Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Usuwanie
DPF i AdBlue
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
A6 C5 Allroad 2.5 Tdi BCZ Pompwa wtryskowa 059 130 106 L
Autor Wiadomość
Nuras 



Model: Allroad C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BCZ
Imię: Andrzej
Wiek: 35
Dołączył: 23 Cze 2011
Posty: 41
Skąd: Kamień Pomorski
Wysłany: 2018-06-10, 20:53   A6 C5 Allroad 2.5 Tdi BCZ Pompwa wtryskowa 059 130 106 L

Witam jak w temacie. Czy pompa vp44 - 059 130 106 L ma blokadę sterownika ? Chcę jechać na program ale jeśli okaże się że ma blokadę to to nie będzie miało sensu trzeba będzie ją wymienić na taką z końcówką ,,K''. Niestety w necie nic nie ma o tych z końcówką ,,L''. Może ktoś z was siedzi w temacie pozdrawiam... Zapomniałem napisać że chodzi o blokadę dawki paliwa a nie immo... :p
_________________
A6 C4 Quattro Rulez ;) i c5 Allroad;-)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->
mixsio 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AKE 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AKE
Imię: Michał
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 27 Paź 2015
Posty: 119
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2018-08-11, 09:28   

ma blokadę, z literką k taż ma blokadę dodatkowo jest od silnika z inną emisią spalin gdzie były inne wtryskiwacze i inne cisnienia, więc nie przełożysz sobie tego tak i czipa nie zrobisz, ogólnie ciężki temat, ale powiem tak żeby coś więcej udrapać koni to nawet na zablokowanej tylko super sprawnej pompie, wymienia się końcówki wtrysków, zmienia turbo na lepsze które wstanie wcześniej i utrzyma stabilne ciśnienie, wywala katalizator, jedzie na korektę softu i już zapie---rdala, żeby dłubać w pompie to ci powiem tak na moje oko trzeba by elektronikę prawdopodobnie zakładać od najstarszych wersji czyli AKN/AFB natomiast dół pompy czyli mechanikę od AKE/BAU/BCZ i może to da efekt, ale nie testowałem więc na 100% nie odpowiem.
_________________
jeśli nie odpowiadam/nie odpisuje długo znaczy że mnie nie ma w kraju i nie mam czasu, co robić ? cierpliwie czekać
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: