Witam, jak kupiłem auto to już miało tę fele...
W koncu postanowilem ją naprawić, czytałem dużo postów w których też inni mieli ten sam problem, problem luźnego lewarka. Na tyle jest luźny, że potrafi na prostej drodze nie raz przełożyć z D na +/-, a jak jest na P to ma luzy na boki. Nigdzie nie znalazlem konkretnej odpowiedzi na moje pytanie, tak więc:
- czy jeżeli kupię lewarek wyglądający identycznie z zewnątrz będzie pasował do mojego?
- ktoś już wymieniał go i może dać kilka wskazówek i porad od czego zacząć i jak?
Oraz czy poliftoey lewarek będzie pasował do mojego? Mam na oku dość tani z 2,5 TDI z 2002 roku, tylko zastanawiam sie czy bedzie pasowal...
[ Dodano: 2013-11-15, 22:07 ]
Koledzy odświerzam temat!
Proszę o poradę..
Zdjąłem już całą górę nad lewarkiem, dorwałem się do śrub czterech i je odkręciłem. Zdjąłem cięgno od stacyjki (zabezpieczenie) i opuscilem lewarek do dolu i chciałem przesunąć do przodu i wyjąć go prze górę. Nie mogę jednak go tak podsunąć do przodu żeby móc go wyjąć.
Pytanie brzmi, czy aby go wyjąć to trzeba najpier zdjąć cięgno od lewarka ( chyba od spodu auta).
Proszę o pomoc, gdyż auto stoi rozebrane..
[ Dodano: 2013-11-21, 17:39 ]
ZROBILEM!!!!!!!!!!!!!!
I powiem innym na przyszlosc:
Zeby wymienic to ustrojstwo należało wyjąć tłumiki środkowe, osłony tych tłumików i wał!
I oczywiscie wyjac wybierak od dolu..
[ TIP+Q] Wymiana lewarka zmiany biegów TIPTRONIC //// Luzny
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga