Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ALL 3.0 TDi ] Klekoczace po odpaleniu

Silniki wysokoprężne
mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 04 lis 2009, 20:44

Moj mechaik chce oddemnie 1600zl ale w serwisie bedzie napewno wiecej bo juz mi jeden kiedys wymienial jak pracowal w ASO teraz ma swoj warsztat on wie ktory wymienial wtedy byl dzwiek metaliczny po odpalaniu teraz jest taki dziek luznego lancucha nieraz niezawsze :roll: i zauwazylem jeszcze ze na jednej ruze wydechowa robi sie szybciej czarniejsza tak jak by ta strona miala inne spalanie na dniach zrobie termin wymieni sie i sie okaze czy to bylo 8-)

[ Dodano: 2009-11-05, 19:45 ]
Mozesz mi odpowiedziec jakie u ciebie sa objawy czy to jest metaliczny glos czy taki jak by lancuch byl luzny :?:

Awatar użytkownika
Praulinka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław okolice

Post autor: Praulinka » 14 lis 2009, 02:06

Tak jak pisałem, wymieniony dziś w ASO prawy napinacz, rzęmpolenie ustapiło.

Koszty:
1 057109218K napinacz
2 059109092A uszczelka
3 N91077901 pierścień usczelniający
4 N10156205 śruba
5 N91052201 śruba
6 N91077901 pierścień uszczelniający
7 D176501A1 środek uszczelniający
Wartość części brutto 734,60
Wymiana 857,66
Razem 1592,26

Zobaczymy co będzie dalej
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom :)
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach

Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 14 lis 2009, 16:10

Wymienilem lewy napinacz dzisiaj koszt 1000zl wlasnie wrocilem zobaczymy jak silnik ostygnie czy bedzie wszystko dobrze.Ale powiedzieli mi ze swieca zarowa jest do wymiany :roll:

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 17 lis 2009, 01:51

Szkoda tylko, ze nikt nie podał informacji kiedy to będzie - a przypuszczam, ze sporo osób by to obejrzało! :-(

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 17 lis 2009, 13:51

No wlasnie dlaczego nikt nie powiedzial kiedy bedzie ten program :-x

morfeusz27

Post autor: morfeusz27 » 17 lis 2009, 18:17

Kurcze, klub robi się very popular... <ok>

Sławek300
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 168
Rejestracja: 05 maja 2008, 10:58
Lokalizacja: Gryfice

Post autor: Sławek300 » 17 lis 2009, 20:06

Szczerze mówiąc również nie podobał mi się ten reportaż. Mało wytłumaczony problem. I powiedzcie mi czy klekot przy odpalaniu grozi takiej awarii jak mówili w programie. Przecież napinacze posiadają sprężyny, które są wspomagane ciśnieniem oleju. Przy odpalaniu hałasuje hydropopychaczy zaworów (24).

Awatar użytkownika
Praulinka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław okolice

Post autor: Praulinka » 17 lis 2009, 21:52

Sławek300 pisze:Przecież napinacze posiadają sprężyny, które są wspomagane ciśnieniem oleju. Przy odpalaniu hałasuje hydropopychaczy zaworów (24).
Jako nie techniczny poproszę o wytłumaczenie, dlaczego po wymianie napinacza klekot znikł?
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom :)
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach

Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach

aiken
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 23 paź 2009, 22:46
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: aiken » 17 lis 2009, 22:07

Ja sam osobiscie tez jestem troche zdziwiony ze materiał nie pokazuje szerzej problemu jaki te silniki dotyka i podejscia przedstawiciela producenta w tej sprawie - a takie było moje głowne załozenie.

Szkoda troche ze nikt wiecej nie zdecydował sie pokazac podobnego klekota w programie bo teraz to troche tak wyglada ze to ja mam tylko taki pechowy samochod i sie czepiam bogu winnemu serwisowi a sam juz widzialem i slyszalem kilkanacie razy takie objawy u innych aut - nawet moj sasiad ma taki sam klekot ale jakos w TV sie nie chciał pokazac...

Trudno moze na to liczyc ale spece z AUDI powinni sie przyznac ze spierniczyli cos w konstrukcji tego rozrzadu i stad taki objaw sie pojawia a nie tlumaczyc ze to taka "cecha tego silnka" to ciekawe czemu jakies koreanskie motory np. nie maja takiej fajnej cechy - tylko V6 AUDI.
I w zagranicznych ASO faktycznie były akcje serwisowe na te napinacze a u nas NIC

Zreszta w rozmowie z reporterem o tym wspominalem ale jak to w TV pocieli i pokazali to jak im było wygodnie...

sawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 546
Rejestracja: 08 paź 2009, 20:04
Imię: Krzysztof
Moje auto: Allroad C7
Rocznik: 2015
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 272KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: sawik » 17 lis 2009, 23:12

Ale i tak należy Ci się wielki szacunek i gratulacje! <ok>

Awatar użytkownika
Praulinka
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 120
Rejestracja: 04 wrz 2009, 23:55
Lokalizacja: Wrocław okolice

Post autor: Praulinka » 18 lis 2009, 22:10

Tak, prawy górny.
Wykonane upgrade'y:
- lusterko wsteczne fotochrom :)
- alu lato 245/45/18 i zima 235/45/18
- AMI + 250GB HDD
- TV + DVD z 500 GB HDD + monitory w zagłówkach

Plany
- system kontroli ciśnienia w oponach

Awatar użytkownika
kilex
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 28
Rejestracja: 16 wrz 2009, 18:31
Lokalizacja: lublin oslo

Post autor: kilex » 19 lis 2009, 19:52

ludzie aso nie robi akcji i nie naprawia na gwarancji bo im mniej gwarancji zrobią tym większego bonusa maja u kulczyka. Jest przeznaczona określona kwota na naprawy gwarancyjne na całą Polskę ( umowa pomiędzy głównym importerem-kulczyk-a audi-vw) Tej kwoty nie można przekroczyć ,ale można na niej zaoszczędzić, a później podzielić tort między siebie. Z reguły jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o kasę.
Pozdrawiam

mazur pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 177
Rejestracja: 26 paź 2009, 21:07
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Mazury

Post autor: mazur pl » 19 lis 2009, 20:39

aiken pisze:Ja sam osobiscie tez jestem troche zdziwiony ze materiał nie pokazuje szerzej problemu jaki te silniki dotyka i podejscia przedstawiciela producenta w tej sprawie - a takie było moje głowne załozenie.

Szkoda troche ze nikt wiecej nie zdecydował sie pokazac podobnego klekota w programie bo teraz to troche tak wyglada ze to ja mam tylko taki pechowy samochod i sie czepiam bogu winnemu serwisowi a sam juz widzialem i slyszalem kilkanacie razy takie objawy u innych aut - nawet moj sasiad ma taki sam klekot ale jakos w TV sie nie chciał pokazac...

Trudno moze na to liczyc ale spece z AUDI powinni sie przyznac ze spierniczyli cos w konstrukcji tego rozrzadu i stad taki objaw sie pojawia a nie tlumaczyc ze to taka "cecha tego silnka" to ciekawe czemu jakies koreanskie motory np. nie maja takiej fajnej cechy - tylko V6 AUDI.
I w zagranicznych ASO faktycznie były akcje serwisowe na te napinacze a u nas NIC

Zreszta w rozmowie z reporterem o tym wspominalem ale jak to w TV pocieli i pokazali to jak im było wygodnie...
No dobra zagranica byla akcja na te napinacze ale wymieniali tylko jeden ten co bylo slychac i reszte mieli gdzies a powiem ci ze pojechalem do serwisu na poczatku 2008 roku kolo hamburga i mowie im ze cos slychac jest po odpalaniu a te glomby bo juz onich nie moge sie inaczej wyraziec wgrali mi jakis nowy program i zaplacilem 70 euro po paru dniach klekot bylo slychac dalej ,pojechalem do znajomego co pracuje w aso i mi powiedzial oco chodzi ,a tak pozatym kupujac samochod w niemczech do pol roku od kupna autohaus jest zobowiazany wymienic wszystkie usterki takie ktore sie nie powiny zuzywac.Tak samo teraz jest jakas akcja zwiazana z wentylatorem na silniki 2,7 i 3 litry
w 2008 byla akcja na wtryskiwacze wymieniali za darmoche kolega z serwisu mowil ze mieli sprawdzac wszystkie auto z przebiegie powyzej 50000 tys byla krutka bo droga zebrali troche do kontroli a reszta niech bula sami ja sie nie zalapalem bo u mnie bylo ok .
Jak ich slucham w serwisie nieraz to mi sie niedobrze robi tak jak ten cfaniaczek w garniturku co sie wypowiadal w tvn turbo <piwo>

KrissJeep
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 23 wrz 2009, 22:06
Lokalizacja: Koło

Post autor: KrissJeep » 20 lis 2009, 17:16

aiken mam tez ten motor ale VW Phaeton i ten sam problem . 165 tys serwisowany non stop w Niemczech do 149 tys. jestem gotow na pozew zbiorowy

orzel84
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 25 sie 2008, 21:54
Lokalizacja: Wieluń

Post autor: orzel84 » 22 lis 2009, 12:16

Witam. Ja niestety też mam te same objawy po odpalemiu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga