czujnik może powodować problemy ale przy odpiętym silnik dostaje więcej paliwa więc siłą rzeczy tej mocy coś tam zyskasz do pewnego stopnia dopóki nie zaleje całkiem silnikapablosz pisze:Czemu problem spadku mocy nie występuje przy odpiętym czujniku?
czujnik taką powinien mieć rezystancję
- przy 0°C 5000...6500 Ω
- przy 10°C 3300...4500 Ω
- przy 20°C 2200...3000 Ω
- przy 30°C 1500...2000 Ω
- przy 40°C 1000...1400 Ω
- przy 50°C 700...950 Ω
- przy 60°C 540...680 Ω
- przy 70°C 400...500 Ω
- przy 80°C 275...375 Ω
- przy 90°C 200...275 Ω
- przy 100°C 150...225 Ω
Z mojego doświadczenia a ABK wynika że 90% powodów baku mocy w tym silniku jest przez jest źle ustawiony rozrząd i zapłon i uszkodzoną sondę. Oczywiście pomijam tu słabe ciśnienie w cylindrach itp.