Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[INNY] Układ doprowadzania wtórnego powietrza SAI

Silniki benzynowe
matt4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 100
Rejestracja: 01 wrz 2013, 12:38
Lokalizacja: Cieszyn

Post autor: matt4 » 23 kwie 2014, 12:27

silnik 2.7T BES też to ma :) tylko nie ma co ogrzewać bo kata już nie ma :)

Paluch85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 69
Rejestracja: 24 cze 2010, 19:18
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Paluch85 » 06 maja 2014, 20:36

ARE 2.7 BT 250 PS.
Pompa SAI wyła jak odkurzacz, odłączyłem ją i spokój. Dlaczego niektorzy piszą że po odłączeniu układu SAI auto może więcej palić ??

paput
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 293
Rejestracja: 08 paź 2011, 13:27
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BDH 180KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Puławy
Kontakt:

Post autor: paput » 17 gru 2014, 14:17

czy pomiędzy tym czerwonym elementem (miejscem mocowania przepustnicy) a przepustnicą powinna być uszczelka nr 4, czy to jest własnie ta uszczelka? ??? Bo na zdjęciach wygląda inaczej
Obrazek

Obrazek

MrDarcy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 03 maja 2010, 15:06
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: MrDarcy » 12 sie 2015, 08:55

Odgrzeję nieco temat bo problem zdaje się nie rozwiązany a ja do kompletu chciałbym dorzucić kod silnika BEL produkowany na rynek USA. Od dłuższego czasu zabieram się za wyprucie całej instalacji SAI w celu przejrzenia i zdiagnozowania problemu. Patrząc jednak na schemat dostrzegam istotne różnice pomiędzy tym co w schemacie i tym co u mnie pod maską. Niestety zanosi się na dłuższą zabawę.
Jest - A6 C5 2.7t BEL, Allroad 2005, Tiptronic
Było - A6 C5 3.0 Quattro 2004, Avant, Tiptronic -skradzione
Było - B4 80 2.0 1992

cegielka111
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 09 lip 2015, 15:48
Lokalizacja: PL / UK

Post autor: cegielka111 » 01 gru 2015, 22:42

Przepraszam najmocniej za błędne moiejsce z moim problemem. Czy moderator moze wyciąć to z tematu i założyć go w odpowiedni miejscu?

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 29 gru 2015, 22:41

http://www.fotosik.pl/ koledzy ja nie mam tego czujniczka tylko ten po prawej i jest tylko kostka koloru zielonego silnik mam jak w opisie aqd dzieki

kamilo88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 gru 2015, 18:38
Lokalizacja: Radziejowice

Post autor: kamilo88 » 02 sty 2016, 02:20

Koledzy mam takie pytanie odnośnie instalacji podciśnienia jakie skutki lub zalety mogło mieć odłączenie tego zbiorniczka ( balwanka)? Pytam dlatego ze po kupnie auta miałem go odłączonego a po ppodpięciu nie zauważyłem różnicy.

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 02 sty 2016, 21:02

I jak powinienem miec ten zaworek czy nie bo nie wiem co robic pomocy

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 02 sty 2016, 22:44

jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

markovsky
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 45
Rejestracja: 22 paź 2015, 18:33
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski

Post autor: markovsky » 12 lut 2016, 17:19

Ma ktoś może jakąs instrukcje lub podpowie jak usunąc to całe sai ? Co odpiac i zaslepic ? I czy w 2.8 ALG mozna usunac bezprobemowo ALG . Podpowiem ze w pompie od SAI jest woda , prawdopodbnie nie dziala , bo nigdy jej nie slyszaem . Wyczytalem na forum a4 , że nieprawidlowe dzialanie moze byc przyczyna falowania obrotow na jałowym , czy to prawda ? Mecze sie z tymi obrotami odkad kupilem auto . Pozdrawiam

Kosmy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 07 sty 2015, 18:13
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: Kosmy » 15 lut 2016, 20:22

A ja mam pytanie dotyczące elektrycznej pompy podciśnienia wzmacniania siły hamowania (tak brzmi nazwa wg. etki) mam ja przeniesiona do podszybia bo w jej miejsce wszedł parownik i było za ciasno Wracam do pytania jak włączę silnik to słyszę jak prze chwile pracuje ale nie to jest clu pytania jak ruszę i na chwile przy hamują to mi spada ładowanie akumulatora z 14,1V do 13 czy to jest normalne? czy raczej co nie halo z połączeniem elektrycznym pompy

Awatar użytkownika
marc26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 39
Rejestracja: 10 sie 2012, 11:06
Lokalizacja: Grodków/opolskie

Post autor: marc26 » 05 mar 2016, 20:25

Witam.

w 2.7T 230Km AZA też mam SAI

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 28 mar 2016, 19:51

U mnie dziś kontrolka silnika i błąd:

Kod: Zaznacz cały

17819 -  Secondary Air Injection System; Bank 2&#58; Insufficient Flow

Szybka kontrola podciśnień i okazało się że przy samym zaworze z tyłu na głowicy rozsypał się przewód podciśnienia ( jedyny którego do tej pory nie wymieniłem bo jakoś tak z tylu był ;) ) , przy okazji pękł ten plastikowy wężyk , też posztukowany <okok>
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

kolczyk21002100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 77
Rejestracja: 08 gru 2015, 18:26
Lokalizacja: stargard szcz

Post autor: kolczyk21002100 » 05 lip 2016, 22:52

bendzji pisze: jak poprawisz link żeby coś było widać to podpowiemy <lol>


ale musisz mieć niebieską wtykę i zaworek - on jest od zmiany długości kolektora dolotowego
dawno mnie nie było a wiec witam kolegów
nie wiem o co ci chodzi z tym linkiem ale mam ta wtyczkę i zaworek i wiem ze ona jest od zmiany długości dolotu bo wymieniałem wężyki ale nie mam tego drugiego zaworka a wtyczka od niego leży sobie luzem i cały czas mam den błąd, i pytanie jak to wpływa na pracę silnika

Awatar użytkownika
bendzji
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7154
Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Września

Post autor: bendzji » 05 lip 2016, 23:05

w twoim pości jest link do fotosik.pl ;)


w AQD jest SAI także ten drugi zaworek powinien być , ma to znaczenie tylko w fazie rozgrzewania dla ekologii..

jak nie chcesz dokładać tego zaworka to trzeba wyciąć programowo w ECU
BYŁY : A4 B5 1.9TDI TIP , A6 C5 2.4 MULTI , A6 C6 3.0TDI MAN , A4 B5 1.8T TIP , A4 B7 2.0tdi , MULTI , Ford Smax 2.0TDCI DURASHIFT
JEST : Ford Smax mk2 2.0tdci , A6 C6 3.2 TIP

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga