[A6 C4 2.5 tdi ] - EGR - zaślepiać czy czyscić ?
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
dokładnie nawet jak padnie sam sterujący to już bd kopcił jak szalony ja robiłem wtryski 2 lata temu tzn. końcówki bo lały a teraz jedna znowu leje chyba... i mam problem ze sterującym ale to w zimie chyba bd dopiero robił ale auto kopci niesamowicie... po tym jak zaślepiłem EGR i jak zrobiłem rozrząd i wymieniłem wąż od turba bo był dziurawy nie puszczał ani dymka i później nagle się zaczęło czarne... myślałem że to po wymianie rozrządu kat źle ustawiony czy coś ale wyszło że to wtrysk...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 gru 2011, 18:17
- Lokalizacja: Garwolin
Witam, podobnie jak koledzy je również wyczyściłem dziś kolektor ssący. Nie był aż tak bardzo zawalony. Po demontażu Egr stwierdziłem że się nie rusza, wskrobałem ten syf i wypśukałem wd40. Nie wiem od jakiego czasu egr nie działał, teraz złorzyłem to wszystko i jeszcze nie zaślepiłem.
Jakie różnice powinienem zauważyć, jazdy prubnej jeszcze nie robiłem?
Ssący piaskowałem a później myłem benzyną ekstrakcyjną i trochę z benzyną wypływał drobny piasek, mam nadzieję że nic tam nie zostało .
Czy miał ktoś z Was podobne doświadczenia w tym temacie?
Jakie różnice powinienem zauważyć, jazdy prubnej jeszcze nie robiłem?
Ssący piaskowałem a później myłem benzyną ekstrakcyjną i trochę z benzyną wypływał drobny piasek, mam nadzieję że nic tam nie zostało .
Czy miał ktoś z Was podobne doświadczenia w tym temacie?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga