Te pojedyncze szarpnięcia to wypadanie zapłonu na LPG, jeśli cewka WN + świece OK, jeśli pojawiać zaczęło się stopniowo i co jakiś czas, a później zwiększać częstotliwość, na 99% reduktor LPG zarósł brudem. Polski LPG jest bardzo brudny, dlatego filtr fazy lotnej odstojnikowy + wredne filtry, np. włókno szklane, to podstawa, taniej jest wymieniać co roku filtry niż wtryski LPG co parę lat.
U mnie reduktor AC R01 250KM (więc ze sporą nadwyżką) powiedział pa-pa po 12 latach (150k km) dając mi znak TYLKO na jednym odcinku: pod górę, jednostajna prędkość 100kmph, wypadające pojedyncze zapłony, z czasem coraz więcej aż operowanie gazem było minimalne, po rozebraniu: cała strona ciekła gazu była zaolejona tak, że ledwo drożna, zamiast odparować w fazę lotną, musiał momentami iść w fazie ciekłej na wtryski.
Wtryskiwanie ciekłego, nieodparowanego!, LPG w silnikach MPI (wtrysk pośredni) potrafi uśmiercić silnik, napraw to jak najszybciej. Często nie opłaca się regenerować reduktora, w pakiecie wymień od razu eletrozawór przy reduktorze, koszt niewielki a spokój na długo (one też potrafią zarosnąć zanieczyszczeniami z gazu, można to czyścić, regenerować, ale za typowe 70-100zł masz spokój na okres ważności nowej butli LPG).
Jeśli masz trochę umiejętności, reduktor+elektrozawór wymienisz samemu, nie jest to skomplikowane, wymaga troszkę pojęcia o LPG i mechanice i garści akcesoriów gazowych do wymiany (nyple, uszczelnianie przewodów, itd.).