[ TIP] A6 C5 2.4 Tryb awaryjny
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 27 sty 2019, 14:56
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Czrnkow
Problem rozwiązany
Miałem dzień wolnego, wiec wykręciłem zegary, zaniosłem w ciepłe miejsce (z myślą ze je rozkręcę), wyczyściłem kostkę i gniazdo, podpoiłem aby zobaczyć czy działa i działa. Prawdopodobnie wine miała zaśniedziała kostka.
[ Dodano: 2019-02-17, 15:32 ]
I znowu problemy.
Był wymieniany płyn hamulcowy, czyszczony ezektor oraz dziurka w wydechu spawana, oczywiście ako odłączone.
Odpalam auto, a tu skrzynia działa w trybie awaryjnym, lekko szarpnie przy wrzucaniu "R", ale mocy brak biegi +/- nie śmigają.
W sterowniku od skrzyni jedynie jest błąd ABS/ASR błąd sporadyczny nie zwiazany ze sprzętem.
Może to byś spowodowane czymś od silnika, bo wydaje mi się ze chyba elektrozawór mógł się okręcić, przy wykreowaniu ezektora
Do sterownika silnika nie mogę się podpiąć.
Używam programu Polski VAG 4.9.
[ Dodano: 2019-02-27, 21:05 ]
Usterka rozwiązana, ale trochę czasu zeszło, zwykła "pierdoła" to była, był złamany kabel w wiązce co szła do pompy od ABS, wprowadzało to tryb awaryjny i nie szło się łączyć z sterownikiem silnika, teraz póki co jest ok.
Miałem dzień wolnego, wiec wykręciłem zegary, zaniosłem w ciepłe miejsce (z myślą ze je rozkręcę), wyczyściłem kostkę i gniazdo, podpoiłem aby zobaczyć czy działa i działa. Prawdopodobnie wine miała zaśniedziała kostka.
[ Dodano: 2019-02-17, 15:32 ]
I znowu problemy.
Był wymieniany płyn hamulcowy, czyszczony ezektor oraz dziurka w wydechu spawana, oczywiście ako odłączone.
Odpalam auto, a tu skrzynia działa w trybie awaryjnym, lekko szarpnie przy wrzucaniu "R", ale mocy brak biegi +/- nie śmigają.
W sterowniku od skrzyni jedynie jest błąd ABS/ASR błąd sporadyczny nie zwiazany ze sprzętem.
Może to byś spowodowane czymś od silnika, bo wydaje mi się ze chyba elektrozawór mógł się okręcić, przy wykreowaniu ezektora
Do sterownika silnika nie mogę się podpiąć.
Używam programu Polski VAG 4.9.
[ Dodano: 2019-02-27, 21:05 ]
Usterka rozwiązana, ale trochę czasu zeszło, zwykła "pierdoła" to była, był złamany kabel w wiązce co szła do pompy od ABS, wprowadzało to tryb awaryjny i nie szło się łączyć z sterownikiem silnika, teraz póki co jest ok.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 16 sty 2018, 16:11
- Imię: Radek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 193KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Chełm
Re: witam możesz mnie jakoś nakierować gdzie szukać usterki mam to samo w swoim swieci ewentualnie asr i abs oraz skrzy
Iszu pisze: ↑27 lut 2019, 21:05Problem rozwiązany
Miałem dzień wolnego, wiec wykręciłem zegary, zaniosłem w ciepłe miejsce (z myślą ze je rozkręcę), wyczyściłem kostkę i gniazdo, podpoiłem aby zobaczyć czy działa i działa. Prawdopodobnie wine miała zaśniedziała kostka.
[ Dodano: 2019-02-17, 15:32 ]
I znowu problemy.
Był wymieniany płyn hamulcowy, czyszczony ezektor oraz dziurka w wydechu spawana, oczywiście ako odłączone.
Odpalam auto, a tu skrzynia działa w trybie awaryjnym, lekko szarpnie przy wrzucaniu "R", ale mocy brak biegi +/- nie śmigają.
W sterowniku od skrzyni jedynie jest błąd ABS/ASR błąd sporadyczny nie zwiazany ze sprzętem.
Może to byś spowodowane czymś od silnika, bo wydaje mi się ze chyba elektrozawór mógł się okręcić, przy wykreowaniu ezektora
Do sterownika silnika nie mogę się podpiąć.
Używam programu Polski VAG 4.9.
[ Dodano: 2019-02-27, 21:05 ]
Usterka rozwiązana, ale trochę czasu zeszło, zwykła "pierdoła" to była, był złamany kabel w wiązce co szła do pompy od ABS, wprowadzało to tryb awaryjny i nie szło się łączyć z sterownikiem silnika, teraz póki co jest ok.
radek2252
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga