Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

blacharstwo lakiernictwo OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
Sztuka
lakierowania
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C5] Chiptuning 2.7Biturbo 250km, jak wplywa na kondycje
Autor Wiadomość
pamel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 39
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-28, 22:08   [A6 C5] Chiptuning 2.7Biturbo 250km, jak wplywa na kondycje

Witam,
Jak ten silnik znosi chiptuning?
Auto jest w stanie absolutnie kolekcjonerskim, nie chcialbym, aby nowy program sprzyjal jemu szybszemu zuzyciu. Czy mam sie czego obawiac?W planach jest rowniez instalacja gazowa, co rowniez sprawia, ze mam pewne watpliwosci.

Autko to Audi A6 C5 Avant 2.7Biturbo, 250km, 2003rok.

Pozdrawiam
_________________
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
shaqal 


Model: Q7
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: Quattro
Rok: 2016
Skrzynia: Tiptronic
Imię: DES Auto
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 15 Mar 2010
Posty: 656
Skąd: Grudziądz / Gdańsk - DES Auto
Wysłany: 2018-12-30, 22:05   

Jak stan kolekcjonerski to zostaw serie i nie montuj gazu, pod kołdre i do garażu :)

Większość 2.7 jest zrobiona na 300-400KM i jakoś jeżdzą.
 
 
pamel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 39
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-12-30, 23:58   

shaqal napisał/a:
Jak stan kolekcjonerski to zostaw serie i nie montuj gazu, pod kołdre i do garażu :)


Bilem sie z myslami, czy tak nie zrobic, ale zdecydowalem sie, ze to bedzie moj daily car:)
_________________
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
Jarek-LT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 450KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Jarek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 176
Skąd: kolberg
Wysłany: 2018-12-31, 07:52   

Poczytaj sobie tę strone/forum- zobaczysz do czego zdolne te silniki i ich właściciele
http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=3
_________________
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+
 
 
pamel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 39
Skąd: Katowice
Wysłany: 2019-01-03, 11:53   

Jarek-LT napisał/a:
Poczytaj sobie tę strone/forum- zobaczysz do czego zdolne te silniki i ich właściciele
http://sportaudi.pl/viewforum.php?f=3


Probowal sie ktos ostatnio rejestrowac na tej stronie?Gdy ja to robie, wyskakuje blad, ze wszystkie pola z "*" powinny byc wypelnione, nie bylo by w tym nic dziwnego, gdyby nie fakt, ze wypelnione sa.
_________________
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
 
 
Jarek-LT 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.2 450KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Imię: Jarek
Pomógł: 6 razy
Wiek: 44
Dołączył: 08 Wrz 2015
Posty: 176
Skąd: kolberg
Wysłany: 2019-01-03, 18:11   

Widocznie robisz to zle. Co do strony WWW musisz mieć wpisane sportaudi.pl <rotfl>
_________________
A6 C5 - 4.2 CFSA 450KM/ KOMPRESOR 650KM+
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
pamel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 39
Skąd: Katowice
Wysłany: 2019-01-03, 19:26   

Jarek-LT napisał/a:
Widocznie robisz to zle. Co do strony WWW musisz mieć wpisane sportaudi.pl <rotfl>


No tak..."bardzo" mi kolega pomogl...:)
_________________
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
 
 
zbig_wwl 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Zbyszek
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 409
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2019-01-04, 02:15   

Gratuluję zakupu - zmień profilówkę z tego diesla :)

Samym chip'em osiągniesz okolice 300ps i bardzo fajną "odczuciową" charakterystykę z dość dużym niutkiem do ok. 4500rpm. Jak już się do tego przyzwyczaisz, to będziesz miał "odczucie", że autko przymula w wyższych partiach obotów <okok> , ale jako daily to nadal daje radę.

Kolejne "stage" to już grubsze mody i większe $, bo żeby mieć te 350-380pa to masz do zrobienia turbiny, DP, IC, wtryski, pompa, sprzęgło, wydech + jakieś pierdołki, które zawsze wyjdą. Nie wspomnę, że jakiekolwiek mody to bym zaczął od hamulców, bo fabryczne, szczególnie tył, to jakieś nieporozumienie :)

A odpowiadając na pytania - silnik znosi chipa bardzo dobrze, w tym z LPG również (byleby set dobrany do mocy). Miałem 2.7bit w dwóch autach, łącznie z 8 lat, obydwa z LPG, z jednym przejeździłem ze 100kkm w konfiguracji 300ps, w drugim też około 100kkm w konfiguracji 360ps - nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów z motorownią <okok>
_________________
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW
 
 
pamel 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.7T 250KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BES
Imię: Tomek
Wiek: 36
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 39
Skąd: Katowice
Wysłany: 2019-01-04, 17:06   

zbig_wwl napisał/a:

Miałem 2.7bit w dwóch autach, łącznie z 8 lat, obydwa z LPG, z jednym przejeździłem ze 100kkm w konfiguracji 300ps, w drugim też około 100kkm w konfiguracji 360ps - nie przypominam sobie jakichkolwiek problemów z motorownią <okok>


Z tego, co wiem, w turbo diesel'u spalanie sie zmniejsza po chiptuningu, a jak to wyglada w benzyniakach?
_________________
Audi A6 Avant 2.7Biturbo Quattro '03
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
zbig_wwl 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 333KM
Napęd: Quattro
Rok: 2008
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Zbyszek
Pomógł: 19 razy
Wiek: 44
Dołączył: 28 Sie 2009
Posty: 409
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2019-01-04, 22:53   

Tu masz moje "tankowania" https://www.motostat.pl/vehicle-stats/67202 z allroada jak był w konfiguracji 300ps. Po kolejnym "stage" spalanie nieco mi spadło, ale to głównie dlatego, że w ramach "stage" przyszła też baaardzo dłuuuuga skrzynia z disel'a. Statystyk już nie prowadziłem.

Generalnie nie liczyłbym, że po samym chip'ie spalanie spadnie bez szkody dla silnika i/lub środowiska - raczej w drugą stronę.
_________________
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: