Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 2.8 Q] drgania podczas jazdy

Układ napędowy i skrzynie biegów
Ignatius
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 11 mar 2009, 13:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ignatius » 17 lip 2009, 09:40

Pólosie też się wyważa i może trzeba to własnie zrobić?
Moga tez mieć mikropęknięcia (jest specjalna metoda sprawdzania półos poprzez prześwietlanie). Bo jeśli nie felgi i nie opony, przeguby wymienione, koła wyważone na samochodzie to mało możliwości już zostało ....
--
Ignatius

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 20 lip 2009, 23:58

Tak jak pisałem półosie rownież sprawdzone na ewentualność bicia heh teraz to zostalo tylko odpalic auto na podnosniku zalaczyc bieg i sprawdzic co tam tak wibruje mysle ze to jedyne rozsadne rozwiazanie bo tak to juz prawie cale auto odnowilem i nic hehe
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Szpinak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 21 maja 2009, 00:06
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szpinak » 21 lip 2009, 23:48

Witam mam ten sam problem.. Wał po regeneracji czyli podpora i tylni przegub ... Tarcze z klockami nowe i dalej to samo... Jutro jade do znajomego na podnosnik i zobaczymy co pokaze he he... ps u mnie wibracje powstaja przy hamowaniu oraz w przedziale 110-130km/h napisze co z tego wyszło... ;-)

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 22 lip 2009, 00:08

Jak przy hamowaniu to znaczy ze zle zamontowane tarcze albo juz sie wygiely od mocnego hamowania a reszta to tak jak u mnie 110 130 wibruje ja stawiam na zle ustawiony wal i moze lozysko w skrzyni rozdzielczej tam gdzie torsen.Czekam z niecierpliwoscia na wyniki.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
Forum A6 C4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1681
Rejestracja: 15 mar 2009, 17:21
Imię: A6 C4 Forum
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1994
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Suwałki / Filipów

Post autor: Forum A6 C4 » 22 lip 2009, 13:32

a spróbujcie postawić na innych kołach
ja miałem coś podobnego po wymianie opon źle wyważone i na jednej guz :-P
u mnie drgania wystepowały przy wyprzedzaniu w czasie zmiany pasa i przy prędkości od 120

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 22 lip 2009, 15:13

To juz tez sprawdzałem mam 2 komplety alu zima i lato i na obu to samo w tym samym zakresie predkosci.
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 22 lip 2009, 21:50

mam to samo czyli drgania ale bardziej odczuwalne po drzeniu fotela pasazera
z tym ze w przedziale predkosci 100-120 km/h

ale nie mam quattro wiec moze faktycznie winne sa polosie :?:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 25 lip 2009, 21:38

Colin pisze:ale nie mam quattro wiec moze faktycznie winne sa polosie :?:
półosie idzie łatwo sprawdzić
oczywiście posiadając odpowiedni przyrząd
np średnicówkę
sam sprawdzałem, wiec spox do zrobienia

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 26 lip 2009, 10:03

goly191, jak mozesz to napisz jak to sprawdzic ( trzeba wyciagac je z auta?? )
,srednicowka to jest chyba do pomiarow srednicy i to wewnątrz otworu tak mnie kiedys uczyli ale to bylo juz dawno temu wiec moze sie cos pozmienialo :mrgreen:

wydaje mi sie ze masz na mysli sam czujnik zegarowy ale to tylko moje domysly ;-)
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Awatar użytkownika
goly191
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2027
Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Pomorskie

Post autor: goly191 » 26 lip 2009, 14:39

Colin pisze:goly191, jak mozesz to napisz jak to sprawdzic ( trzeba wyciagac je z auta?? )
spox
średnicówką mierzy się np bicie, czy w otworze, czy po powierzchni nie ma różnicy, bo przyrząd będzie pokazywał bicie
sprawdzenie
podnosisz autko, przykładasz czujnik do półosi, kręcisz i widzisz co się dzieje, co prawda wypada aby czujnik był przytwierdzony do "stojaka" aby stał sztywno, ja mam akurat coś takiego w warsztacie wiec problemu nie miałem, każdy zakład tokarski coś takiego ma
oczywiście pokazuje jakieś tam bicie, ale to są setne minimetra, czyli grubość lakieru, jakby było większe to coś nie tak
przykład czujnika mniej więcej o co kaman
http://www.allegro.pl/item691578592_czu ... akosc.html
http://www.allegro.pl/item697900838_oka ... yczny.html

Awatar użytkownika
Colin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 258
Rejestracja: 14 sty 2009, 22:35
Lokalizacja: Holandia/Slask

Post autor: Colin » 28 lip 2009, 23:11

goly191, ok kumam musze sprawdzic u siebie w aucie :mrgreen:
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
Obrazek

Szpinak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 21 maja 2009, 00:06
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szpinak » 29 paź 2009, 17:12

Nareszcie cisza i spokój w aucie!! :mrgreen: powodem moich drgan w aucie było walniete łożysko w przednim kole które wprawiało w wibracje auto i przy okazji było powodem giecia tarcz.... koszt łozyska 130zł + przetoczenie tarcz 30zł i malina panowie.... dodam ze na szarpakach tego luzu nie było czuć dopiero jak wymontowałem piaste :lol:

SANT0
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 672
Rejestracja: 29 wrz 2008, 20:07
Imię: Santos
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0T CREH 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: SANT0 » 29 paź 2009, 23:28

No kolego powiem Ci że jes to bardzo cenne info musze to u siebie sprawdzić a powiedz jeszcze czy bylo to kolo od strony pobocza?
Nigdy nie jeżdze szybciej niż widzę...

Szpinak
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 16
Rejestracja: 21 maja 2009, 00:06
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Szpinak » 29 paź 2009, 23:52

Tak od strony pasażera! luz był miedzy łożyskiem a piastą (góra dół) dziwne trochę ale jednak. Zanim to znalazłem nieźle się naszukałem juz półosie prawie kupilem... pozdro

Ława
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 167
Rejestracja: 13 wrz 2008, 01:18
Lokalizacja: Słupsk _ Irlandia

Post autor: Ława » 30 paź 2009, 01:06

Dzięki za info... <ok>
A4 2.8 ACK 1997/Vectra B 1.6 1998/Passat 2.0 AZM 2002, allroad 2.5 Tdi AKE 2001/Focus II 2.0 Tdci 2006/ Primastar 1.9 Dci 2006 - jest
A6 2.0 Tdi BRE 2007 - jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga