Audi A6 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum a6, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC Sklep online samochodowych Led Toyota Avensis felgi audi a6 warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
MOTONET
Części online
Sklepledowy.pl
Felgi aluminiowe
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C5 - Wymiana licznika bez FIS na pełny FIS - przedlift
Autor Wiadomość
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-05-06, 18:51   

Pin niepotrzebny do zmiany adaptacji w kanale 60

Gateway typowego nie ma w C5 też nic dziwnego że błąd komunikacji


Na tym.zdjęciu teo nic nie widać , musiałbyś opisać i dokładniejsze foto zrobić ale podejrzewam że LPG podpięte

Kabelki can to pomarańczowe skręcone ze sobą kable , będą widoczne w białej wtyce koło ECU
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Stachu8891 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: Marcin
Wiek: 29
Dołączył: 18 Sie 2016
Posty: 12
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 2017-05-06, 20:23   

[ Dodano: 2017-05-06, 21:30 ]
Ok, sprawdzę... gdzie szukac magistrali can? Od strony licznika ktory kabel i z ktorej wtyczki to ecu? Mozliwe ze cos nie styka, bo zegarka tez nie mialem a okazal sie wypchniety jeden pin z niebieskiej kostki
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-05-06, 20:44   

w zielonej wtyce licznika pin 18 ( CANH ) i 19(CANL ) , przez czerwoną wtykę koło ECU pin 14 ( CANL) i pin 15 ( CANH ) , do ECU pin 58 ( CANL ) i 60 ( CANH )

pomarańcz czarny - to can High
pomarńcz brąz - to can Low
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
speton 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Wiek: 30
Dołączył: 28 Paź 2009
Posty: 38
Skąd: Przemyśl
Wysłany: 2017-05-18, 23:31   

Ja nie mogę nigdzie znalesc tej wtyczki do licznika. Kolega pisał ze na allegro lub naszrocie Ale nikt tego niema każdy kable na kilo sprzedaje. Może ktoś pomoże kupić ?
 
 
mat1324 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Rok: 2011
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CDYA
Imię: Mateusz
Pomógł: 225 razy
Wiek: 25
Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 3601
Skąd: Nowy Tomyśl
Wysłany: 2017-05-19, 00:00   

Czy chodzi o to taką zieloną wtyczkę: 8L0 972 977 C lub 1J0 972 977 C?
 
 
Mamil997 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Imię: Kamil
Wiek: 26
Dołączył: 18 Maj 2017
Posty: 1
Skąd: Racibórz
Wysłany: 2017-05-19, 11:14   

Cześć , Panowie zgłupiałem już i nie wiem co zamówić do końca , Audi polift 2002 bez fisa - zamówiłem licznik pełen fis od 2,5tdi ponadto manetke pająk tak mi sie wydaje że ona będzie ok , czy po za tym mam jakąś kostke zamówić ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-05-19, 12:15   

no szarą wtyczkę licznika

[ Dodano: 2017-05-19, 13:16 ]
speton napisał/a:
Ja nie mogę nigdzie znalesc tej wtyczki do licznika. Kolega pisał ze na allegro lub naszrocie Ale nikt tego niema każdy kable na kilo sprzedaje. Może ktoś pomoże kupić ?


pasuje ze sterowników sampoziomu xenon , z klimatronika , w nowych lampach np. B8 też jest brązowa pasująca wtyka
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Gacek33 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ARJ
Imię: Daniel
Dołączył: 04 Wrz 2015
Posty: 3
Skąd: TL
Wysłany: 2017-06-12, 18:04   

Witam. Kupiłem audi a6 avant z 99r (modelowo chyba 2000 bo Y w VIN) i ktoś już wcześniej byle jak zmienił licznik na taki 4B0 920 981K (soft D07). Po zakupie i zagłębieniu się w temat dołożyłem manetkę i piny 14 15 16 z szarej kostki do masy, tarcze były już przełożone na EU. Zostało najtrudniejsze zadanie czyli prędkościomierz. Kupiłem Kabelek USB VAG KKL od Viakena za 55zł (Polski) zgrałem wsad programem vageepromprogrammer 1.19g.
Byłbym bardzo wdzięczny za przerobienie tego wsadu na EU i potwierdzenie czy ten licznik to nie crypto (licznik ma ringi i podświetlane wskazówki po zapłonie oraz na nalepce z tyłu pieczęć z cyframi "2001") Obawiam się też DEF po modyfikacjach
Pozdrawiam
 
 
wallygraf 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Wiek: 37
Dołączył: 12 Cze 2017
Posty: 1
Skąd: GPU
Wysłany: 2017-06-12, 21:12   

Witam.
Kupiłem A6 C5 2.5TDI z 2000 roku. Problem jest z licznikiem. Licznik bez ringów ale białe podświetlenie i zegarki elektroniczne i ma mały wyświetlacz 1/2FIS ale nic prawie na nim nie widać. Chciałbym zmienić licznik na taki z FIS lub 1/2 FIS z polifta i uruchomić komputer pokładowy. Zczytałem eprom licznika vag-tacho i pokazuje mi 4B0920900D (eprom 93c86), a to niby licznik od benzyny???
Wcześniej miałem Golfa IV w TDI z 2002 roku i tam zmieniałem zegary 4 razy za każdym razem wgrywając tylko zmieniony wsad do licznika. Czy w audi to też takie proste? Jakiego licznika z polifta szukać (oznaczenie) i czy manetki z golfa przydadzą mi się w Audi?
Z góry dziękuję za pomoc.
_________________
wallygraf
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-06-12, 21:34   

ten licznik to crypto ;) odpowiedziałem Ci na PW
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
radar741 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Radek
Wiek: 25
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-07-31, 12:47   

Witam, chcę wymienić ecu ponieważ chcę pozbyć się błędów tylnych sond i sai (usa 98r),
jednak mam problem z wyciągnięciem pinu, popularne programy podają pin 0000.
W linku wsad zegarów, ecu nie udało się pobrać. Jest ktoś w stanie wyciągnąć pin?
https://drive.google.com/open?id=0B2dp0wFDT8rReGRGV2NPR01aNUE
Z góry dzięki.
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-08-01, 08:37   

W USA nie ma Immo do 2000 roku , dlatego jedyna opcja wyłączyć immo w nowym ECU
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
radar741 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Radek
Wiek: 25
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-01, 15:47   

Czyli w moim przypadku zostało jedynie lutowanie?
 
 
bendzji 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Kod silnika: AML
Imię: Michał
Pomógł: 322 razy
Wiek: 33
Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 5644
Skąd: Września
Wysłany: 2017-08-01, 20:53   

czego lutowanie?
_________________
=== A6 C5 2.4 AML Multitronic i A4 B5 1.8T AWT Tiptronic ===
 
 
radar741 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Imię: Radek
Wiek: 25
Dołączył: 15 Lis 2016
Posty: 6
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-04, 08:54   

Scalaka w ecu, żeby wyłączyć immo.
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: