Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Silniki wysokoprężne
gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: gozdzik77 » 29 paź 2020, 00:47

Daniel2411 wrzuć teraz logi z grupy 011. Jestem ciekaw jak teraz Ci teraz wstaje i jak ładuje turbina.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 29 paź 2020, 22:24

Jakieś logi na szybko zrobiłem, ale nawet w nie nie zaglądałem jeszcze. A jak najprościej je tu wrzucić?

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: gozdzik77 » 30 paź 2020, 23:51

Wrzuć je na tej stronie http://vaglogi.pl/ i wklej linka do tematu
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 31 paź 2020, 15:26

http://vaglogi.pl/log-011_6G9o5t.html więszkość to 4i 5 bieg, na 3 za wolno lockup nie spina

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: mat1324 » 31 paź 2020, 20:28

Trzeba montować części przeznaczone do danego auta. Niestety niektórych nie stać na utrzymanie takiego auta (taka prawda) i kombinują przeważnie z wtryskami, bo trochę kosztują. Montują od innych modeli, bo tam są nieco poprawione lub tańsze. Potem są problemy, bo trzęsie silnikiem, nierówno pracuje albo dziwnie dymi. Nie sztuką jest kupić Audi, ale utrzymać je na należytym poziomie.

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 01 lis 2020, 09:05

Nowsze wtryski są sporo tańsze, pewnie dlatego że są mniej chodliwym towarem.... Bo mniej awaryjnym .

Dodano po 2 godzinach 56 minutach 34 sekundach:
Czy oceni ktoś te logi?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: konradkry77 » 01 lis 2020, 20:18

Ciężko to nazwać logiem. Dynamicznym bardziej dziennikiem
Jedynie zauważyłem jedno przyspieszanie ale z loga turbina spi jka susel dopiero od 2800 cos sie dzieje.
Zrob porządnego loga na 4 biegu

Dodano po 3 minutach 16 sekundach:
Daniel2411 pisze:
28 paź 2020, 21:05
No więc konradkry77 strzał w dziesiątkę! Wtryski założone z końcówką AH i zupełnie nie to auto. Dół nagle wrócił, nie śmierdzi z wydechu, lepiej to pali rano mimo że jest zimniej , ale najważniejsze jak to fajnie jedzie teraz.... Pierwsze wrażenia jak by z 80koni przybyło. Miałeś racje, ale wtryski z nowszych audi różnią się czymś jeszcze..... długością ( od miejsca "łapki wtryskiwacza" do podkładki miedzianej) .... Są dłuższe o ponad 2mm a sama końcówką jest krótsza też o 2mm.
Czyli końcówka wtrysku była 2mm za głęboko schowana, a z kolei uchwyt czy łapka wtryskiwacza musiała docisnąć wtrysk dłuższy o 2mm...co poskutkowało ich wygięciem a raczej wyprostowaniem i odpowiednich wtrysków ( krótszych) już nie trzymały i mimo nowych podkładek zaraz po montażu 3 cylindry nie trzymały ciśnienia prawie wcale. To tyle ode mnie. Mój problem rozwiązany w 100%
Dziękuję i pozdrawiam.
To super ze sie udało. Ale teraz sprzedającemu samochod wcisnol bym 6 wyryskow w d.... by nauczył się ze nie wolno kitu wstawiać do samochodu.

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 03 lis 2020, 07:43

Nie wróciłem do " ustawień fabrycznych" geometrii turbiny. Jeżeli wkręcam stop śrubę ( czyli bardziej wystaje koniec śruby i ramię geometrii opiera się wcześniej) to zwiększam czy zmniejszam przepływ spalin? Chodzi mi o to w którą stronę dokonać korekty czy wkręcić śrubę żeby bardziej wystawała czy wykręcić żeby mniej wystawała w miejscu styku z ramieniem?

Dodano po 4 minutach 26 sekundach:
Czy może ustawić tak jak na filmie :. https://youtu.be/kPw7-uOF3vU wtedy zrobię porządne logi

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: gozdzik77 » 03 lis 2020, 20:30

Miom zdaniem jak wykręcasz tą śrubę (cofasz zderzak w stronę nakrętki kontrującej) to turbo powinno lepiej reagować bo zwiększa się przepływ spalin przez kierownicę i wirnik. Ale po tym zabiegu raczej powinieneś doregulować nastawnik na tych trzech śrubkach bo może wywalać błąd. Jeżeli się mylę to niech mnie ktoś poprawi.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 04 lis 2020, 07:50

Nastawnik trzeba regulować koniecznie, bo nawet po przekręceniu śruby pół obrotu zakres nastawnika wychodzi poza zakres 20%-80% i przestaje działać. Czyli żeby poprawić wstawanie turbiny powinienem wykręcić śrubę , czyli pozwolić by ramię opierało się trochę później niż teraz?

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: konradkry77 » 04 lis 2020, 14:46

Zamykając żaluzje zmniejszacie przepływ spalin. dlatego zbyt przymknięte dławią silnik bo spaliny nie mają jak szybko opuścić kolektora wydechowego.

gozdzik77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 226
Rejestracja: 11 lis 2010, 13:05
Imię: Tomek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 BMK 224KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kalisz

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: gozdzik77 » 04 lis 2020, 16:58

konradkry77 wytłumacz kiedy turbina więcej pompuje: czy gdy ramię zmiennej geometrii jest przy śrubie zderzaka czy w pozycji perzeciwnej gdy ramię jest maxymalnie oddalona od zderzaka? Pominimy na razie temat że nastawnik to reguluje w zależności od potrzeb. Wyjaśnijmy skrajne przypadki.
A6 C6 3.0.TDI QUATTRO 225PS-BMK manual 2005r

konradkry77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 958
Rejestracja: 27 paź 2018, 21:14
Imię: Ustaw imię i auto
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2008
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: konradkry77 » 05 lis 2020, 08:02

Jak są przymknięte, dokonujesz zawężenia przelotu co wywołuje przyspieszenie gazów które napędzają wirnik,
podobna sytuacja z końcówką na wężu wodnym , ściskasz i strumień wody leci dalej .
Oczywiście tutaj trzeba znaleźć złoty środek nie przymknąć za dużo by nie dławić silnika. dlatego regulacje robimy o góra pół obrotu.
warunkiem są sprawne inne komponenty silnika.

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 05 lis 2020, 21:14

W mojej sytuacji zacząłbyś o pół obrotu w którą stronę?

Daniel2411
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 01 paź 2020, 09:29
Imię: Daniel
Moje auto: A8 D3
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: 4WD
Skrzynia: Automat
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Krynica Zdroj

Re: 3.0 TDI brak mocy do 2200obr

Post autor: Daniel2411 » 06 lis 2020, 14:34

Inaczej zapytam: przymknięta geometria jest przy stop śrubie czy w pozycji odwrotnej?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga