Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ INNY] FILTR CZĄSTEK STAŁYCH - w pigułce

Silniki wysokoprężne
amisz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 248
Rejestracja: 23 gru 2016, 23:17
Imię: Amiszewski
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: amisz » 02 lis 2017, 00:19

O tym pomyslalem ze jak ktos duzo jezdzi po miescie to szkoda co chwile wymieniac olej.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2017, 11:36

Jaka jest przyczyna błędnego wyświetlania wskazań czujnika różnicy ciśnień, wskazuje na biegu jałowym 6 i obok -6 mb. Gdy zrobię adaptację G450 to przez pierwsze 20 kilometrów jest prawie ok bo zawsze jest stałe '0' a dalej jest już -6. Czy jest normalne aby DPF wypalal się co 300 km. nie za często?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lis 2017, 11:42

Mógłbyś wrzucić zrzut całej grupy? Wygląda na uszkodzony czujnik. Błą pokaże, gdy nie będzie nic wskazywał, a wtedy jest już za późno, bo filtr jest już porządnie zapchany.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2017, 11:58

A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lis 2017, 12:05

Czujnik do wymiany <uoee> . Złapał offset i w Twoim przypadku zaniża zapełnienie filtra. Według pola 104.4 filtr wypalał się 680 km temu. Ten drugi zrzut, gdzie temperatury są w okolicach 500*C, to kiedy robiłeś, bo na pewno nie na postoju i obrotach jałowych :p .
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2017, 12:06

Czujnik wymieniony na nowy jakieś 2 miesiące temu, poprzedni wskazywał to samo, po wymianie na nowy zero poprawy.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lis 2017, 12:09

Wężyki są szczelne i niezatkane? Czujnik został dobry założony? Do Twojego auta przeznaczony jest 059 906 051 A &#187; BOSCH 0 281 006 005.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez mat1324, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2017, 12:13

Też myślę że wężyki mogą być nie drożne, zakładał mechanik (zmieniacz). Warto jeszcze raz zdemontować i przedmuchać te wężyki, jest jakaś nadzieja na poprawę?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lis 2017, 12:15

Jeśli pomiary są takie same, to mógł nawet go nie zmienić <uoee> .

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 07 lis 2017, 12:19

Posiadam oryginalny Audi. Drucksensor - 076906051A

[ Dodano: 2017-11-07, 12:19 ]
W czwartek zabieram się za wahacze, tuleje wahacza dolnego oraz czujnik G450. W sobotę dam znać. W piątek zakładam nowe felgi z nowymi oponami zimowymi, następnie na jazdę próbną. Pozdrawiam.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 07 lis 2017, 12:20

Ten co podałeś jest do silnika 2.0 TDI przed liftem :| .

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 01 sty 2018, 15:13

Zgadza się, jak go zakupiłem stwierdziles że jest ok tylko mocowanie jest inne.

[ Dodano: 2017-11-08, 06:35 ]
Zamówiony dobry:

http://www.ebay.de/itm/BOSCH-0-281-006- ... 2749.l2649

[ Dodano: 2017-11-08, 10:10 ]
Okazuje się że miałem pierwotnie po zakupie auta czujnik o numerach: 0 281 002 711, 07Z 906 051A. Jakiś Niemiecki zmieniacz części samochodowych zamontował czujnik nie ten co ma być. Teraz wiem na 100% że oryginalny oraz kupiony prze zemnie czujnik były złe. Zamówiłem dzisiaj BOSCH 0 281 006 005, myślę że ten w końcu będzie odpowiedni i nadmierne dymienie po odpaleniu auta ustąpi. Poprawią się w końcu dane w grupach 102.

Obrazek

[ Dodano: 2018-01-01, 15:13 ]
Czujnik G450 wymieniony na odpowiedni, od A6 C6 2.7 wersja polift. Adaptacja zrobiona, czujnik w bloku 102.3 wskazuje teraz odpowiednie wartości czyli reaguje na zmianę obrotów i w ogóle. Natomiast jest problem z blokiem 102.4 cały czas jest '0', zarówno na biegu jałowym jak i podczas jazdy. W związku z tym jest moje pytanie, co może być przyczyną że nie reaguje na zmianę ciśnienia?
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 sty 2018, 15:23

W polu 102.4 ma właśnie być cały czas zero, ponieważ jest to offset :). Przedtem miałeś -6 mbar. Jedynie wartość w polu 102.3 ma się zmieniać w zależności od zapełnienia filtra lub obrotów. Jest to rzeczywista różnica ciśnienia przed i za filtrem na podstawie, której sterownik oblicza zapełnienie DPFa.

Awatar użytkownika
tobi71
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 658
Rejestracja: 27 lis 2015, 21:45
Imię: Bogdan
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2011
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Germany

Post autor: tobi71 » 01 sty 2018, 15:44

Czyli na postoju jest '0', po dodaniu lekko gazu jest 9 lub 13 a podczas normalnej jazdy jest 30 i więcej bara.
A2 1.4 74 PS
A6 C6 2.7 TDI 190 PS
A6 C7 3.0 TDI 245 PS + Stage 1 269PS/589Nm

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 01 sty 2018, 16:26

Jeśli masz na myśli pole 102.3, to tak :). Na odpalonym silniku nie powinno być zero, ponieważ zawsze będzie jakieś ciśnienie przed filtrem, ponieważ stawia on opór dla spalin.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga