Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ BPP 2.7 179 KM] Doswiadczenia uzytkownikow z Audi 2.7 tdi

Silniki wysokoprężne
lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 06 maja 2013, 08:29

wystarczy sprawdzic te klapki czy sa na swoim miejscu u mnie jedna byla wypieta wiec je zrobilem.dalem za ta regeneracje tys zl i jesli milabym sie za to drugi raz brac to bym kupil ten zestaw i samem zrobil bo w gruncie rzeczy to jest smieszna sprawa wystarczy troche wyobrazni.pzdr

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 06 maja 2013, 08:30

Malimali rozrzad u nas nie jest na pasku tylko na lancuchu ktory powinien wytrzymac do 500tys.No ale niestety wszyscy wiemy jaka ten rozrzad piekna jest konstrukcja w naszych Audi.Mi od czasu do czasu rozrzad sie odzywa (wymieniony zostal z jeden z napinaczy)niewiem moze druga strona takze powinna byc wymieniona.Z tego co sie orientuje to ok 90% uzytkownikow ma ten sam problem.Koszt wymiany to ok 6-7 tys

thrill7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 01 mar 2011, 03:42
Lokalizacja: Poznan

Post autor: thrill7 » 13 maja 2013, 10:14

Silnik 2.7 pali ok 2 l mniej niz 3.0, podobno troche ciszej chodzi, ja w swoim musialem robic to co w kazdym innym - ciegielka od kolektora, ale przebieg ponad 200 tys km. Na polskie dziurawe drogi jego moc i tak jest za duza. Moje doswiadczenia jak najbardziej pozytywne.

malimali
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 01 maja 2013, 13:07
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: malimali » 13 maja 2013, 21:35

radzik81 chyba w naszych autach rozrząd jest na pasku, napewno w silnikach 3.0 tdi jest łańcuch .

BPP 2.7 179 KM

Post autor: BPP 2.7 179 KM » 13 maja 2013, 21:42

malimali pisze:radzik81 chyba w naszych autach rozrząd jest na pasku
Łańcuch Kolego... łańcuch...

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 14 maja 2013, 06:16

thrill7 pisze:Silnik 2.7 pali ok 2 l mniej niz 3.0, podobno troche ciszej chodzi, ja w swoim musialem robic to co w kazdym innym - ciegielka od kolektora, ale przebieg ponad 200 tys km. Na polskie dziurawe drogi jego moc i tak jest za duza. Moje doswiadczenia jak najbardziej pozytywne.
2 litry to chyba jak porównasz 3.0 tdi quattro tiptronic z 2.7 tdi ośką w manualu.
Ale takie porównanie jest bez sensu.
A i tak nie wiem czy przy identycznej jeÂździe wyjdą 2 litry.
Wg mnie +/- 1 litr max 1,5

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 14 maja 2013, 07:21

Malimali wszystkie 2.7 tdi sa na lancuchu :] Tylko 2.0tdi i 2.5 tdi sa na pasku.

Awatar użytkownika
jacek528
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 06 maja 2012, 15:36
Imię: Jacek
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Brak
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lubuskie - Żary

Post autor: jacek528 » 14 maja 2013, 21:02

radzik81, ale C6 nie występują z 2,5 TDI

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 15 maja 2013, 09:17

Tak zgadzam sie zle to zformuowalem C6 to tylko 2.0 ,2.7,3.0 z diesla oczywiscie :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 15 maja 2013, 10:05

radzik81 pisze:Tak zgadzam sie zle to zformuowalem C6 to tylko 2.0 ,2.7,3.0 z diesla oczywiscie :)
A szkoda, że nie ma 4.2 tdi <rotfl>

zajdel
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 02 lut 2012, 18:14
Lokalizacja: Wrocław/ dolnyslask

Post autor: zajdel » 21 maja 2013, 18:37

ja mam już 371 k .
miałem jedna przygodę w zimie... generalnie wymienilem sterownik świec żarowych ( org 400 zł używka 20 zł) i od tamtej pory tylko oleje i filtry, klocki.
( w sumie klocki zużyły sie po 50 k - ale troche to waży pewnie dlatego się zużywają )

pytanie czy wszystkie silniki 2,7 sa na łańcuchu?. Czy to nie jest tak, że powinna byc metalowa obudowa wtedy paska/łańcucha ?

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 21 maja 2013, 18:43

zajdel pisze:ja mam już 371 k .
miałem jedna przygodę w zimie... generalnie wymienilem sterownik świec żarowych ( org 400 zł używka 20 zł) i od tamtej pory tylko oleje i filtry, klocki.
( w sumie klocki zużyły sie po 50 k - ale troche to waży pewnie dlatego się zużywają )

pytanie czy wszystkie silniki 2,7 sa na łańcuchu?. Czy to nie jest tak, że powinna byc metalowa obudowa wtedy paska/łańcucha ?
wszystkie 2.7tdi jak i 3.0 tdi są na łańcuchu.
2.0 tdi są na pasku !

Awatar użytkownika
radzik81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 399
Rejestracja: 14 lut 2013, 09:06
Imię: Radek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Londyn

Post autor: radzik81 » 21 maja 2013, 21:33

tak jak kolega Nikos napisal 2.7 i 3.0 sa na lancuchu.rozrzad w v6 jest z tylu zeby sie do niego dobrac trzeba silnik wyciagac.tylko do napinaczy idzie sie dostac od gory

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 22 maja 2013, 06:19

radzik81 pisze:tak jak kolega Nikos napisal 2.7 i 3.0 sa na lancuchu.rozrzad w v6 jest z tylu zeby sie do niego dobrac trzeba silnik wyciagac.tylko do napinaczy idzie sie dostac od gory
Do górnych napinaczy, do dolnych, trzeba albo silnik wyciągać, albo minimum skrzynię ...

lechu168
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 10 cze 2012, 22:35
Imię: Lech
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.7TDI 180KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: lechu168 » 22 maja 2013, 08:06

dokladnie pojechali z tym dojsciem do rozrzadu po calosci magicy z audi.mnie teraz czeka wyjmowanie skrzyni zeby zalozyc nowy simering miedzy skrzynia a silnikiem bo jest maly wyciek grrrrrrr.pzdr

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga