Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] Cieknące trójniki plynu chlodzacego .
Autor Wiadomość
Colin 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Holandia/Slask
Wysłany: 2010-02-16, 21:27   [A6 C5] Cieknące trójniki plynu chlodzacego .

Pytanie moze banalne ale to juz drugie audi jakiem mam i nie moge sobie z tym poradzic w obu ta sama historia cieknie/poci sie na wezach plynu chlodzacego w miejscach gdzie wpiety jest obieg wody do do parownika ( takie dwa tójniki) :-(
dociaganie opasek pomaga na chwile ,moze macie jakies swoje rozwiazania tego problemu :?:
_________________
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Żółty 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AML
Imię: xxxx
Pomógł: 7 razy
Wiek: 35
Dołączył: 02 Wrz 2009
Posty: 230
Skąd: xxxx
Wysłany: 2010-02-16, 21:36   

Miałem podobny problem w poprzednim modelu Audi 100 c4, próby naprawy nie przyniosły rezultatu więc dałem sobie z tym spokój, problemu nie rozwiązałem. W aucie które teraz posiadam takiego problemu nie ma ( LPG od 4 miesięcy ). Być może jest to spowodowane starością przewodów.Od kiedy masz LPG w aucie :?:
_________________

 
 
Colin 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Holandia/Slask
Wysłany: 2010-02-16, 21:48   

w aktualnym ponad rok
ale w poprzednim wymienialem przewody na nowe i tez nie dalo to 100% poprawy :-/
_________________
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
kkarol 


Model: Inne
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 44
Skąd: Polska
Wysłany: 2010-02-16, 21:50   

wymien trojniki na metalowe, plastikowe zawsze beda cieknąć
 
 
mietek69 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Imię: Adrian
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 25 Lis 2009
Posty: 234
Skąd: Czestochowa
Wysłany: 2010-02-17, 23:25   

Kolega kkarol ma racje, ja polecam wymienić cały zestaw: aluminiowe trójniki, nowe węże i opaski.

Pozdrawiam <piwo>
 
 
pawcioawcio2 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: Quattro
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Wiek: 42
Dołączył: 30 Sie 2008
Posty: 10
Skąd: skierniewice
Wysłany: 2010-02-24, 13:59   

założcie opaski samozaciskowe takie jak sa w orginale w aucie i po kłopocie ja tak zrobiłem i mam spokuj
http://images.google.pl/i...%26tbs%3Disch:1
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Colin 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Holandia/Slask
Wysłany: 2010-03-20, 12:33   

pawcioawcio2, dzieki za linka tylko jak mozesz napisz jaki rozmiar tych opasek zamowic i moze ktos wie jakie rozmiary sa tych trojnikow bo podobno sa rozne
_________________
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1894
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-03-20, 20:04   

Nie wiem co wy macie z tymi trójnikami, ja mam plastikowe i normalne opaski i nic się nie poci. A gdzie masz zrobione wpięcie do wody? Zrób zdjęcie i wklej to tematu. Jeśli wpięcie w wodę jest w dobrym miejscu w tym silniku to zrobienie zdjęcia bez małego demontażu części jest praktycznie nie możliwe.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
Colin 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Napęd: FWD
Rok: 1999
Skrzynia: Tiptronic
Wiek: 46
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 118
Skąd: Holandia/Slask
Wysłany: 2010-03-21, 00:54   

wpiecie do wody jest zrobine miedzy silnikiem a nagrzewnica a fotke zrobie dopiero przy wymianie bo teraz czas nie pozwala na jak to ujales maly demontaz poniewaz auto jest mi potrzebne codziennie :-)

i jak mozesz napisz co trzeba zdemątowac zeby bylo latwiej :)
_________________
AUDI- TAM GDZIE WOLNOŚć JEST STANDARTEM
chwilowo Golf MK3 2.0
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
yogibear1 


Model: RS6 C7
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 V8 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2015
Skrzynia: Tiptronic
Imię: marcin
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Posty: 330
Skąd: mazowsze
Wysłany: 2010-05-01, 12:49   

faktycznie trojniki plastikowe sie odkształcały.dociagało sie i ciekło.najlepsze te aluminiowe.sam takie posiadam.jest ok. :mrgreen:
_________________
"Jestem nieuczciwy i możesz uczciwie liczyć na moją nieuczciwość. To uczciwi są nieprzewidywalni, zawsze mogą zrobić coś niewiarygodnie... głupiego..."
Cpt. Jack Sparrow
 
 
fassi1 


Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 1999
Skrzynia: Manual
Imię: Krzysztof
Pomógł: 39 razy
Wiek: 37
Dołączył: 23 Gru 2007
Posty: 1894
Skąd: Luton/UK
Wysłany: 2010-05-01, 19:46   

Ja mam plastikowe 2 lata i nie mam żadnych problemów, wycieków i odkształceń.
_________________
LPG montaż, serwis, naprawy instalacji gazowych na terenie Anglii
strojenie LPG na AFR
+447842912415 www.leadingpowergas.co.uk
4.2 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=16943
2.4 montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15499
1.8T montaż http://lpg-forum.pl/viewtopic.php?t=15921
 
 
romanoitaliano 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 ALF 165KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Kod silnika: ALF
Imię: Romano
Dołączył: 15 Lip 2017
Posty: 35
Skąd: wawa
Wysłany: 2018-03-06, 20:57   

Też mi się leje z tych trójników między grodzią a silnikiem, dokręcenie nie dało efektu leje się jeszcze bardziej. Chce zmienić te trójniki na metalowe mam już porządne opaski szerokie na 13mm. Koledzy powiedzcie jak się do nich dostać? czytałem,że od góry niby najlepiej, czy tak?

węży od nagrzewnicy nie chciałbym zmieniać mam nadzieje,że metalowe trójniki o dobre opaski uspokoją wyciek. jedynie węże idące do góry do parownika skrócę o jakieś 1,5 cm i nasunę a trójnik i skręcę opaską.

Powiedzcie, czy jest sens owijać trójnik taśmą teflonową, tam gdzie będą nasunięte węże od nagrzewnicy, są one już trochę zmęczone a chciałbym uniknąć ich wymiany? Da się tak, próbował ktoś?
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: