06 mar 2013, 10:47
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Brunon67 » 30 kwie 2013, 08:15

Mi pasek napędzający pompę paliwa zerwał się przedwczoraj w czasie jazdy. Silnik po prostu zgasł w czasie jazdy i koniec. Na szczęście zorientowałem się o co chodzi bo przy ostatniej wymianie oleju mechanik pytał mnie czy go już wymieniałem. Przebieg 157kkm.Pasek był jeszcze oryginalny. W ASO w Krakowie powiedzieli mi od 1000 do 1500 zł twierdząć że trzeba rozbierać pas przedni i klimę. Terminy za tydzień w każdym z trzech ASO. Polecony mechanik przyjechał pod dom i naprawił w ciągu 1,5 godziny. Bez demontażu pasa przedniego wszystko od góry. Trochę na siłę ale dało się. Koszt 150 zł. robocizna. Pasek i napinacz 250 zł. W sumie 400 zł. Pozdrawiam.

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 30 kwie 2013, 08:34

to malo cie wyszlo ja w aso dalem za napinacz 400zl i pasek 170 i faktyczne obylo sie bez demontazu przodu

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 30 kwie 2013, 09:02

Panowie nie ma praktycznie przebiegu po jakim powinno sie wymieniac pasek i napinacz pompy paliwa.W serwisie powiedzieli ze trzeba tylko wizualnie sprawdzic stan paska.Co do paska wielorowkowego producenci daja gwarancje na ok 200-250 tys.Ja wymienilem pasek przy 160tys bez demontazu przodu.Sprytny mechanik sobie poradzi bez demontazu przodu wystarczy poluznic napinacz ale troche malo miejsca .Musze przyznac ze moj stary pasek Contitech byl w calkiem dobrym stanie jak na ten przebieg.

puchaty106
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 49
Rejestracja: 27 wrz 2012, 10:39
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: puchaty106 » 11 paź 2014, 14:00

Czesc
Niestety jestem w gorszej sytuacji bo padl pasek( 500km od domu) co napedza alternator klime wspomaganie itd... ale zeby bylo lepiej uskodilo przy okazji jakis przewod od wspomagania (ubywa olej) chcialem zapytac co warto jeszcze wymienic czy zagladnac jak juz mam wszytsko rozebrane bo rozumiem ze bez sciagania przodu sie nie obejdzie?? I wogole jakiej firm pasek, rolki, zakupic pompe wody jak trzeba wmienic co polecacie???

marciolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:48
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lichfield

Post autor: marciolo » 21 cze 2016, 23:46

Panowie wiecie możne do jakiego momentu trzeba naciągnąć napinacz paska pompy wysokiego ciśnienia w 2.7TDI ? jest tam jakiś znak-ogranicznik ? czy tylko na wyczucie ?

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 22 cze 2016, 16:18

Na szybko znalazłem instrukcje w ELSIE. Niby jest różnica w montowaniu przed i po 12.2005. Musisz zobaczyć sobie co i jak:
- do 12.2005,
- od 12.2005.

marciolo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 03 wrz 2011, 21:48
Imię: Marcin
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2013
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lichfield

Post autor: marciolo » 22 cze 2016, 19:54

Super wielkie dzieki !!!

gre8
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 31 sty 2016, 20:36
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: gre8 » 26 lip 2016, 16:33

cygi-v pisze:Jesli mozna to wymienic bez sciagania pasa przedniego to chyba zatrudniaja do tej operacji 7 letnie dziewczynki, bo chyba tylko one beda mialy tak male raczki zeby tego dokonac.
da się kolego bez zdejmowania przedniego pasa ale nie we wszystkich modelach.

u mnie A6 C6 2.7TDI CR '07 wymieniono koło pasowe (z amortyzatorem drgań) + nowy pasek PK bez demontażu pasa przedniego. Czas pracy około 1,5godz.
naprawdę można :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga