Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Warsztat samochodowy Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Skrzynie
biegów
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Regeneracja
reflektorów
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Autor Wiadomość
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-09-16, 23:08   

Poszukam gdzies na allegro z kodem. Kod bedzie na radiu czy gdzies w starym dowodzie jak sciagalem auto z holandii
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Tomex95 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Imię: Tomasz
Wiek: 18
Dołączył: 27 Gru 2016
Posty: 35
Skąd: Szczytno
Wysłany: 2017-09-29, 08:50   

Zapodsj kodowanie licznika i radia
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-09-29, 21:30   

ok jutro z ranan zejde do auta i podam :) narazie też szukam czegoś na allegro.
Czy jak wyjme swoje radio i wsadze jakeś inne np zakodowane to fis działa? tzn powinien świecić sie napis safe? bo nie wiem czy kupować coś taniego byle by sprawdzić czy dać tą 100 za coś z kodem lub rozkodowane. Miałem do urzędu podskoczyć i zerknąć czy w dokumentach jest kod od radia.

Ale najpierw to kodowanie.

[ Dodano: 2017-10-01, 22:24 ]
Zapomniałem dodać kodowania.

Licznik to: 03344
Radio : 00207
workshop code: 02325

Radio zakodowane chyba ok według procedury:
Kodowanie I gen

wybierz Sterownik 56 (Radio/Nawigacja)
Kodowanie sterownika -> funkcja 07

00?xx: Liczba głośników pasywnych

0 - brak głośników pasywnych (Bose-Soundsystem)
1 - 1 głośnik paswyny z przodu po lewej stronie (Bose z telefonem)
2 - 2 głośniki pasywne z przodu i 2 aktywne z tyłu
5 - 2 głośniki pasywne z przodu, brak głośników aktywnych z tyłu

00x?x: System dźwięku

0 - standardowy (brak Bose-Soundsystem)
1 - Bose-Soundsystem

00xx?: konfiguracja radia

+1 - ferngespeiste Antenne
+2 - zmieniarka CD
+4 - drugi wyświetlacz (Radio/Navigation)

Mam woofer ale nie mam bose, mam zmieniarke i działa, mam wyświetlacz na zegarach i działał ok, antena jest, sygnał łapie, ostatnio wymieniałem uszczelkę i wszystko spięte jest. Fakt, że odłączyłęm nawigacje fabryczną bo jadła za dużo prądu na postoju, wyjąłęm z niej bezpiecnzik poprostu.

Mam tez komunikat w formie błedu DATA CAN BUS, nie wiem co on oznacza, nie ma nigdzie opisu.


Zegary to:

Coding

??xxx: Options
+01 = Larger Fuel Tank (80 liters for 8-Cylinder Quattro and S6)
+02 = Seatbelt Warning active
+04 = Tires for Allroad (MY 2002+)
xx?xx: Country
0 = Germany
1 = Rest of World (Left Hand Drive)
2 = USA
3 = Canada
4 = Great Britain
5 = Japan (Left Hand Drive)
6 = Arabian States
7 = Australia and New Zealand
8 = Rest of World (Right Hand Drive)
9 = Japan (Right Hand Drive)
xxx??: Engine
40 = 4-Cylinder Diesel
42 = 4-Cylinder Gasoline
44 = 4-Cylinder Gasoline Turbo
60 = 6-Cylinder Diesel
62 = 6-Cylinder Gasoline
64 = 6-Cylinder Gasoline Turbo
83 = 8-Cylinder Gasoline

wygląda, że benzyna turbo kod 44 na końcu się zgadza, dodawałem kontrolkę pasów ale chyba cos uciekło i jest kontrolka pasów i wiekszy zbiornik paliwa jako cyfra 3 to zmienie na 2 a kolejna cyferka 3 to poprostu ładniejszy dzwięk ma buzer przy otwartych drzwiach. Jak się zmieni na uk to pokazuje w milach ale dzwięk jest kicha. Nuiemcy mają 0 i dziwęk też jest straszny.

Co zrobić, podmienić radio?
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 327 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5743
Skąd: Września
Wysłany: 2017-10-01, 22:07   

włóż z powrotem bezpiecznik od Navi - jeżeli dobrze pamiętam to w twoim roczniku czytnik z Navi jest spięty z licznikiem po CAN , a radio jest skomunikowane po ENA DATA CLOCK z licznikiem , po odpięciu navi coś może mu się kręcić

mam jeszcze pomysł , przed zamontowaniem z powrotem bezpiecznika - zmień adpatację kanału 62 w liczniku na 0 ( teraz chyba masz tam ustawione 4 ) , licznik czeka na sygnał z navi i blokuje wyświetlanie sygnałów z radia
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
zarzyk 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: APU
Wiek: 28
Dołączył: 04 Mar 2012
Posty: 629
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-02, 17:17   

zerknę rano w takim razie i dam znać. Próbuję skojarzyć kiedy sie to stało czy właśnie przy wyjęciu navi bo kupiłem drugi czytnik płyt i też coś było z nim nie tak, dla tego wyjałem bezpiecznik. Ok w takim razie notatki zrobione jutro po pracy zdam relację.
_________________
Nie bój się eksperymentów. Amatorzy zbudowali Arkę Noego a fachowcy Tytanic-a
ETKA ELSA i VAG - zapraszam :)
 
 
Gasiak88 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARJ
Imię: Piotr
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-10-21, 14:25   

witam, mam takie pytanie, musiałem wymienić silnik w swoim a6 2.4 i teraz zamontowany jest AML z sensorem oleju a w poprzednim silniku tego nie było, akurat wymieniam licznik na taki z fisem i chciałbym wiedzieć czy w przedliftowym liczniku z fisem da się podłącyć ten sensor?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 327 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5743
Skąd: Września
Wysłany: 2017-10-21, 17:08   

jeżeli to licznik z elektronicznym zegarkiem to tak
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Gasiak88 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ARJ
Imię: Piotr
Dołączył: 11 Wrz 2017
Posty: 3
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2017-10-22, 11:11   

a jeszcze jedna sprawa, licznik z fisem mam od a4 2000r, czy jeżeli wrzuce do tego licznika wsad z licznika a6 to wszystko bedzie ok?
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 327 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5743
Skąd: Września
Wysłany: 2017-10-22, 14:21   

nie do końca , bo nie będzie ci pokazywać drzwi otwartych , nie do końca jestem w stanie przewidzieć zachowanie podświetlenia deski ( w a4 jest w prawym pokrętle licznika )

Jakbyś chciał miałbym coś z A6 C5 na wymianę
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
matts84 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALT
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 2017-11-19, 23:07   

Panowie, czy jest ktoś w stanie mi odpisać jak odczytać PIN z licznika Jaeger z Immo3? KKL i Vag eeprom programmer nie odczytują wsadu.

Wyczytałem, że jeśli w VCDS odczyta VIN i numer to mam IMMO3, u mnie tak jest. Chce zmienić licznik na Pełny FIS, i teraz pytanie nr 2 jak poznać który będzie miał IMMO3? mój to 4B0 920 900 R
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 327 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5743
Skąd: Września
Wysłany: 2017-11-20, 09:12   

Masz immo3 , nie mam żadnej wątpliwości , każdy licznik poliftowy będzie immo3 , szukasz zegarów z końcówką 933J

Jeagery rusza VagTacho
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
matts84 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.0 130KM
Napęd: FWD
Rok: 2004
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALT
Imię: Marcin
Wiek: 33
Dołączył: 14 Lis 2017
Posty: 3
Skąd: Chełm
Wysłany: 2017-11-20, 10:38   

Dzięki tu i na PW za wskazówki, może ktoś z okolic Chełma jest i ma VagTacho?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
horni 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI CANA 190KM
Napęd: FWD
Rok: 2009
Skrzynia: Multitronic
Imię: Tomek
Dołączył: 23 Mar 2012
Posty: 14
Skąd: Gołdap
Wysłany: 2017-12-01, 10:14   

Witam czy zegary od polifta z canem diesel, da się przekodować do benzyny przed liftem bez can .Chodzi mi o to że nie wskazuje obrotomierz i pipczy zapalona kontrolka od oleju czy można to w którymś kanale przekodować?
 
 
ojok 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: APU
Imię: Krzysiu
Wiek: 26
Dołączył: 10 Sty 2017
Posty: 1
Skąd: Chorzów
Wysłany: 2017-12-01, 16:43   

Witam,
czy ktoś na Śląsku zajmuje się wymiana licznika na pełen fis z totalnej biedy?
1.8T AEB
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 327 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5743
Skąd: Września
Wysłany: 2017-12-01, 18:51   

horni napisał/a:
Witam czy zegary od polifta z canem diesel, da się przekodować do benzyny przed liftem bez can .Chodzi mi o to że nie wskazuje obrotomierz i pipczy zapalona kontrolka od oleju czy można to w którymś kanale przekodować?


od softu d12 nie pójdzie , nie ma elementów na PCB żeby po analogu chodziło ( możesz dla testu wgrać inny soft wcześniejszy , prześlij mi ten wsad to coś dobiorę , ale raczej szanse marne )
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: