Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 
 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

Usuwanie filtrów DPF i układów AdBlue SCR WRC części samochodowe OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
maglownicy
Usuwanie
DPF i AdBlue
Pompy paliwa
Przepustnice
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
werden.pl
moto market
AZet Auto Serwis
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: mat1324
2018-02-04, 21:00
[A6 C5 2.4]Naprawa regulacji lędźwiowej
Autor Wiadomość
kamkaj89 


Model: Nie mam
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Wiek: 28
Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 6
Skąd: Łomża
Wysłany: 2008-03-17, 23:22   

ok operacja zakończona sukcesem... jeżeli nie liczyć kilku połamanych plastikowych elementów które nie chiciały się odczepić tak jakbym tego sobie życzył :D ale już leżą i kropelka schnie :lol: , chciałem się jeszcze podzielić przemyśleniami, a mianowicie do wyjmowania fotela potrzeba dużo miejsca wokół auta mój wąski garaż nie był najlepszym miejscem bo prawie skasowałem szybę boczną kierowcy i lusterko, a także przydałaby się pomoc drugiej osoby bo fotel jest zajeturbo ciężki i nieporęczny ;/ także jakby ktoś coś nie wiedział to się pytać ;D
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
kylo99 



Model: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 2007
Skrzynia: Manual
Kod silnika: BRE
Imię: Krzysiek
Pomógł: 18 razy
Wiek: 35
Dołączył: 23 Sty 2008
Posty: 728
Skąd: Ipswich UK & Lublin PL
Wysłany: 2008-03-18, 00:08   

gratuluje,widzisz zawzioles sie i ci poszlo,moze niedoskonale(plastiki)ale krzesło działa
no zuch chlopak :!: :lol:
_________________
MOJA ESKA :) http://www.a6klub.pl/view...der=asc&start=0
 
 
KUKU 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Wiek: 31
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 36
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-11-29, 21:33   

Witam
Słuchajcie jak wyjąć te "plecy" w fotelu bo też mam problem z tą regulacją odcinków lędźwiowych. Silniczek nie jest spalony bo słychać jak chodzi, ale nic nie pompuje?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
MISIEK_A6 



Model: Inne
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Benzyna
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 19 razy
Wiek: 30
Dołączył: 22 Sie 2008
Posty: 929
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-12-02, 16:53   

KUKU, ja mam identyczna sytuacje :roll: tylko ,że w fotelu pasażera... :-x
_________________

 
 
KUKU 



Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 150KM
Napęd: FWD
Rok: 1998
Skrzynia: Manual
Wiek: 31
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 36
Skąd: Sosnowiec
Wysłany: 2008-12-03, 10:01   

MISIEK_A6, dokładnie ja też mam ten problem w fotelu pasażera, tylko nie napisałem tego.:D

To znajdzie się ktoś kto udzieli porady jak to naprawić?
 
 
daroxxl 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Manual
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 04 Paź 2008
Posty: 53
Skąd: UK
Wysłany: 2010-02-25, 17:46   

Mam ten sam problem ( spalony silniczek od wybrzuszania ) walczyłem dziś z tym fotelem ok.1 h i porażka. Tego dekla z tylu oparcia za ch....iny nie idzie jakos logicznie sciagnac.
Nie raz genialna niemiecka myśl techniczna mnie przeraza. Niektóre podzespoły ( gównie wyposażenia wnętrza ) są robione jakby "jednorazowego montażu" tyle głupich plastikowych zaczepów już w A6 połamałem że historia. Jakby nie można tego tyłu fotela zrobić na np. 4 korki "na wcisk" i po bólu.
Dodaję tu zdjęcie które znalazłem w innym temacie i opis ( dla mnie zupełnie bez użyteczny ) jak się do tego szajsu dobrać:

"- podważyć obicie listwy mocującej z obicia oparcia" <beczy>
chyba nawet sam autor nie wie co pisze i jak to zrobić.

PS. mkiii pisze:
Cytat:
ja byłem z tym w serwisie AUDI. Nie dało się naprawić po padł silniczek od jednego z kierunków (góra dół lędźwiowego działało nie chodziło wybrzuszanie) i zamienili mi z fotelem pasażera i ja mam ok teraz


To jakiś dziwny serwis Audi jeśli zamiast wymienić uszkodzony silniczek na nowy, zawineli go z siedzenia pasażera, to jakaś padaka. Poza tym nie dbasz o komfort pasażerów kolego :-P
_________________
Audi, Audi über alles ...
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Matifcb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-05-09, 23:55   

witam nie chce zakladac nowego tematu bo mam identyczny problem jak autor watka. Uslyszalem jakis strzal i od tej pory nie dzialaja w zaden kierunek ledzwie. Nawet nie slysze silnika. Jedyne co zauwazylem ze ledzwie chyba sa wysuniete ale wciskam ja ciezarem plecow. Jak troche plecy od fotela odsune to ledzwie wybrzuszaja sie ale nic tego jakby nie trzyma w pozycji i przy nacisku po czasie chowaja sie spowrotem.
 
 
repek92 



Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI BAU 180KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAU
Imię: Marcin
Pomógł: 44 razy
Wiek: 26
Dołączył: 23 Lip 2013
Posty: 1473
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2018-05-10, 07:04   

Musisz rozebrać fotel. Inaczej nic nie zrobisz. Mogę wysłać ci zdjęcie jak to wygląda
_________________
Audi To Nie Marka - To Styl Zycia !
 
 
Matifcb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-05-10, 09:22   

repek92 napisał/a:
Musisz rozebrać fotel. Inaczej nic nie zrobisz. Mogę wysłać ci zdjęcie jak to wygląda


bylbym bardzo wdzieczny, czytalem ze tam jakas linka idzie. To byl mocny strzal wiec mysle ze ona mogla pojsc.. choc kompletnie sie nie znam. Co nalezy sprawdzic jak juz rozbiore fotel ?
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
misiekb4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 99
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-07-28, 15:49   

Witam.
Mam podobny problem jak kolega Matifcb, z tym że silniczek od regulacji słychać gdy tylko się nim porusza.
Fotel jest wybrzuszony, ale gdy usiądę to robi się od razu wklesly.
Rozumiem że trzeba fotel wyciągnąć, ale jest tam jakiś pręt, czy coś co tym steruje?
Jak to ogarnąć?
_________________
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)
 
 
Matifcb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-07-28, 21:22   

ja sie nie zabralwem za to jeszcze, nie pomoge Ci kolego..
 
 
misiekb4 


Model: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Rok: 2000
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVG
Imię: Michał
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 18 Sty 2016
Posty: 99
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2018-08-08, 22:22   

Kurde nie wiem jak te plecy ściągnąć.
A coraz mniej komfortowo się jeździ przez to :|
_________________
Chętnie pomogę :-)
Vag-com 3.11 itp.
Audi A6 C5 1,9 tdi AVG :-)
 
 
Dealer Audi A6 



Model: RS6 C5/C6
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 4.0 560KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004/2010
Skrzynia: Tiptronic
Posty: 4256
Skąd: Serwis
Matifcb 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna+LPG
Silnik: 2.4 165KM
Napęd: FWD
Rok: 2001
Skrzynia: Multitronic
Imię: Mateusz
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2018-08-08, 22:25   

tez bym to ruszyl ale nie dostalem fotek jeszcze od kolegi z forum :( sam bym to ruszyl cholera tez juz...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: