Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

wtryskiwacze AEL

Silniki wysokoprężne
lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 15 lut 2010, 11:03

No właśnie chcetnie bym poznałopinie???? tylko nie wiem czy te wtryski nie sa za mocne w stosunu do silnika i innych podzespołoów???? kto to już przerabiał????

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 15 lut 2010, 18:33

Ja bym celował w 216, chyba Bosio bo cena dużo lepsza, na 230 pompa mogła by powiedzieć NIE, chyba że msasz pompe 11(przy automacie podobno była)
Obrazek TDI +

lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 15 lut 2010, 23:07

a znasz kogoś kto takie cudo już zakładał???? nie wiem jak samochod bedzie na tym smigał i jak bedzie silnik pompa i turbo smigać czy czasem nie wbije im gwoździa do trumny??

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 16 lut 2010, 04:30

Między końcówkami AELa a 216 różnica nie jest ogromna, róznie się podale ale AEL ma chyba 0,210. Napewno nie jeden już zakładał takie 'cuda' i auto chodzi. Jeżeli pompa wydoli, nie będzie lać na tłoki paliwem to nic sie nie stanie. Oczywiście po przekładce polecam korekte map ;) Auto powinno być w pełni sprawne przed takimi zabiegami, wiec moze wcześniej zafundować mu hamowanie na starym konfigu, albo chociaż diagnostyke ;)
Obrazek TDI +

lukaszek_82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 64
Rejestracja: 12 lut 2010, 00:23
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: lukaszek_82 » 16 lut 2010, 10:29

A diagnostyka tak pod kątem czego ??? jak to sprawdzić wagiem??? a z tymi mapami to co miałes na mysli???

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 16 lut 2010, 10:30

A diagnostyka tak pod kątem czego ??? jak to sprawdzić wagiem??? a z tymi mapami to co miałes na mysli???
pod katem tego czy w ogole jest zdrowy silnik i czy warto zakladac wieksze wtryski. a z mapami?? tzw. Ciptjunink
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

marek2306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: słupsk

[A6 C4 2.5TDI AEL] wtrysk sterujący

Post autor: marek2306 » 27 lut 2010, 20:42

Witam. Mam oto taki problem. Kupiłem wtrysk sterujący w salonie audi o numerze 046130202f do silnika AEL 2.5 TDI 140KM. Po wymianie dalej świeci mi się kontrolka świec żarowych. Myślałem już że mam przewód do komputera uszkodzony ale poszperałem w internecie i pojawiło mi się ze kupiony wtrysk jest do silnika V6 TDI. Wczesniej miałem numer wtrysku 0432193788 ale koleś w salonie powiedział mi ze to musi być boschowski numer. Teraz pogubiłem się w tym wszystkim :? Będę wdzięczny za pomoc odnośnie numeru wtrysku sterującego jaki powinienem zamontować.
Ostatnio zmieniony 28 lut 2010, 12:13 przez marek2306, łącznie zmieniany 1 raz.
marek2306

marek2306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: słupsk

Post autor: marek2306 » 27 lut 2010, 21:22

Właśnie ugadałem się na podłączenie pod vaga na pojutrze i wtedy napisze co pokazał.
marek2306

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 28 lut 2010, 00:06

Też wymieniłem wtrysk i kontrolka czasami błyśnie/porzarzy się ale błedów nie ma i inaczej auto chodzi ;) Polecam nowy z allegro do volvo, pasuje i kosztuje tylko 250zł, gwarancja jest <ok>
Zmień ASO, i nie vaguj w ASO :-P
Obrazek TDI +

marek2306
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 7
Rejestracja: 05 cze 2009, 20:16
Lokalizacja: słupsk

[A6 C4 2.5TDI AEL] wtrysk sterujący

Post autor: marek2306 » 01 mar 2010, 16:24

Witam. Podłączyłem pod komputer i wyskoczył mi kolejny raz dalej błąd G80 teraz pozostaje mi jeszcze raz sprawdzić przewód z komputera a później sam komputer. Ponoć kolega ma rozbitą audi wiec podmienię komputer i zobaczę co z tego wyjdzie. Dam znać jak wszystko naprawie.
Ostatnio zmieniony 01 mar 2010, 20:13 przez marek2306, łącznie zmieniany 1 raz.
marek2306

pawel100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2010, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawel100 » 22 mar 2010, 13:07

Jakiś czas temu wymieniałem wtryski w moim AAT na 216 z multivana 150PS od cowboy-a z forum golfa dodam że mam chipa i po wymianie wtrysków pojechałem na hamownie i oto efekt 172PS i 373Nm
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html
tak jak ten samochód zaczął chodzić to poezja , po kilku tygodniach wymieniałem tarcze i klocki i przy okazji kupiłem filtr paliwa (nie wymieniany od 70tyś) i tu niespodzianka samochód dostał kopa jak mnie coś najdzie to znowu pojadę na hamownię żeby sprawdzić czy ten filtr dużo blokował
ale są i minusy
-słabiej pali na zimnym tzn. wcześniej palił od strzała teraz dwa trzy obroty wałem , da się przeżyć tym bardziej że tylko rano
-spalanie wzrosło o 1litr do 9 w mieście (skrzynia 6 biegowa) zestawiając z osiągami niewielki koszt
-zadymienie, wcześniej nie kopcił teraz tylko jak przez jakiś czas ekonom jazda to przy ostrym bucie puści bąka ale tylko np. jak jadę na 3 biegu 2tyś obr i but w podłogę to dymi tylko na tym biegu po zmianie na 4 bieg i but już nie dymi
Reasumując wtryski i chip w AAT to super sprawa. Ja minusy mógłbym zlikwidować ale musiałbym zrobić korektę softu a to nie możliwe bo ten chip to gotowiec.
172PS przy 3600 373Nm przy 3100
wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

Awatar użytkownika
elmi_k
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 551
Rejestracja: 23 gru 2007, 15:05
Imię: Emil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1997
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Poznań

Post autor: elmi_k » 23 mar 2010, 00:38

Wynik calkiem fajny... Tylko ten moment strasznie na pysk leci :(
A6 C4 2.5 TDI (AEL) NOGARO BLUE PEARL EFFECT

http://img6.imageshack.us/img6/305/95128295.jpg

Awatar użytkownika
Valery
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 23 mar 2009, 15:37
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Valery » 25 mar 2010, 11:49

Z postów powyżej można wywnioskować, że jeśli się nie myśli o większych modach, a w grę wchodzi tylko chip tuning, to przy okazji wymiany wtryskiwaczy wystarczy założyć końcówki 216. I nie warto bawić się w 230 bo i tak je nie wykorzystamy w całości.
Czy prawidłowo rozważam ?

Awatar użytkownika
MELONIK
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 mar 2009, 18:15
Lokalizacja: Myszków

Post autor: MELONIK » 25 mar 2010, 23:53

Dokładnie 216stki w zupełności stykną. Kolega Arekr z forum uzyskał na serii AEL 210 coś ok 190km więc 230stki tylko do grubych modów a dla reszty max 216 <ok>
AUDI C4 A6
2.5TDI AAT
1995 rok

pawel100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 12 sty 2010, 13:43
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pawel100 » 26 mar 2010, 12:02

A może znacie kogoś kto zakładał 230-do AEL-a i z jakim efektem
172PS przy 3600 373Nm przy 3100
wykres http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/35f ... 9be97.html

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga