[ A6 C5 2.5 Tdi] SWAP silnika z 2.5TDI na 1.9TDI
szczerze to ja Wam powiem ze nawet gdyby ktos mi takiego swapa za darmo chcial zrobic to nie chce, 1.9 to zbyt glosny silnik, na tym litrze paliwa na 100km mi nie zalezy, a 1.9 tez bezawaryjny nie jest, tak dla porownania moja kuzynka kupila 2 lata temu a6 1.9 tdi 98r za... 18 tys zl (śmiech mnie ogarnął) a ja 2.5 TDI w nie gorszym stanie za...8.5 tys, ona wladowala juz ok 4 tys zlotych w naprawy a ja .... póki co tylko wymienilem odme na nowy typ ktora kupilem od goscia za 40zl miesiac uzywaną bo zrobil bum takze nie wiem czy warto sie w te swapy na 1.9 bawic
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 23 mar 2014, 19:10
- Lokalizacja: krotoszyn
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1
- Rejestracja: 10 lip 2014, 11:16
- Lokalizacja: Sosnowiec
Od pewnego czasu jezdze 1.9 tdi afn 110km(passat b5) i audi a6c5 2.5 180km ake i poprostu audi kupilem bo afn 110 km nawet do budy passata jest troszeczke mulowaty i potrzebowalem czegos elastyczniejszego do jazdy prywatnie bo w pasatem (troche jezdze)co 3 miesiace wymieniam olej (10tys) i z audi z 2.5 tdi pomijajac to ze najezdzilem sie pol polski i naogladalem troche szrotów ktore nijak sie mialy do rzeczywistosci(opisow aukcji,zdjeci photoshop czy jak to sie teraz robi ) wkoncu znalazlem auto pod opolem ktore zdecydowalem sie przygarnac ze wzgledu na stan.Realia sa takie ze audi kosztowalo mnie tez pare tysiecy zeby doprowadzic do stanu nadajacego sie do w miare bezstresowej eksploatacji a silnik 110km przykladowo 3 razy mniej i poza wymianami rozrzadu oleji termostatu plynow itp do silnika sie praktycznie nie zaglada bo naprawde nie ma po co.Posiadalem 2 auta z tymi silnikam tylko jeden ulegl kolizji i z obu przypadkach jako auta wykozystywane do pracy sie w 100%sprawdzily.a audi i ogolnie silniki 2.5 tdi to bardzo wrazliwe jednostki ale mysle ze jak wlasciciel ma pojecie czym jezdzi i nie zaloje i robi wszystko na czas to auto tez odwdzieczy sie w miare bezproblemowa eksploatacja ale koszta silnika 2.5 sa nieporownywalne pewnie do wiekszosci 1.9 (wiadomo pompowtryski tez swoje kosztuja) dlatego dobrze miec oba pod domem i nie wpadac w paronoje ktory lepszy bo 2.5 (pisze o 180km wersji bo 150 troche malo na takie auto)to lepszy motor pod wzgledem kultory pracy elastycznosci ,jakiejkolwiek frajdy z jazdy itp i gdybyscie mieli do wyboru firmowke 2.5 lub 1.9 to nigdy nie wsiedli byscie do tego drugiego po prostu wybor silnika musi byc uzalezniony od tego ile poznie bedziemy w stanie i chcieli do auta dokladac i wzgledy ekonomiczne przemawiaja za 1.9 tym bardziej jezeli ktos chce autem pojezdzic wiecej niz np 5000km na trzy lata do kosciola lub na dzialke
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 lut 2013, 21:02
- Lokalizacja: Jarocin
- giganteusz
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 107
- Rejestracja: 29 sie 2008, 14:08
- Lokalizacja: Suwałki
Michal1010, to chyba miałeś padlinowate te 1.9TDI jak był mułowaty.
1.9TDi padnie silników do wyboru do koloru padnie 2.5TDI szukaj dobrego z latarką LED.
1.9TDI mułowate chip odmuli a 2.5TDI nikt nie chipuje.
ale c5 2.5TDI BAU końca produkcji fajna opcja i nie droga szkoda że tylko w automatach szło.
1.9TDi padnie silników do wyboru do koloru padnie 2.5TDI szukaj dobrego z latarką LED.
1.9TDI mułowate chip odmuli a 2.5TDI nikt nie chipuje.
ale c5 2.5TDI BAU końca produkcji fajna opcja i nie droga szkoda że tylko w automatach szło.
- bendzji
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 7156
- Rejestracja: 14 kwie 2012, 23:09
- Imię: Michał
- Moje auto: Inne
- Rocznik: 2019
- Nadwozie: Inne
- Silnik: Inny
- Napęd: Brak
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Września
Bora - silnik ma poprzecznie , inna miska , mocowania itd. , ten układ 4x4 to Haldex - czyli nie będzie pasować bez problemu
[ Dodano: 2014-12-03, 22:13 ]
[ Dodano: 2014-12-03, 22:13 ]
A przekodowałeś licznik na 4 cylindrowego Diesla?alankedzior pisze:Witam, po swapie silnika z AFB na AWX mam błędne wskazania zużycia paliwa średniego jaki i chwilowego. Licznik z dużym FISem miał z was ktoś podobny przypadek ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 130
- Rejestracja: 02 cze 2011, 00:02
- Lokalizacja: Starogard Gdański
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 lut 2013, 21:02
- Lokalizacja: Jarocin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 24
- Rejestracja: 11 lut 2013, 21:02
- Lokalizacja: Jarocin
Witam, nie wiem dlaczego ale w kanale 60 pokazuje mi cały czas kanała niedostępny. Sprawdzę innym kablem i programem. Lecz jest jeszcze jeden problem błedy, które zostały po swapie
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1635 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18044 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1636 - 35-00 - Please Register/Activate
18058 - Powertrain Data Bus: Missing Message from Instrument Cluster
P1650 - 35-10 - - - Intermittent
18043 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1635 - 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
18044 - Shareware Version. To Decode all DTCs
P1636 - 35-00 - Please Register/Activate
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga