Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFN 1.9 110 KM] Brak mocy notlauf

Silniki wysokoprężne
KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 14 paź 2017, 22:49

Podałem Ci wyżej . Ale zamiast roztwaniać kasę na naprawę zrób logi.

marsjan81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2017, 21:09
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: marsjan81 » 15 paź 2017, 08:50

Ok jutro zrobię te logi dynamicznie i zobaczymy

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 15 paź 2017, 10:30

Każdy log pojedynczo i od 1500 do 4200 na 3 biegu gaz w podłodze i nie odpuszczamy do końca

marsjan81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2017, 21:09
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: marsjan81 » 15 paź 2017, 10:45

Tak właśnie zrobię a jakie powinny być prawidłowe parametry.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 15 paź 2017, 11:16

Zrób i wklej tu my się zajmieny analizą tych cyferek co tam są :)

marsjan81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 12 paź 2017, 21:09
Lokalizacja: Jarocin

Post autor: marsjan81 » 28 lis 2017, 19:58

Wystarczylo wyregulowac sztange gruszki i jest ok

Awatar użytkownika
kamil216
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 54
Rejestracja: 13 wrz 2016, 18:12
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gołdap

[ AFN 1.9 110 KM] Słaba moc

Post autor: kamil216 » 07 gru 2017, 00:14

Witam mam pytanie co może być przyczyną zamulenia przyśpieszenia ? Chodzi o to że dopiero przy 2 tyś obrotach "rwie" do przodu a przed 2 tyś można powiedzieć że auto się toczy..

Dodam jeszcze że przy gaszeniu silnika auto całe "telepie". Nie wiem czy to coś ma wspólnego ale żeby nie pisać kolejnego tematu zapytam przy okazji.

KLICHO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 189
Rejestracja: 16 lut 2017, 08:32
Lokalizacja: Kielce

Post autor: KLICHO » 07 gru 2017, 00:25

Zrob logi dynamiczne 001 003 004 008 011 kazdy log pojedynczo. Sporo czynnikow moze miec wplyw na to.

piotroszko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 lut 2017, 09:04
Lokalizacja: Olsztyn

[ AFN 1.9 110 KM] Brak mocy po 2100 obr.

Post autor: piotroszko » 26 lut 2018, 15:46

Witam grono forumowiczów.
Mam od paru dni problem z audikiem. Pewnego dnia nagle (nie robiac nic ostatnio z samym samochodem) stracił na mocy.
Na dole obrotów czyli te 1600-2100 w miarę jakoś sie zbiera, ale po mniej wiecej 2100-2300, nie chce podawać mocy. Same obroty idą dalej, ale auto z wielkim problemem nabiera prędkości.
Podłączyłem kompa i sprawdziłem błędy a następnie zrobiłem logi dynamiczne na 3 biegu (nie były jakoś bardzo profesjonalnie zrobione ale najbardziej krytyczne fragmenty obrotów są).
Błąd: 17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
Grupa 8
Grupa 10
Grupa 11
Grupa 3 (coś chyba wykres zwariował)

Po zrobieniu tego wszystkiego wymieniłem zapobiegawczo zawór n75. Nic to nie pomogło.
Moje przypuszczenia to uszkodzona przepływka, ale prosiłbym o opinie kogoś kto jest w stanie coś z tych logów wyczytać.
Pozdrawiam i dziękuje za wszystkie odpowiedzi.

Awatar użytkownika
kiler22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 561
Rejestracja: 14 wrz 2016, 19:16
Imię: Paweł
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: kiler22 » 26 lut 2018, 15:59

na logach to ja się nie znam ale na moje to turbina ci nie pompuje
trzeba by zacząć od czyszczenia a jak nie pomoże to wymiana lub naprawa
ew jeśli stało się to z dnia na dzień to może tylko podniesienia do sprawdzenia

piotroszko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 12 lut 2017, 09:04
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: piotroszko » 26 lut 2018, 20:08

Około 6 miesięcy temu turbina była regenerowana, więc mała szansa, ale sprawdzę.
Dzięki za odpowiedź i czekam na inne opinie.

misiekb4
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 18 sty 2016, 18:19
Imię: Michał
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Zielona Góra

Post autor: misiekb4 » 26 lut 2018, 21:28

Na początek sprawdź wszystkie wężyki te podciśnieniowe w okolicach n75, ogólnie wszystkie.
Wystarczy że jeden będzie wypiety i już może nie jechać i niekiedy pokazać błąd.
Jeśli wszystko z nimi będzie ok to najpierw lepiej wyciągnąć turbo i wyczyścić, lub dać komuś kto rzetelnie to zrobi.
Może być po regeneracji, ale po jakimś czasie zależnie os stylu jazdy może się dziać coś takiego ;-)
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)

wielkipilkarzyk
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 19 mar 2018, 21:53
Lokalizacja: Śląsk

[ AFN 1.9 110 KM] Brak mocy notlauf

Post autor: wielkipilkarzyk » 19 mar 2018, 22:07

Witam.
Mam problem z moją A6 c5 Automat.
Łapie notlaufa przy okolo 3tys-3,2tys obrotów, jak wcisne pedał gazu do konca od początku to pokazał nawet 200km/h. A przy normalnej jezdzie wpada w tryb awaryjny. Geometria wyczyszczona
Wymienione wszystkie podciśnienia, nowy zaworek N75, przepływka, map sensor. wszystko na nowych oryginalnych częsciach, EGR zaślepiony. Już nie mam siły do tego samochodu. może wy mi cos pomożecie.
wrzuce logi:
http://vaglogi.pl/log-010_011_OgkVgfF.html
http://vaglogi.pl/log-000_2Wc0ZS.html
http://vaglogi.pl/log-010_011_muD11.html

dzięki bardzo za pomoc i Pozdrawiam.

misiacheck85
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 07 wrz 2010, 12:16
Lokalizacja: rypin

a6c5 1.9 tdi - brak mocy, czarny dym i "przegazowanie&q

Post autor: misiacheck85 » 17 maja 2018, 19:21

witam. mam problem z moją audi a6 c5 1997 1.9tdi. jak silnik jest ciepły przy odpalaniu samoistnie następuje chwilowe "przegazowanie" i z rury wydechowej wydobywa się czarny dym. Auto dodatkowo nie ma mocyjest bardzo mułowate. z błędów jest tylko błąd zaworu n109 ale to chyba nic z tym nie ma wspólnego. ma ktoś pomysł co może być powodem? dzięki za wskazówki

mat1324
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 15144
Rejestracja: 23 sty 2013, 23:55
Imię: Mateusz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2011
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 CDYA 239KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Kontakt:

Post autor: mat1324 » 17 maja 2018, 19:58

Wyczyść ten zawór, a wszystko wróci do normy :).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga