Audi A6 / A7 Klub Polska Strona Główna




PRZYPOMNIJ HASLO

 


 Ogłoszenie 
Zanim napiszesz nowy temat na forum A6 / A7, skorzystaj ze standardowej lub poniższej, dodatkowej wyszukiwarki. Twój problem mógł być już omawiany.

OC/AC OC/AC warsztat Gdańsk forum audi a6 Tarcze, hamulce forum audi a6
Regeneracja
turbosprężarki
SklepOpon.com
opony i felgi
Kup OC/AC
AZet Auto Serwis
Naprawa
wgnieceń
Układ hamulcowy Sprawdzenie VIN

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[A6 C4] A6 C4 2.6 benzyna - dziurawe przewody paliwowe
Autor Wiadomość
Alexandro 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-05-23, 22:13   [A6 C4] A6 C4 2.6 benzyna - dziurawe przewody paliwowe

Witam wszystkich serdecznie :) ,

mam pytanie jak w temacie. Dziś walnęły mi 2 przewody metalowe paliwowe na jednym z mocowań pod pasażerem z przodu (kompletna rdza) - auto na dystansie 15 km spaliło 1/4 baku benzyny. Czy trudna jest wymiana tego? Ktoś już to robił?Jakieś wskazówki? Te przewody są łączone na gwincie czy jak bo jakieś nakrętki widziałem. Jeśli wymiana b.trudna to czy da się połatać jakoś? <mysli> - Wiem, że nie powinno się tego łatać ale jestem za granicą i nie chce stracic majątku... :[

Z góry dzięki za odpowiedź;]

Pozdro!
_________________
Nie jedźcie tą drogą... (dotyczy większości w PL :D
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


afro89 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszowice k. Żor
Wysłany: 2011-05-23, 22:48   

Witam. Ja na twoim miejscu w tych dziurawych miejscach wstawił węże paliwowe, i skręcił je opaskami na jakiś czas, a w między czasie możesz sobie szukać jakiś innych sposobów lub takich właśnie przewodów. Jak odpowiednio głęboko nasuniesz te wężyki to będzie ok.
 
 
Michaelo 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1995
Skrzynia: Manual
Pomógł: 12 razy
Wiek: 31
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 173
Skąd: PP-PCH-PO
Wysłany: 2011-05-23, 23:06   

Doświadczenia w tej kwestii nie mam. Mam zamiar w najbliższym czasie u mnie wymienić przewody paliwowe. Nie są dziurawe ale mają znaczne oznaki korozji, więc zapobiegawczo wymieniam. Pomyślałem aby ich nie reperować, ani nie wstawiać używek metalowych. Kupię przewody plastikowe, takie jak w obecnych autach można spotkać. Może to będzie najbardziej optymalne rozw.
_________________
WEBASTO Feel the drive
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Alexandro 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-05-23, 23:09   Do afro89

Czyli mówisz żeby kupić węże paliwowe z tworzywa o minimalnie większej średnicy i je nasunąć a potem ścisnąć? Tylko jak je nasunąć jak pęknięcie jest w połowie długości węży między bakiem a slinkiem <lol> ...?
_________________
Nie jedźcie tą drogą... (dotyczy większości w PL :D
 
 
afro89 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 2.5TDI AEL 140KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AEL
Imię: Krzysztof
Pomógł: 1 raz
Wiek: 29
Dołączył: 13 Kwi 2011
Posty: 53
Skąd: Warszowice k. Żor
Wysłany: 2011-05-24, 15:13   

No proste. Bierzesz jakiś brzeszczot i sobie odcinasz zardzewiały kawałem przewodu przypuśćmy 15cm czy 20 i w to miejsce przewód gumowy paliwowy. Naprawdę da się to zrobić, uwierz mi :p
 
 
garo 



Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Rok: 2010
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: CAJA
Imię: Robert
Pomógł: 1 raz
Wiek: 27
Dołączył: 25 Sty 2011
Posty: 35
Skąd: Tauberbischofscheim
Wysłany: 2011-05-24, 22:29   

Ja w swojej wymieniłem na miedziane w oplocie od gazownika. Fi 8mmm. Z przodu są złączki na gwincie a z tyłu normalnie w przewody gumowe wchodzą. Pozdrawiam.
_________________
Audi A6 Avant 3.0TFSI ;)
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Alexandro 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-05-24, 22:42   Jaka średnica?

Dzięki za wszystkie odpowiedzi:)

Powiedzcie mi jeszcze czy fabryczne przewody mają 8mm średnicy? Musze zrobić wstawki na razie tak jak mi kolega wyżej radził i musze wiedzieć jakie fi mają fabryczne żeby kupić nieco wieksze przewoedy i je nasunąć..
_________________
Nie jedźcie tą drogą... (dotyczy większości w PL :D
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 470
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-11, 12:45   

Michaelo, wymieniałeś na plastiki ?
ktoś już przeszedł ten temat ? ile to może mniej więcej kosztować ? bo pytalem w sklepie to ceny były kosmiczne ;) więc musze gdzieś do warsztatu podjechać...
_________________
 
 
Alexandro 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-07-11, 13:29   

Hej, wyciąłem na razie dziurawe odcinki starych przewodów i w to miejsce wstawiłem nowe gumowe przewody i ścisnąłem cybantami. Jak bede w PL to chce wymienić na nowe całe przewody - to będzie pod koniec sierpnia - wtedy pytaj.
_________________
Nie jedźcie tą drogą... (dotyczy większości w PL :D
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 470
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-11, 14:48   

ja byłem u mechanika dziś i stwierdził że nie ma sensu nowych zakładać lepiej założyć węże gumowe na całej długości bo tak w nowych autach robią i w sumie to rozważam to albo mówił żeby ewentualnie na tym prostym odcinku wstawić nowe miedziane rurki a łączenie zrobić na gumowych wężach zbrojonych i że też bd w porządku i teraz sam nie wiem co o tym myśleć....
powiedzcie mi jakie fi mają mieć te przewody ?? ktoś sprawdzał ? bo mi się zdaje że 6 i 8 ale nie jestem pewny...
_________________
 
 
Alexandro 


Model: A6 C5
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
Napęd: FWD
Rok: 2002
Skrzynia: Manual
Kod silnika: AVF
Wiek: 33
Dołączył: 15 Wrz 2010
Posty: 11
Skąd: Opole
Wysłany: 2011-07-11, 19:21   

Fi jest 8 mm
_________________
Nie jedźcie tą drogą... (dotyczy większości w PL :D
 
 
Lipton 



Model: Nie mam
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: Inny
Napęd: RWD
Rok: 2003
Skrzynia: Manual
Pomógł: 5 razy
Wiek: 28
Dołączył: 27 Lip 2010
Posty: 470
Skąd: Rzeszów
Wysłany: 2011-07-11, 19:36   

u mnie są 2 średnice z tego co wiem
_________________
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


wojtas255 



Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 193KM
Napęd: FWD
Rok: 1997
Skrzynia: Automat
Wiek: 43
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 40
Skąd: Radom
Wysłany: 2011-07-27, 12:10   

Tak jak koledzy mówili, wytnij skorodowane fragmenty przewodu i wstaw gumowe wezyki paliwowe :)
Ja u siebie tak zrobilem i jest ok :)
_________________
BYŁO: AUDI 80 B3 1.8 PM 75 KM
JEST:A6 AVANT 2.8 V6 30v Benzin
 
 
hasek 



Model: A8 D3
Nadwozie: Limuzyna
Zasilanie: Diesel
Silnik: 3.0 TDI 233KM
Napęd: Quattro
Rok: 2006
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: ASB
Imię: Rafał
Pomógł: 6 razy
Wiek: 36
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 233
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 2012-02-19, 22:37   

miałem u siebie ostatnio podobny problem i przez ponad miesiąc zastanawiałem się dlaczego przy każdym tankowaniu lpg musiałem lać pb za 50 zeta, a żydek nadal się palił. niestety przewody były tak przeżarte, że musiałem dać po całości przewody gumowe i teraz jest git.



może komuś się przyda, więc dopiszę, że oryginalne przewody metalowe mają z zewnątrz fi8. u siebie wyciąłem po całości zżarte przewody, łącznie z gumowymi uchwytami zostawiając z przodu i z tyłu po kilkanaście cm. na te ko?cówki nasunąłem wężyki paliwo/olejo odporne wewnątrz fi8, na zewnątrz mają one ok 13mm i 3szt idealnie pasują w oryginalne metalowe klamry od starych przewodów. miał to być doraźny patent, ale przewody leżą idealnie i pozostaną tak raczej do ko?ca żywota auta :)
_________________
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
 
 
LukasV8 


Model: A6 C4
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Benzyna
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: FWD
Rok: 1996
Skrzynia: Manual
Dołączył: 08 Lis 2010
Posty: 20
Skąd: Krakow
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Wysłany: 2018-12-22, 10:41   odcinanie staryh przewodów paliwowych

Robiąc wstawki na gumowe przewody robiliscie to na pustym baku,jakos PB odcieliscie ? Bo niewiem czy pilowac to czy ciac ,jakby jaka iskra poszła nie zapali sie?:D
 
 
AUDI AG Tomasz 


Model: A6 C6
Nadwozie: Avant
Zasilanie: Diesel
Silnik: 4.2 335KM
Napęd: Quattro
Rok: 2004
Skrzynia: Tiptronic
Kod silnika: BAT
Imię: Tomasz
Pomógł: 231 razy
Wiek: 43
Dołączył: 28 Sty 2015
Posty: 5376
Skąd: Warszawa
Kliknij tutaj ------------->


Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do: