Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Maglownica
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C6 2.4 2004r - wyciek płynu po wymianie termostatu
Autor Wiadomość
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2018-12-25, 15:58   A6 C6 2.4 2004r - wyciek płynu po wymianie termostatu

Auto: audi a6 c6 2.4 177km benzyna z lpg limuzyna 2004r

Witam, 3 tygodnie temu dałem mechanikowi auto żeby wymienił mi termostat. Wszystko fajnie spoko i 3 dni temu wchodzę do auta a tam cały płyn chłodniczy ze zbiornika uciekł, no więc dolałem do maksa, i wczoraj znów ubyło ale tym razem ubyło do ok. 1cm poniżej minimum , mówie no dobra pewno zapowietrzony, więc dolałem na pomiędzy min i maks i dziś wchodzę i znów to samo ok.1cm poniżej minimum, więc dolałem przejechałem może 8km i znów płyn 1cm poniżej minimum. Nie czuć żadnego brzydkiego zapachu, z rury nie kopci jakoś mocno myślę że to co kopci to normalne podczas aktualnej temp.
Jeszcze powiem że dziś na odpalonym obserwowałem ten płyn to troche bulgotał w srodku po lewej stronie tak lekko, nie widać żadnego dymu nie widać, płynu nigdzie też nie widać.
Macie jakiś pomysł? Mieliście podobnie? Nie wiem co to może być, myślicie że mechanik mógł coś źle zrobić? Może dolanie samego uszczelniacza załatwi sprawę? Czy może jakiś wężyk trzeba wymienić?(wężyk wody jeden był wymieniany bo króciec pękł) nie ma mazi na korku ani nic wszystko niby fajnie wygląda a jednak tak nie jest, macie jak doradzić?

Z góry wielkie dzięki każdemu za pomoc w rozwiązaniu problemu
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 484 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8617
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-12-25, 17:24   

Jeśli ucieka zawsze do tego samego poziomu, to wyciek jest na tej samej wysokości co lustro płynu w zbiorniczku. Gdyby wyciek był w niższym punkcie, to w zbiorniczku miałbyś pusto. Sprawdź złączki, króćce, które mógł ruszać mechanik podczas wymiany termostatu.
 
 
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2018-12-25, 18:51   

mat1324 napisał/a:
Jeśli ucieka zawsze do tego samego poziomu, to wyciek jest na tej samej wysokości co lustro płynu w zbiorniczku. Gdyby wyciek był w niższym punkcie, to w zbiorniczku miałbyś pusto. Sprawdź złączki, króćce, które mógł ruszać mechanik podczas wymiany termostatu.

Można z takim stanem jeździć ? Czujnik nie woła o dolanie no ale kij wie :/
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 484 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 8617
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2018-12-25, 19:59   

Jeśli zawsze spada do tego samego poziomu i nie zapala się kontrolka, to możesz tak jeździć, ale postaraj się zlokalizować wyciek.
 
 
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2018-12-25, 20:04   

mat1324 napisał/a:
Jeśli zawsze spada do tego samego poziomu i nie zapala się kontrolka, to możesz tak jeździć, ale postaraj się zlokalizować wyciek.

No jutro spróbuje zlokalizować, i zanieść do mechanika ehh. Dzięki wielkie za radę :)
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 374 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6273
Skąd: Września
Wysłany: 2018-12-25, 21:22   

Cytat:
Może dolanie samego uszczelniacza załatwi sprawę?


Proponuje nawet nie myśleć o używaniu takich specyfików ;)
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2018-12-25, 21:38   

bendzji napisał/a:
Cytat:
Może dolanie samego uszczelniacza załatwi sprawę?


Proponuje nawet nie myśleć o używaniu takich specyfików ;)


No też przeciwny temu jestem :/ już dosc tego auta mam pomału, kupiłem je 3miesiace temu i ciagle u mechanika krociec wody potem odbojnice na amorki potem termostat ehhh juz żałuję ze nie kupiłem 3.0 diesla w audi lub bmw :/

[ Dodano: 2018-12-26, 20:01 ]
Wlazłem dziś do auta i proszę, płynu ile wlałem tyle było, ale dziwna sprawa że jak odpalam klime to co jakiś czas przez chwilę trochę śmierdzi ale to na jakieś 3sec. Nie ma żadnego nalotu na korku oleju ten zapach też w oczy nie gryzie, z rury wydechowej też jakoś specjalnie czegoś mocno nie czuję myślę że to bardziej zapach lpg <stres> mam nadzieję że to nie będzie uszczelka <stres> jutro jadę do mechanika żeby sprawdził wszystko <uoee> jak myślicie? Może się mieszać z olejem ?
 
 
bendzji 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ASB
Imię: Michał
Pomógł: 374 razy
Wiek: 35
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 6273
Skąd: Września
Wysłany: 2018-12-26, 20:53   

a może gdzieś podpięcie płynu chłodnieczeg pod redukutor LPG przepuszcza?
_________________
Były: A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI Są: A4 B5 1.8T TIP , A6 C6 3.0TDI MAN
 
 
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2018-12-26, 21:19   

Chwile odstało odpaliłem znów i znów spadł poziom płynu do tego widziałem unoszącą się pare/dym kolo przedniej przeciwmgielnej lampy, autu mocy nie brak.

[ Dodano: 2018-12-26, 21:20 ]
bendzji napisał/a:
a może gdzieś podpięcie płynu chłodnieczeg pod redukutor LPG przepuszcza?


Istnieje taka możliwość ze mechanik jak termostat wymieniał to mógł źle podpiac lpg spowrotem.
Dodam że jak nie spadł ten poziom płynu to jechałem bez klimy a teraz jak spadł jechałem z klima

[ Dodano: 2018-12-28, 19:32 ]
Niby oringi byly zle ale wymienil nowy korek tez i po przejechaniu 20km znow spadlo na ten sam poziom :/ zaczynam sie juz bac czy to nie bedzie glowica :/ mozna to sprawdzic bez rozbierania? <stres>
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
jaris2 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Bartek
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 03 Kwi 2017
Posty: 58
Skąd: Opole
Wysłany: 2018-12-30, 16:12   

Miałem podobny problem, u mnie rozszczelnik się sam zbiornik, okazało się że ma mikro pęknięcie, a później strzelił waz i płyn schodził momentalnie. Sprawdź układ pod cisnieniem
 
 
Fluqs 


Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Imię: Damian
Dołączył: 25 Gru 2018
Posty: 6
Skąd: Farum
Wysłany: 2019-01-11, 06:43   

Wyszlo na oringi <okok>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: