Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wtryskiwacze AEL

Silniki wysokoprężne
marek2306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: słupsk

[A6 C4 2.5TDI AEL] wtrysk sterujący

Post autor: marek2306 » 02 kwie 2010, 21:23

Witam. Trochę się nie odzywałem ale miałem problem ze znalezieniem takiego samego komputera jaki mam. Właśnie podłączyłem drugi komputer sterujący pracą silnika pod auto i dalej po przekręceniu zapłonu w ciągu 30 sekund zapala się kontrolka świec żarowych. Sprawdziłem również wszystkie świece żarowe są dobre i tak samo światła stop działają. Chyba dam za wygraną i pojadę do jakiegoś dobrego elektryka może on mi naprawi auto bo szczerze już mi ręce opadają.

[ Dodano: 2010-05-08, 20:43 ]
Witam. Auto już jeździ jak trzeba czyli problem z kontrolka świec żarowych znikną. Elektryk ustawił pompę wtryskową jak trzeba i do tego coś pogrzebał w kabelkach i silnik chodzi już dobrze. Nigdy nie sądziłem że w moim mieście jest tylu pseudo mechaników a najdziwniejsze jest to że gościu naprawiający pompy nie potrafił jej dobrze ustawić. Radze dobrze się zorientować do kogo dacie auto.
marek2306

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 02 wrz 2011, 01:04

witam. mam problem na 99% z wtryskiem sterującym (miga kontrolka świec brak mocy itd) moje pytanie brzmi gdzie mozna kupić nowe wtryski i na jakie zmienić aby dodać autku trochę mocy? jaki to koszt i czy coś poza tym trzeba robić?

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 02 wrz 2011, 09:39

100% pasujący? zero przeróbek? na wolice mam 5km więc elegancko by było i czy po montażu tego wtrysku musze jechać na ustawienie kąta dawki itd? no i czy to sa te wydajniejsze wtryski czy ori jak w aat (115km) jeżeli będe miał zmieniać wtryski to może dam wydajniejsze żeby troche kucy doszło do stajni....

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 02 wrz 2011, 09:50

sorry że tak tyłek zawracam ale... końcówki wtrysków ile mogą kosztować i co to jest ta kalibracja (na czym polega) i czy wzrost mocy po takim zabiegu jest odczuwalny? w planach jest program po takiej ewentualnej wymianie

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 02 wrz 2011, 12:08

po kompie wywaliło mi takie kody 00550 (coś z wtryskiem jak się nie myle) 00575 intake manifold pressure czy jakoś tak (ciśnienie w dolocie?) 00542 G80 (czyli wtrysk sterujący?) 65535 jakiś moduł kontrolny czy coś?

po skasowaniu błębów bez odpalania wywalił tylko G80 (na włączonym zapłonie) więc jak wnioskuje pozostałe błędy są zapewne następstwem uszkodzonego wtrysku sterującego. (mam nadzieje)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 02 wrz 2011, 15:06

Andi 2.5 tdi pisze:
maja pisze:moje pytanie brzmi gdzie mozna kupić nowe wtryski
http://allegro.pl/wtryskiwacz-sterujacy ... 86440.html tansze niz ori audi <okok>
Ja tam brałem wtedy troszke drożej-niby promocja była- wziąłem dwa i teraz mi leży. Jakość ok, chodziło i chodzi teraz na nowych - '216' więc polecam firme <okok>
Obrazek TDI +

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 03 wrz 2011, 01:10

pisaliście że błąd g80 to wtrysk styerujący kupiłem i okazuje się że niepotrzebnie rozumiem? ;> to całkiem fajnie...

[ Dodano: 2011-09-03, 12:43 ]
a gdzie dostane końcówki 0216? jak najtaniej. czym się różni ael od aat? końcówki wtrysku inne i co jeszcze? zastanawiam się z kąd dodatkowe 25km. czekam na odp.

poza tematem ale może ktoś wie jakie ciśnienia ładuje ori turbo tzn jakie powinno być książkowe?



czy końcówki 230 da rade zapakować? dużo może wzrosnąć spalanie? czy będzie pod nogą odczuwalna róznica po zmianie końcówek na 216-230? przypomne mam aat 115km z automatem i jest troche kuso pod nogą w trasie

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 03 wrz 2011, 20:06

230 pompa może i da rade ale już musowo program trzeba zrobić, pozatym nie wiem czy uda się wykorzystać wydajność '230' na tej turbince. Już na 216 powinno się zrobić program a co dopiero 230... Spalanie raczej spadnie ;)
JAk ten wał w AEL jest wzmacniany? Ktoś to widział/porównał?
Obrazek TDI +

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 04 wrz 2011, 13:50

a jeżeli założe manualną regulacje dla turbiny manualny regulator jakie są dostępne np na allegro) to da rade ustawić więcej niż 0,9 bar-a? czy ktoś tego używał sprawdzał? ewentualnie czym ori turbine zastąpić?


jak się ma sprawa komp AEL w AAT? zmieniam końcówki wkładam komp od AEL i latam autem 140-to konnym? czy jak to się odbywa?

krzysiekjx1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
Imię: Krzysiek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1996
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: dolnosląski

Post autor: krzysiekjx1 » 04 wrz 2011, 14:40

maja pisze: jak się ma sprawa komp AEL w AAT? zmieniam końcówki wkładam komp od AEL i latam autem 140-to konnym? czy jak to się odbywa?
prościej chyba zmienić soft
nikt za darmo ci nie da
Obrazek

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 05 wrz 2011, 22:22

a same końcówki na ori soft będą odczuwalne? (od ael-a czy lepiej dozbierać na 216-tki)

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 06 wrz 2011, 11:56

maja, odczuwalne ale bedzie dymić, albo nie będzie dymić i będzie gorzej palić <glupek> Lepiej 216 chyba że trzeba dopłacić bo róznica nie jest znacząca...
Generalnie po zmianie wtrysków będziesz miał banana na twarzy przez jakis czas <lol> O ile nic się nie wy*ra
Obrazek TDI +

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 06 wrz 2011, 23:03

końcówki do ael-a 57zł sztuka 216-tki dwa razy tyle. w moim są dobre końcówki nie leją zero dymienia dlatego się waham i pytam czy odczuje pod nogą różnice

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 07 wrz 2011, 07:07

maja, między serią aat a 216- poniżej 10s do setki zresztą patrz: a to jest na bio na którym silnik jest wyraźie słabszy. Osiągniesz na 3 biegu setke? Dawniej osiagałem ale rozsądniej było wrzucić 4 bieg i tu też jest różnica, auto kręci sie dużo wyżej... Troche kopci, ale jak to mówią, nie ma dymu bez ognia ]:->
Tylko że ja programu jeszcze nie robiłem- nie moge się zebrać, i mam setke a tu też są róznice w wielkości turbo-minimalne ;)
Końcówki bosha są po ok 200zł, ja mam 'najlepsze' (?) zamienniki F.-B. po ok 120 i jest narazie ok...
Obrazek TDI +

maja
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 13 sie 2011, 14:30
Lokalizacja: Nadarzyn

Post autor: maja » 07 wrz 2011, 16:08

link do nich znajduje się w tym temacie kilka postów wyżej (link do allegro)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga